Britt Dekker weer stap dichterbij droom NK dressuur

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 14:04

Blussem schreef:
Debbie schreef:

Niemand hier die zegt dat jullie een hekel aan haar hebben toch? :) Maar een “Goh wat leuk voor haar!” Of gewoon je mond houden komt wel net even een stukje sympathieker over ;)

Zelf is Britt net zo onsympathiek door alle aandacht op te eisen die haar eigenlijk helemaal haar niet te komt. Het zou haar juist erg mooi staan als zij zelf wat sympathieker zou zijn in dr plaats van zo patsen met wat allemaal ze heeft en hoe goed ze wel niet is .

Tjee wat een volwassen en goed onderbouwde reactie! Persoonlijk heb ik Britt nog nooit zien patsen met wat ze heeft en hoe goed ze wel niet is, enkel misschien rete trots zien zijn op wat ze heeft, en terecht, ze heeft er hard voor gewerkt!

Ik snap niet zo goed waarom je achter je computer of telefoon de moeite wilt nemen om iemand die je persoonlijk helemaal niet kent online af te zeiken.. Dat zegt echt een stuk meer over je eigen karakter dan over dat van degene die jij afzeikt...

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 14:04

Keet schreef:
Dat is hetzelfde dat mevr Bartels tegen haar zei toch?

Dat zou kunnen, dat heb ik niet gezien dat stukje.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 14:17

Riel schreef:
Anky heeft de OS ook gehaald met Prisco. Zeg nooit, nooit :-) Deze combinatie heeft nog heel veel groeimarge.

Dat waren wel heul andere tijden

Denise_Storm

Re: Britt Dekker weer stap dichterbij droom NK dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 15:32

Hoe mooi is het dat een jonge meid zich hard maakt voor haar dromen? Ik vind het bijzonder prachtig dat ze gezegd heeft ''ik hoef geen geld, ik droom van dit paard''. En het is haar gelukt! Ik denk dat Britt een mooie en fijne toevoeging in de Nederlandse paardenwereld is. Rijdt ze vlekkeloos? Nee! Is ze een mens? Ja! Het is toch prachtig dat er duizenden paardenmeisjes een Britt als voorbeeld, waar dus ook dingen fout gaan, zelf haar paard verzorgt en vlecht voor een wedstrijd, die laat zien hoe hard je ervoor moet werken én die doodzenuwachtig is voor een wedstrijd, zien?

En inderdaad, Anky en Tineke hebben beide eerlijk tegen haar gezegd: je moet andere prioriteiten stellen als je ooit OS wil rijden. Het is wellicht niet onmogelijk, maar op dit moment, zoals ze haar leven nu leeft en inricht, is het niet haalbaar. En volgens mij weet en snapt Britt dat zelf ook heel er goed.

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 16:24

Sympathieke meid, rijd ook heel aardig (iig vriendelijk). En gek op haar beestenboel en ipv van direct cash op haar rekening heeft ze gekozen voor haar droompaard. Geweldig toch. Ik ben fan zoals ze in het leven staat.

(niet om het 1 of ander maar het grootste gedeelte van de paardensport draait om geld....maar zeer weinig mensen die iets bereiken zonder een zak geld, dat zie je zelfs als bij de AB-B dressuur kapitalen worden er uitgegeven aan ponies)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 16:36

Ik vind het toch best wel een klein beetje bijzonder dat sommige hier hun, ietwat zure, plasje moeten :j

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 16:49

Ailill schreef:
Ik vind het toch best wel een klein beetje bijzonder dat sommige hier hun, ietwat zure, plasje moeten :j

_O- en ik vind dat jij dit bijzonder fijntjes formuleert _O-

Pindabear

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 16:54

Blussem schreef:
Debbie schreef:

Niemand hier die zegt dat jullie een hekel aan haar hebben toch? :) Maar een “Goh wat leuk voor haar!” Of gewoon je mond houden komt wel net even een stukje sympathieker over ;)

Zelf is Britt net zo onsympathiek door alle aandacht op te eisen die haar eigenlijk helemaal haar niet te komt. Het zou haar juist erg mooi staan als zij zelf wat sympathieker zou zijn in dr plaats van zo patsen met wat allemaal ze heeft en hoe goed ze wel niet is .

