Onderzoek naar filmpje van vrouwen op te kleine pony

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 10:27

Fortitude schreef:
Mocht de identiteit van de meiden bekend worden dan kunnen ze het wel shaken in de paardenwereld.

Die betreffende dame/bokster rijdt weer gewoon wedstrijden... SGW als ik me niet vergis en niet onverdienstelijk. Snap ook wel dat iemand niet eeuwig gestraft kan blijven, wat heeft het voor nut? Maar ze heeft er wel straf voor gehad. Denk ook dat ze best een heftige tijd heeft doordat het op social media zo is besproken, niet dat het onterecht is imo. Maar eens mag het ook wel worden afgesloten.

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 12:28

Mars schreef:
Die betreffende dame/bokster rijdt weer gewoon wedstrijden... SGW als ik me niet vergis en niet onverdienstelijk. Snap ook wel dat iemand niet eeuwig gestraft kan blijven, wat heeft het voor nut? Maar ze heeft er wel straf voor gehad. Denk ook dat ze best een heftige tijd heeft doordat het op social media zo is besproken, niet dat het onterecht is imo. Maar eens mag het ook wel worden afgesloten.

Ik dacht uit eerdere berichten af te kunnen leiden dat het om iemand ging die instructeur is of iemand met een bekende vlog o.i.d. Daar was mijn reactie eigenlijk opgebaseerd. Wedstrijden kun je natuurlijk niks aan doen. Als ik zou weten dat mijn instructeur zoiets had gedaan dan kwam-ie er niet meer in namelijk. Ongeacht of dat nu 1 of 10 jaar geleden was. Dit is mishandeling, dan is het voor mij klaar.