Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:Ailill schreef:Dan zijn ze met een beetje mazzel fysiek krap 2 jaar volwassen. Maar goed, BB is inmiddels 13 en loopt, gelukkig, nog niet op dat niveau.
Maar dan zie je het verkeerd... BB is gewoon veeeeeel minder getalenteerd.
Ik wil niet eens verder invullen welke kulargumenten er gaan volgen.
Janine1990 schreef:Nou, ik heb me voorgenomen iets minder lollig op Bokt te gaan doen, althans een poging totEven teruglezen Kabayo
Ailill, ik probeer een denkbeeldige discussie te voeren in mijn eentje met twee personen. Maar werd een beetje moe van mijn creativiteit... Ik had verwacht dat je wel even mee zou doen.
Anoniemk2 schreef:Commentaar leveren is idd niet verboden, maar als men zelf niet eens bij dit niveau in de buurt komt qua zithouding of rijtechniek. Wie ben jij dan om daar commentaar op te leveren?
Lughnassadh schreef:Anoniemk2 schreef:Commentaar leveren is idd niet verboden, maar als men zelf niet eens bij dit niveau in de buurt komt qua zithouding of rijtechniek. Wie ben jij dan om daar commentaar op te leveren?
Blijft grappig dat we in andere sporten, waarvan de liefhebbers het niveau ook niet halen, het prima vinden dat mensen commentaar/kritiek hebben. Waarom mag dat in de paardensport dan niet?
Alleen maar opmerkingen van mensen op hetzelfde niveau lijkt me ook niet wenselijk.
Janine1990 schreef:Even teruglezen Kabayo
Ailill, ik probeer een denkbeeldige discussie te voeren in mijn eentje met twee personen. Maar werd een beetje moe van mijn creativiteit... Ik had verwacht dat je wel even mee zou doen.
Anoniemk2 schreef:Jester_ schreef:Ik vind het filmpje eerlijk gezegd ook niet superfijn. Erg strak. Maargoed wie ben ik
Ik ben heel benieuwd naar jouw rijtechniek op film
Sporthorsies schreef:Jord schreef:En overigens een chemische castratie duurt ongeveer een jaar, dus wellicht is dit 1x gebeurd en daarna niet weer....
Voor zover ik begreep wil Anky geen hengsten rijden waardoor ze chemisch gecastreerd worden. Dat is inderdaad tijdelijk!
Sporthorsies schreef:Jord schreef:En overigens een chemische castratie duurt ongeveer een jaar, dus wellicht is dit 1x gebeurd en daarna niet weer....
Voor zover ik begreep wil Anky geen hengsten rijden waardoor ze chemisch gecastreerd worden. Dat is inderdaad tijdelijk!
Anoniemk2 schreef:Commentaar leveren is idd niet verboden, maar als men zelf niet eens bij dit niveau in de buurt komt qua zithouding of rijtechniek. Wie ben jij dan om daar commentaar op te leveren?
Jessix schreef:Anoniemk2 schreef:Commentaar leveren is idd niet verboden, maar als men zelf niet eens bij dit niveau in de buurt komt qua zithouding of rijtechniek. Wie ben jij dan om daar commentaar op te leveren?
Nou volgens mij rijdt Sjef Janssen ook niet op het niveau van Anky, maar reken maar dat hij commentaar levert!Hetzelfde geldt voor Edward en Nicole en zo zijn er vast wel meer voorbeelden.
Nu zitten die allemaal wel op een heel ander niveau dan de gemiddelde bokker, maar je mag ook best kritiek hebben op iets wat je zelf niet kunt.