Autumn Desert Trail gaat toch door

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 20:56

Ja ik ga ook mee doen voor het eerst *\o/* , heb er nu al zin in. en foto's zeer welkom :D
Ga denk ik in het blauw, ik doe mee met een tuiger vos bles en 4 witte benen van 1.62 zoiets en mijn vriendin haar paard is 1.80 dus we zijn dan vast wel herkenbaar :Y)

Ketly

Re: Autumn Desert Trail gaat toch door

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 09:47

De Autumn Desert Trail is al uitverkocht, helaas te laat met aanmelden dus we staan op de reservelijst..

Hollyleaves

Re: Autumn Desert Trail gaat toch door

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 19:11

Hai!
Ik heb met een groepje het geluk gehad dat we nog wel kaarten konden krijgen en start de zaterdag om 12.30. Echter blijkt helaas mijn standaard vervoer niet te kunnen op die dag. Via deze weg was ik benieuwd of er wellicht iemand uit regio Groningen naar het DFW reist op dezelfde dag en een plekje over heeft in de trailer - uiteraard tegen vergoeding. De pony laadt zeer gemakkelijk, is erg lief tegen andere paarden en zeer gemakkelijk onder weg. Deelt ook zonder problemen een hooinet en is absoluut geen sloper op de trailer.

Indien je de trail in je uppie rijdt maar (nog) geen geschikt rijmaatje hebt is er in overleg vast een mogelijkheid om aan te sluiten bij onze groep. Uiteraard ben ik op de hoogte van paardentaxi's, maar wilde ik het vanwege de anders hoog oplopende kosten eerst graag zo proberen :)