Blussem; Zooooo zeg.. jaloers ofzo?? Klinkt nou niet echt bepaald sympathiek. Volgens mij zie jij helemaal groen.

Zelf vind ik het erg knap van Britt en ik hoop ook dat haar droom uitkomt om aan het NK te mogen meedoen. Ze werkt er keihard voor.
Laatst bijgewerkt door Pindabear op 21-01-20 17:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Dagmar11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 16:56

Lijkt wel een forum met hengstige merries hier, wat zuur! En wat erg jammer.

Waarom kunnen we niet gewoon blij zijn voor haar? Het is zo'n nuchtere, onzekere, lieve meid. Werkt knetterhard voor hetgeen ze nu allemaal heeft. Heeft ook genoeg tegenslagen gehad zoals het overlijden van haar vader. Vind haar ook echt niet pochen met Georgie, ze is er gewoon ontzettend blij mee, net zoals wij met onze paarden. Mijn insta staat ook vol met ons paard hoor. *\o/* Waarom zoveel kritiek op haar rijden? Volgens mij zijn er hier op Bokt maar weinig die uberhaubt de Z1 halen. Mensen verwachten ineens van haar dat ze een GrandPrix ruiter is omdat ze een duur paard onder de kont heeft? Huismoekes in de dure leasebak van hun mannen kunnen nog steeds niet inparkeren hoor. Ondanks alle luxe knopjes en piepjes.

Ze denkt niet dat ze het allemaal kan, ze is onzeker en stelt zich in filmpjes ook kwetsbaar op. Ze geeft ook aan dat ze dingen niet weet of niet merkt. Is haar goed recht dat ze haar zuurverdiende centjes besteed aan lessen van Tineke.

Weet je, ik gun haar die Olympische spelen. Bullshit aan alle mensen die voorspellen dat het onhaalbaar is. Ze is een voorbeeld voor ons allemaal, de liefde voor haar paarden, het harde werken. Het gaat echt niet vanzelf met een duur paard en zij is daar een groot voorbeeld van. Geef dat meisje toch even de tijd. En laten we hopen dat zij over 5 jaar daar staat met George en 'wij' als NL daar schitteren met onze leuke schattige ADHD'er Britt. <3

Missbambie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 16:56

Keet schreef:
Dat is hetzelfde dat mevr Bartels tegen haar zei toch?

Ja!

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 20:31

Niobe schreef:
Riel schreef:
Anky heeft de OS ook gehaald met Prisco. Zeg nooit, nooit :-) Deze combinatie heeft nog heel veel groeimarge.
Dat waren wel heul andere tijden
Tijden kunnen opnieuw veranderen :D

Ach, weet je. Of ze nu ooit op de OS komt of niet. Dat is niet zo belangrijk.

Uiteindelijk zijn niet je doelen het allerbelangrijkst maar de weg naar je doelen :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 20:35

Achhh dat is toch leuk voor haar? Welke klasse start ze (inmiddels) met George?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 20:40

Dagmar11 schreef:
Lijkt wel een forum met hengstige merries hier, wat zuur! En wat erg jammer.

Waarom kunnen we niet gewoon blij zijn voor haar? Het is zo'n nuchtere, onzekere, lieve meid. Werkt knetterhard voor hetgeen ze nu allemaal heeft. Heeft ook genoeg tegenslagen gehad zoals het overlijden van haar vader. Vind haar ook echt niet pochen met Georgie, ze is er gewoon ontzettend blij mee, net zoals wij met onze paarden. Mijn insta staat ook vol met ons paard hoor. *\o/* Waarom zoveel kritiek op haar rijden? Volgens mij zijn er hier op Bokt maar weinig die uberhaubt de Z1 halen. Mensen verwachten ineens van haar dat ze een GrandPrix ruiter is omdat ze een duur paard onder de kont heeft? Huismoekes in de dure leasebak van hun mannen kunnen nog steeds niet inparkeren hoor. Ondanks alle luxe knopjes en piepjes.

