Sorry maar hier moet ik echt om lachen... ik denk dat dan heel paarden wereld een aanrander is...
Enige wat in dit stukje het rare zou zijn is dat een wild vreemde je pony gaat staan kriebelen.... get a life...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Ik denk dan echt dat ik een ander filmpje gezien heb want het bleef echt niet bij kriebelen..het was voelen, testen, wrijven en dan steeds een beetje meer wrijven en dan steeds verder onder de staart, een korte veeg over de zachte delen en zo verder. Als mensen beweren dat ze dat zelf ook bij hun paard doen vind ik dat ook op z'n zachts gezegd freaky... Schoonmaken heeft geen enkele sensuele of seksueel achtige handeling en dat straalde wel degelijk van t filmpje.
Nee t paard had er zeker geen last van maar dat maakt het niet minder ongepast. Hoe iemand t verzint ook om te doen...werkelijk
Cer schreef:Ik denk dan echt dat ik een ander filmpje gezien heb want het bleef echt niet bij kriebelen..het was voelen, testen, wrijven en dan steeds een beetje meer wrijven en dan steeds verder onder de staart, een korte veeg over de zachte delen en zo verder. Als mensen beweren dat ze dat zelf ook bij hun paard doen vind ik dat ook op z'n zachts gezegd freaky... Schoonmaken heeft geen enkele sensuele of seksueel achtige handeling en dat straalde wel degelijk van t filmpje.
Nee t paard had er zeker geen last van maar dat maakt het niet minder ongepast. Hoe iemand t verzint ook om te doen...werkelijk
KoudbloedKim schreef:Volgens de eigenaar is het een merrie, hij zal het wel weten lijkt me.
Heb ook het idee dat er verschillende videos gezien zijn.
Cer schreef:Maar wat maakt dat nou uit???
Dus stel dat het een ruin was... die heeft geen vulva.. dan is het normaal? Of gaat het om het gepruts op de letter?
fransje23 schreef:Cer schreef:Maar wat maakt dat nou uit???
Dus stel dat het een ruin was... die heeft geen vulva.. dan is het normaal? Of gaat het om het gepruts op de letter?
Als er geschreven wordt da er over de vulva gewreven is maakt het natuurlijk wel degelijk uit. Geeft weer aan dat er op basis van relatief onduidelijke beelden aannames worden gedaan.