Meerderheid van grooms verdient minder dan minimumloon

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xxCYNNxx

Re: Meerderheid van grooms verdient minder dan minimumloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 15:57

ja leuke baas was dat he Aikon? Jij hebt mij toen opgevolgd....die opmerking over dat geld maakte die ook al toen ik er werkte; heeft hem 2 man personeel gekost, die opmerking...en terecht.
Is ook een stal die ik nooit zal aanbevelen om er te gaan werken.

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 16:41

Yup :j En in mijn tijd (inc. de ziektewet tijd) daar hebben 6 andere collega's het ook voor gezien gehouden.
Eentje zelfs op staande voet. Ze weten zelf ook wel dat personeel het daar meestal niet langer dan 3 maanden uithoud. Het ligt niet aan hun >;)
Het idiote is nog wel dat het een erkend leer bedrijf is 8)7

Zal dit bedrijf nooit als werk of stage plek aanraden.

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 22:23

Zijn hier mensen die nu nog actief zijn als groom/stalmedewerker/rechterhand (voor 1 iemand, kleinschalig maar op een stal mag ook natuurlijk) die mij wat advies kunnen geven? Ik zit met een lastige kwestie wat betreft het onderwerp van dit topic en vraag me af hoe anderen hier over denken. Ik stuur dan wel even een pb met de situatie want dat zet ik niet zomaar openbaar op internet natuurlijk.

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 18:49

Heleennn schreef:
Zijn hier mensen die nu nog actief zijn als groom/stalmedewerker/rechterhand (voor 1 iemand, kleinschalig maar op een stal mag ook natuurlijk) die mij wat advies kunnen geven? Ik zit met een lastige kwestie wat betreft het onderwerp van dit topic en vraag me af hoe anderen hier over denken. Ik stuur dan wel even een pb met de situatie want dat zet ik niet zomaar openbaar op internet natuurlijk.

Ik! Maar nog vrij kort. Wie weet kan ik je helpen?