Ze denkt niet dat ze het allemaal kan, ze is onzeker en stelt zich in filmpjes ook kwetsbaar op. Ze geeft ook aan dat ze dingen niet weet of niet merkt. Is haar goed recht dat ze haar zuurverdiende centjes besteed aan lessen van Tineke.

Weet je, ik gun haar die Olympische spelen. Bullshit aan alle mensen die voorspellen dat het onhaalbaar is. Ze is een voorbeeld voor ons allemaal, de liefde voor haar paarden, het harde werken. Het gaat echt niet vanzelf met een duur paard en zij is daar een groot voorbeeld van. Geef dat meisje toch even de tijd. En laten we hopen dat zij over 5 jaar daar staat met George en 'wij' als NL daar schitteren met onze leuke schattige ADHD'er Britt. <3

Helemaal mee eens!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 20:58

Moderatoropmerking:
Ik heb zojuist een aantal offtopic reacties verwijderd. Het is niet de bedoeling om andere reageerders belachelijk te maken. Graag ontopic blijven

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 01:14

Super stoer dat ze zich geselecteerd heeft. Ik vind haar een verademing binnen de paardensport. Ze is een heerlijke Penny met een droompaard en nu naar de regiokampioenschappen. You go Britt!

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 01:57

Mondy schreef:
Ik heb zojuist een aantal offtopic reacties verwijderd. Het is niet de bedoeling om andere reageerders belachelijk te maken. Graag ontopic blijven

Het is ook niet echt gepast om iemand belachelijk te maken die hier niet kan/gaat reageren toch?

degolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 09:29

Ach, weet je. Of ze nu ooit op de OS komt of niet. Dat is niet zo belangrijk.

Uiteindelijk zijn niet je doelen het allerbelangrijkst maar de weg naar je doelen :-)[/quote]

Amen

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 09:46

sureido schreef:
Mondy schreef:

Het is ook niet echt gepast om iemand belachelijk te maken die hier niet kan/gaat reageren toch?

Bitchen op Bokkers, die zich wel kunnen verdedigen, mag niet. Bitchen op een Nederlandse die toevallig wat bekender is en zich niet kan verdedigen? Prima, ga je goddelijke gang!

Logica van de Modjes.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 09:55

Ik vind alle poeha over de kampioenschappen elke keer overtrokken: zo van ik mag naar het nk. Ze heeft een gaaf beest en zit er netjes op maar op deze manier tja kan menig bokker ook naar het NK en het is niet HET grote NK waar Gal/Grunsven rijden.

Omdat ze toevallig bekend is doen ze er zo poeha over, waar zijn al die bokkers die ook naar het NK mogen in het nieuws? Het is gewoon de basissport, pietje die toevallig goed kan turnen komt ook niet in het nieuws als hij naar een landelijk NK mag vd basissport.

En verder heb ik helemaal niks tegen haar maar de media doet hier ook vrolijk aan mee.....

MairiMacBran

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 10:01

Man, man, man, zijn er een aantal mods van Viva naar hier overgelopen of zo? Wat een droevige manier van modereren zie ik de laatste tijd.
Iemand beledigen mag blijkbaar prima, maar als degene die nog nooit een sympathiek woord uit haar toetsenbord heeft gekregen daar weerwoord op krijgt moet er ineens wel ingegrepen worden. Iets met meelezen en context?

OT: Ik vind het hartstikke leuk voor Britt. De pers, die er geen hol verstand van heeft, blaast het zo op, zijzelf niet. Vrijwel iedereen zou deze kans grijpen als ie voor het grijpen lag.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 10:05

Zonnetje81 schreef:
Ik vind alle poeha over de kampioenschappen elke keer overtrokken: zo van ik mag naar het nk. Ze heeft een gaaf beest en zit er netjes op maar op deze manier tja kan menig bokker ook naar het NK en het is niet HET grote NK waar Gal/Grunsven rijden.

