Bij ons in het dorp was het een behoorlijk issue, de paarden van de manege moesten het dorp door naar de bos/hei en die straten lagen natuurlijk helemaal volgescheten. Geloof dat het met een soort bezemwagen is opgelost voor de straten in het dorp. Dan heb ik het wel over een groep van meerdere paarden en bij mooi weer meerdere keren per week. Vooral met warm en droog weer wil je dat echt niet op die rustige dorpsweggetjes hebben liggen
Karl66
Geplaatst: 21-10-19 14:44
Mirre1415 schreef:
Als je je er aan ergert, vind ik dat je er ook actief iets aan moet doen.
Dat vind ik nou ook
Wat had je in gedachten? Een oproep aan de politiek om buitenrijden te paard te verbieden?
Oftewel, pas op waar je om vraagt...
Lusitana
Geplaatst: 21-10-19 21:47
Nee, heel consequent het probleem waar jij last van hebt aanpakken. Dat heeft niets te maken met landelijke politiek. Waarom zou je het groot moeten maken? Niet iedereen heeft er in dezelfde mate last van en elke situatie is verschillend, dus je moet iets doen aan die situatie die jou niet zint. En dan gaat het om zoeken naar een oplossing. In het geval waar ik reageerde met dat je er actief iets aan moet doen ging het om politiepaarden die nogal wat mest achterlieten op een bepaalde plek. Dan zou ik gewoon afstappen op de plek waar die politiepaarden vandaan komen en vragen of er wat aan gedaan kan worden. Als niemand iets meldt, kunnen ze niet weten dat mensen het een probleem vinden. Ik weet zeker dat het helemaal geen probleem is om mest te ruimen als deel van hun taken. Ze zitten niet de hele dag op een knol.