Anky van Grunsven showt Bon Bravour op social media

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 12:58

Leuk om weer eens iets van Anky te zien! Ziet er goed uit! Ben benieuwd of hij naast die passage verder al GP klaar is. En waarom hij dan niet gestart wordt.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 12:59

Dan zijn ze met een beetje mazzel fysiek krap 2 jaar volwassen. Maar goed, BB is inmiddels 13 en loopt, gelukkig, nog niet op dat niveau.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 13:18

Ailill schreef:
Dan zijn ze met een beetje mazzel fysiek krap 2 jaar volwassen. Maar goed, BB is inmiddels 13 en loopt, gelukkig, nog niet op dat niveau.

Maar dan zie je het verkeerd... BB is gewoon veeeeeel minder getalenteerd.

Ik wil niet eens verder invullen welke kulargumenten er gaan volgen.

Ailill

Re: Anky van Grunsven showt Bon Bravour op social media

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 13:25

Maar die kulargumenten zijn er toch helemaal nog niet?

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 13:34

Janine1990 schreef:
Ailill schreef:

Maar dan zie je het verkeerd... BB is gewoon veeeeeel minder getalenteerd.

Ik wil niet eens verder invullen welke kulargumenten er gaan volgen.

Veel minder getalenteerd dan wie/wat?

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 13:36

bigone schreef:
Filmpje van Anky, 20 meter op een paard en de voor en tegenstanders gaan al weer tekeer.

Dat bewijst eens te meer dat Anky echt een Unieke persoonlijkheid is in het dressuurwereldje. Voor en tegenstanders, fans en niet-fans, iedereen heeft weer wat te melden, dat is toch fascinerend.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 13:38

Even teruglezen Kabayo ;)

Ailill, ik probeer een denkbeeldige discussie te voeren in mijn eentje met twee personen. Maar werd een beetje moe van mijn creativiteit... Ik had verwacht dat je wel even mee zou doen. >;)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 13:39

Janine1990 schreef:

Ailill, ik probeer een denkbeeldige discussie te voeren in mijn eentje met twee personen. Maar werd een beetje moe van mijn creativiteit... Ik had verwacht dat je wel even mee zou doen. >;)
Nou, ik heb me voorgenomen iets minder lollig op Bokt te gaan doen, althans een poging tot :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 13:40

Armageddon is near... -O-
Laatst bijgewerkt door Janine1990 op 04-10-19 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 13:40

Anoniemk2 schreef:
Commentaar leveren is idd niet verboden, maar als men zelf niet eens bij dit niveau in de buurt komt qua zithouding of rijtechniek. Wie ben jij dan om daar commentaar op te leveren?

En daar is het ultieme KUL argument weer. Hele topic kan dan dicht, want wie rijdt er hier op Bokt rond met zo'n staat van dienst als Anky?? Nobody.
Dus niet alleen mensen die een kritiekpuntje hebben mondje dicht, maar ook Anoniemk2 mondje dicht want jij moet ook geen commentaar op anderen leveren als je haar nivo niet hebt.

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 13:43

Jord schreef:
En overigens een chemische castratie duurt ongeveer een jaar, dus wellicht is dit 1x gebeurd en daarna niet weer....

Hij heeft wel nog zijn uitstraling, gelukkig maar.

Iemand wel eens geprobeerd om een gp-waardige passage aan te leren met lekkere lange teugels?

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 13:47

Lughnassadh schreef:
Anoniemk2 schreef:
Commentaar leveren is idd niet verboden, maar als men zelf niet eens bij dit niveau in de buurt komt qua zithouding of rijtechniek. Wie ben jij dan om daar commentaar op te leveren?

Blijft grappig dat we in andere sporten, waarvan de liefhebbers het niveau ook niet halen, het prima vinden dat mensen commentaar/kritiek hebben. Waarom mag dat in de paardensport dan niet?
Alleen maar opmerkingen van mensen op hetzelfde niveau lijkt me ook niet wenselijk.

Zeker niet wenselijk. Bovendien schijn je wel complimenten te mogen geven zonder dat je op haar nivo zit.
(hoe weet je dan dat het goed is??? )

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 13:48

Janine1990 schreef:

Kan het niet vinden maar begin te twijfelen of je bericht niet sarcastisch was :+ _O-

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 13:49

Anoniemk2 schreef:
Jester_ schreef:
Ik vind het filmpje eerlijk gezegd ook niet superfijn. Erg strak. Maargoed wie ben ik :D

Ik ben heel benieuwd naar jouw rijtechniek op film :D

Ik, en ik denk toch een aantal met mij, ook naar die van jou.

Je levert graag kritiek op anderen en hebt het over het rijniveau van anderen dat dus bepalend zou moeten zijn voor het al dan niet kritisch mogen zijn. Maar nooit lever je nou eens zelf beeldmateriaal. Je probeert dan nog je account te anonimiseren. Dus, Maria, wie ben jij eigenlijk? Post zelf misschien eens wat filmpjes?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 13:57

Janine1990 schreef:
Het zit nog in de pilotfase, d'r is nog hoop :o

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 14:23

:')

Ailill schreef:
Janine1990 schreef:
Het zit nog in de pilotfase, d'r is nog hoop :o

Sporthorsies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 15:22

Jord schreef:
En overigens een chemische castratie duurt ongeveer een jaar, dus wellicht is dit 1x gebeurd en daarna niet weer....

Voor zover ik begreep wil Anky geen hengsten rijden waardoor ze chemisch gecastreerd worden. Dat is inderdaad tijdelijk!

Alenthe05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 15:38

Sporthorsies schreef:
Jord schreef:

Voor zover ik begreep wil Anky geen hengsten rijden waardoor ze chemisch gecastreerd worden. Dat is inderdaad tijdelijk!

Dus daarna gewoon weer vruchtbaar? Misschien een stomme vraag...

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 15:47

Sporthorsies schreef:
Jord schreef:

Is dat iets van de laatste jaren, aangezien ze in het verleden wel hengsten heeft gereden? Of waren bijvoorbeeld Painted Black en Krack C destijds ook chemisch gecastreerd?

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 15:55

Painted Black was in elk geval chemisch gecastreerd

Sporthorsies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 15:57

Painted Black wel inderdaad. Dat ze die uitspraak deed was volgens mij ook wel na haar wedstrijdcarrière (of tussenstop?).

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 16:22

Anoniemk2 schreef:

Nou volgens mij rijdt Sjef Janssen ook niet op het niveau van Anky, maar reken maar dat hij commentaar levert! :D Hetzelfde geldt voor Edward en Nicole en zo zijn er vast wel meer voorbeelden.

Nu zitten die allemaal wel op een heel ander niveau dan de gemiddelde bokker, maar je mag ook best kritiek hebben op iets wat je zelf niet kunt.

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 16:27

[/quote]

Dus daarna gewoon weer vruchtbaar? Misschien een stomme vraag...[/quote]

nee niet per definitie, maar in theorie wel.

nobility

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 16:30

Jaaaaa! Go Anky ! *\o/* *\o/* *\o/*
En wat een krachtpatser die Bon Bravour _/-\o_

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 16:42

Jessix schreef:
Anoniemk2 schreef:

Nou volgens mij rijdt Sjef Janssen ook niet op het niveau van Anky, maar reken maar dat hij commentaar levert! :D Hetzelfde geldt voor Edward en Nicole en zo zijn er vast wel meer voorbeelden.

Nu zitten die allemaal wel op een heel ander niveau dan de gemiddelde bokker, maar je mag ook best kritiek hebben op iets wat je zelf niet kunt.

Sjef heeft wel degelijk meerdere paarden Grand Prix gereden.