Omdat ze toevallig bekend is doen ze er zo poeha over, waar zijn al die bokkers die ook naar het NK mogen in het nieuws? Het is gewoon de basissport, pietje die toevallig goed kan turnen komt ook niet in het nieuws als hij naar een landelijk NK mag vd basissport.

En verder heb ik helemaal niks tegen haar maar de media doet hier ook vrolijk aan mee.....

Wat de media er van maakt kun je Britt niet aanrekenen. Het ontgaat je misschien dat het voor een basissport ruiter erg leuk is om naar een NK te mogen, zelfs Regio- of kring kampioen worden is een hoogtepunt(je) voor menig ruiter.
En de Bokkers die ook mogen maar niet in het nieuws komen moeten klagen bij de media lijkt mij. Die bepaalt wat ze publiceren.
Je zin: ''verder heb ik helemaal niks tegen haar'' is al ontkracht door datgene wat je schreef voor deze zin.

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 10:17

Ik heb al een keer gereageerd dat ik Britt een fijn persoon vindt en dat ga ik gewoon nog een keer doen want ik ben dol op positivisme :-). Over haar kun je eigenlijk niets onaardigs zeggen want ze is altijd reuze enthousiast, ze zegt zelf nóóit iets onaardigs over iemand anders, ze is hartstikke lief voor haar paarden en haar honden, ze is goed met jeugd en kinderen, kortom als iedereen zo als Britt zou zijn dan zag de wereld er zonnig uit, een beetje drukjes misschien dat dan weer wel maar gezellig zeker :D

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 10:19

Heel knap van haar, je moet er maar aan gaan staan, wedstrijden al dood eng vinden en dan ook nog wetende dat iedereen mee kijkt en een oordeel heeft..

Volgens mij doet ze enorm haar best een combinatie te gaan worden met George en investeert ze minstens net zo veel als hij heeft gekost in lessen en begeleiding. Tuurlijk is het helemaal een beetje opgeblazen maar dan is het juist zo knap dat ze zo zichzelf is gebleven. Veel mensen verlangen iets van haar (mediadruk en fans)

Ik heb respect voor de manier hoe ze het aanpakt en haar best doet. Doe maar eens na.. phoe.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 10:27

CharleyT schreef:
Zonnetje81 schreef:

Wat de media er van maakt kun je Britt niet aanrekenen. Het ontgaat je misschien dat het voor een basissport ruiter erg leuk is om naar een NK te mogen, zelfs Regio- of kring kampioen worden is een hoogtepunt(je) voor menig ruiter.
En de Bokkers die ook mogen maar niet in het nieuws komen moeten klagen bij de media lijkt mij. Die bepaalt wat ze publiceren.
Je zin: ''verder heb ik helemaal niks tegen haar'' is al ontkracht door datgene wat je schreef voor deze zin.

Ik kan wel iets vinden maar dat geeft helemaal niet aan dat ik iets tegen haar als persoon heb. Ik vind dit stukje/onderdeel overtrokken. Daarbij ontgaat er mij niks dat dit voor een basisruiter leuk is, maar dan nog is het niet nieuwswaardig en dat is mijn mening. Fijn dat jij voor mij van alles kan invullen, zegt meer over jou dan of ik wel/niet iets tegen iemand heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 10:31

Maar is het niet gewoon onderdeel van een afspraak die ze met Talpa heeft: dat paard zoveel mogelijk in de publiciteit?

Moet wel altijd vreselijk lachen om de mensen die haar zo verdedigen alsof ze haar gisteren nog gesproken hebben/goed kennen. Het is wat het is. Ik heb er niet echt iets tegen, maar zeker niks mee. Zal gerust de leeftijd zijn, de tijd van idolen is voorbij. :+ Het zijn ook net mensen. Waar maakt men zich zo druk om: laat haar lekker rijden en giechelen op tv of waar dan ook.