Sabr276 schreef:Mijn eerste reactie is ook: waarom met trailer de weg op met dit weer.
Maar aan de andere kant: in landen waar het met grote regelmaat sneeuwt, daar gaat het hippische leven ook gewoon door!
Precies!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sabr276 schreef:Mijn eerste reactie is ook: waarom met trailer de weg op met dit weer.
Maar aan de andere kant: in landen waar het met grote regelmaat sneeuwt, daar gaat het hippische leven ook gewoon door!
CharmingS schreef:Ik ben gisteren ook op wedstrijd geweest, toen we vertrokken was er nog geen sneeuw te zien.. En toen ik er eenmaal op zat begon het keihard te sneeuwen.. Toen we weer weg wouden rijden lag er echt een flink pak sneeuw. Nu ben ik daar redelijk kalm in, heb voor hetere vuren gestaan. Dus gewoon paard in de wagen en in een slakken tempo naar huis.. Dan heb je nog van die aso's die dan aan je trailer gaan kleven en toeteren.. Als het had gesneeuwd voor we op wedstrijd gingen waren we niet gegaan..
Janneke2 schreef:Lynn_Nikita schreef:Geen haar op mijn hoofd dat ik nu met trailer ga rijden. Ik moet wel zeggen dat ik op fb ook meerdere zag ivm wedstrijd en het vanmorgen fijn weer was tot 10 uur. Ineens sloeg het om en binnen 20 min. Was alles wit.
"Ineens" - ik geloof grif dat het op sommige plaatsen ineens begon te sneeuwen. (Hier ging het eerst zachtjes motsneeuwen en daarna 'was Vrouw Holle met haar dekbed buiten blijven schudden...')
Maar het klinkt mij als een verrassing in de oren.
En dat zou toch niet moeten...
Sizzle schreef:Sabr276 schreef:Mijn eerste reactie is ook: waarom met trailer de weg op met dit weer.
Welnee. Zwitserland is ook een bende als het sneeuwt.
Als er serieus veel sneeuw ligt over langere tijd dan rij je met heel ander materiaal en met sneeuwkettingen.
F_inley schreef:CharmingS schreef:Ik ben gisteren ook op wedstrijd geweest, toen we vertrokken was er nog geen sneeuw te zien.. En toen ik er eenmaal op zat begon het keihard te sneeuwen.. Toen we weer weg wouden rijden lag er echt een flink pak sneeuw. Nu ben ik daar redelijk kalm in, heb voor hetere vuren gestaan. Dus gewoon paard in de wagen en in een slakken tempo naar huis.. Dan heb je nog van die aso's die dan aan je trailer gaan kleven en toeteren.. Als het had gesneeuwd voor we op wedstrijd gingen waren we niet gegaan..
Gewoon even nieuwsgierig he je weet dat het voorspeld is dan vraag ik me af waarom je toch gaat op buienradar zag je het aankomen.
Kabayo schreef:Jester_ schreef:Maar heb je dan onder een steen geleefd? Heel nederland wist de voorspellingen?
Nee hoor. Niet heel nederland wist dat