Paard ernstig gewond aangetroffen, twijfels over de oorzaak

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Paard ernstig gewond aangetroffen, twijfels over de oorzaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 15:33

Ik snap het niet zo waarom er zo negatief wordt gedaan dat iemand er een woord in ziet en dat uitspreekt? daar zit toch verder geen oordeel of beschuldiging aan vast, ik zie dat als een observatie en niet meer als dat.

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 15:54

BMHP schreef:
Ik constateer dat veel bokkers het gewoon zijn dat grenzen worden overschreden.
Je mag het overdreven vinden, maar je accepteert de bedoelde post gewoon.
waar is jouw ruggegraad?
Het is leuk dat je assertief bent, maar zonder enig besef van fatsoen.

Ja die post word geaccepteerd en weggewuifd als een opmerking van iemand die veel fantasie heeft en het woord nazi er in ziet. Mag dat woord niet gebruikt worden op internet, want het maakt namelijk groot deel uit van onze geschiedenis. Zal het woord niet perse willen nomineren tot het mooiste woord wat bestaat maar dat terzijde.

Waar is jouw 'ruggengraat' als je hier niet tegen kan?

Citaat:
iedereen die kennis van de post heeft genomen en niet reageerd doet min of meer hetzelfde als indertijd ons buurland.

Vind deze opmerking eigenlijk nog erger als die opmerking van de persoon die het woord 'nazi' in de verwondingen ziet. Aangezien je hier nu letterlijk iedereen die hier niet op reageert uitmaakt voor 'nazi' aangezien die dus het zelfde doen als hun?!?! Waar is jouw fatsoen?

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 16:00

Oke dit topic neemt ineens een hele andere wending ...

BMHP

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 16:10

CharmingS schreef:
BMHP schreef:
iedereen die kennis van de post heeft genomen en niet reageerd doet min of meer hetzelfde als indertijd ons buurland.

Vind deze opmerking eigenlijk nog erger als die opmerking van de persoon die het woord 'nazi' in de verwondingen ziet. Aangezien je hier nu letterlijk iedereen die hier niet op reageert uitmaakt voor 'nazi' aangezien die dus het zelfde doen als hun?!?! Waar is jouw fatsoen?

Ach de boodschapper van het slechte nieuws werd in de geschiedenis van de mens wel vaker vermoord.

Het is alleen jamer dat je slecht leest, min of meer geeft mij genoeg ruimte om te zeggen dat ik niemand voor nazi heb uitgemaakt in tegenstelling tot wat jij schrijft.

mijn fatsoen heb ik geprobeerd voor iedereen duidelijk te verwoorden door inhoudelijk op het topic te reageren. Het staat iedereen vrij om te reageren, het is gezien de Bokt traditie niet vreemd dat de reacties mij ten deel vallen. Wat mij wederom erg verdrietig maakt hoe het met het fatsoen op bokt gesteld is.

BMHP schreef:
Dit topic gaat over een situatie waarin de eigenaren van een paard geconfronteerd worden met een vervelend ongeluk.
Hoewel ik vermoed dat het paard het zelf heeft veroorzaakt, is het logisch dat je als eigenaar je afvraagd hoe zoiets is gebeurd.
Iedereen die in de kwetsuren letters wil zien voed de twijvels over een andere oorzaak dan een ongeluk.
Ik denk niet dat dit de eigenaren helpt in de nasleep van dit gebeuren.

Iedereen die bovenop dit leed reactie's plaatst die heel bewust inspelen op de gevoelens van WW II will ik nomineren voor de meest zieke reactie ooit op Bokt.

Het feit dat het los van elkaar geschreven is geeft aan dat de poster zich niet kan beroepen op . "Ich habe es nicht gewusst"

Als de nominatie niet breed gedragen wordt vind ik dat hooguit jammer.
Laatst bijgewerkt door BMHP op 23-08-18 16:16, in het totaal 2 keer bewerkt

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 16:14

Je suggereert het anders wel.

BMHP

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 16:19

Onali schreef:
Je suggereert het anders wel.

dan ben je er met open ogen ingetuint, ik vind dat echt vervelend.
Mijn intentie was echt bedoeld om de aandacht ergens anders neer te leggen.

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 16:43

Wat lees ik verkeerd aan bovenstaande zin? Jij zegt daar dat iedereen die niet gereageerd heeft op die post hetzelfde doet als wat Duitsland toendertijd deed..
Hoe wil ik dat verkeerd lezen?

" Wat mij wederom erg verdrietig maakt hoe het met het fatsoen op bokt gesteld is. "

Maar het is wel fatsoenlijk om je medebokkers die hier niet op hebben gereageerd voor 'nazi' uit te maken.. Koekoek

BMHP

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 16:55

CharmingS schreef:

Wat lees ik verkeerd aan bovenstaande zin? Jij zegt daar dat iedereen die niet gereageerd heeft op die post hetzelfde doet als wat Duitsland toendertijd deed..
Hoe wil ik dat verkeerd lezen?

" Wat mij wederom erg verdrietig maakt hoe het met het fatsoen op bokt gesteld is. "

Maar het is wel fatsoenlijk om je medebokkers die hier niet op hebben gereageerd voor 'nazi' uit te maken.. Koekoek

wederom wijzig jij wat ik heb neergezet. Voorts zou ik niet iedere Duitser een **** willen noemen.
jij mag concluderen wat je wilt, ik heb je geantwoord uit fatsoen, daar wil je blijkbaar geen genoegen mee nemen.
Dat is jouw keuze.

het is ook jouw keuze om degene die zo ziek is om het woord **** in het hoofd van het paard denkt te zien te verdedigen.

CharmingS schreef:
Gewoon een vage reactie van iemand met veel fantasie.

Je mag advocaat van de duivel spelen, maar ik speel niet mee.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 17:13

Deze discussie loopt steeds verder uit de hand en is absoluut niet relevant voor dit topic.
Ik heb getemd.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 18:25

Wauw, iedereen ongesteld hier? Mijn god zeg.. :=

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 21:26

Saskia9 schreef:
Wauw, iedereen ongesteld hier? Mijn god zeg.. :=

Dat wordt een beetje lastig voor BMHP :')

Ik heb ook het idee dat Ollie dit helaas zelf gedaan heeft.
Gelukkig is alles goed met m. Dat is het voornaamste.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 22:13

Moderatoropmerking:
Hierbij een verzoek om 'op de bal' te blijven reageren. Het staat iedereen vrij om te reageren op het nieuwsbericht en bijbehorende foto, het is niet nodig om daarover in discussie te gaan en zeker niet om daarbij persoonlijk te worden.