Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
No_No schreef:Is dat nodig voor de controle groep?
Voor paarden die te zwaar zijn of ir kan ik mij dat wel goed voorstellen dat ze niet de wei op mogen.
Ik las de vraag van iemand om het voeradvies door te geven. Ik denk dat dat niet werkt gezien het volgens mij samen gaat met het trainingsschema.
Dorine92 schreef:Shanna schreef:Wat denk je van uit de groep/ kudde halen dan..
Ook zielig. Tenzij hij obese is want dat is ook zielig. Dan zou je hem met een vriendje op het zand of op een verhard stuk moeten zetten en het voerbeleid verbeteren
eilleen333 schreef:Dorine92 schreef:Ook zielig. Tenzij hij obese is want dat is ook zielig. Dan zou je hem met een vriendje op het zand of op een verhard stuk moeten zetten en het voerbeleid verbeteren
De mijne is dikke vriendjes met een kruising volbloed. Maar een Haflinger en een volbloed hebben natuurlijk niet hetzelfde dieet. De volbloed gaat overdag op de wei, en indien nodig draagt de Haf een graasmasker. Dan kunnen ze toch samen zijn, zonder dat de een te dik of de ander te mager wordt
Dorine92 schreef:judithh schreef:voor de duidelijkheid...pavo heeft nièt uit zichzelf tegen mij gezegt dat onze pony niet op het land mocht...het is dat ik het zelf gevraagd heb en..nee..als antwoordt kreeg.
Is die van jou IR of obese?