Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonfish13 schreef:De site van steel stables is uit de lucht lijkt..
japielover schreef:NatasjavE schreef:De vader van de hengst klopt dus niet.
maar als jij je paard in Polen koopt moet hij toch helemaal DNA getest worden etc etc dan moet er toch ergens daar van nog wel wat terug te vinden zijn of?
safina schreef:Hoezo dan? Als ik een paard in Polen koop, hoef ik geen DNA te laten testen. Waarom zou dat moeten?
Als ik een hengst goedgekeurd wil hebben voor het stamboek, dan moet dat wel. Maar als je het verhaal goed gelezen hebt, weet je dat het bij die test, of eigenlijk vooral bij de communicatie erover, niet is verlopen zoals het zou moeten.
janderegelaa schreef:Ketaki schreef:wie is eigenlijk de fokker van mocart, zou die niet om opheldering kunnen geven hierover?
Dat is een Pool.
Ik probeer een foto van die Inchalator te vinden om te kijken wat voor type het is maar dat is nog niet al te makkelijk.
NatasjavE schreef:Nou dan moet zijn moeder op een Fries lijken....
Citaat:Vorig jaar is bekend geworden dat de vader van de hengst, zoals aangegeven op papier, niet klopte. Daarna is er een traject gestart om te achterhalen wie de echte vader zou zijn. Daar zijn ze tot op heden nog niet achter.
mooney schreef:Die Inchalator is de vader juist niet, dat is het hele punt waarom hij niet is goedgekeurd toch. Als dat de vader was geweest was alles prima geweest. Wie de vader wel is, is onbekend, maar (deels) Fries is wel aannemelijk.
Edit, de directe quote van horses:Citaat:Vorig jaar is bekend geworden dat de vader van de hengst, zoals aangegeven op papier, niet klopte. Daarna is er een traject gestart om te achterhalen wie de echte vader zou zijn. Daar zijn ze tot op heden nog niet achter.