Janine1990 schreef:CharmingS: en nu terugkomende op de paginas die je bij hebt gelezen?
Hoe zie je dat in jouw verhaal?
In het kort: de zichzelf herhalende geschiedenis...
Heb inderdaad tot mijn spijt de voorgaande pagina's gelezen, en alleen maar een hoop onzin gelezen over bepaalde marketing strategieen. Paarden die hier niet eens in de OP besproken worden die blijkbaar zouden staken en nog meer onzinnige discussies die je hier niet zou moeten houden in dit topic..
Iedereen heeft altijd wel wat te zeiken. Hou daar toch eens mee op, goed is goed toch? Paard staat lekker op de wei grasjes te eten, voor Edward komt weer een nieuwe kans met een nieuw toppaard en hoop dat ze het fijn en goed gaan hebben samen. Ik ben daar nog nooit op stal geweest, dus ik ga daar verder niet over oordelen.
Maar kan je wel vertellen dat op iedere stal in de wereld ruimte is voor verbetering, wil niet zeggen dat die stallen dan per definitie slecht zijn.
En over dat gezever met het glock logo op de oornetjes, dat dat logo precies op het plekje zit waar geschoten moet worden
Schei toch alstublieft uit met die onzin!!
Citaat:
En vergeet niet, ik weet niet of je ook bij dresuurruiters hebt gewerkt. Maar een springpaard kan zich een stuk beter uitleven, naar mijn idee. Sowieso lijken springruiters me een stuk onbevangener in de omgang met de paarden.
Onzin, heb vooral met springruiters gewerkt, maar daar stonden ook dressuur ruiters.. En daar zit verder weinig verschil in. Alle paarden kwamen daar op de wei, maar de springpaarden alleen met voorkappen en springschoenen, waarbij dressuurruiters hun paarden van boven tot onder inpakken. Springruiters zullen ook eerder een bosrit maken met hun paarden als dressuurruiters, maar allemaal hebben ze het zelfde doel voor ogen.. En dat is presteren met een paard wat gezond en gelukkig is.