Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xpattystagor schreef:2 paarden van Rosworld staan nu op de manege waar ik rij, op Manege t Langeveld in Noordwijk. Haflinger Blondie en kwpn Sylvester
Ir1ne schreef:Het zou mooi zijn als iemand er wat leuks van maakt, zit zeker wel potentie in, maar wat een werk om alles op te knappen...
Onneresch is ook ovb verkocht zag ik, wellicht krijgen we dan weer wat opgeknapte accomodaties in Noord NL ipv die leegstaande dingen... dat geeft toch een triest aanzicht...
BrittS schreef:xpattystagor schreef:2 paarden van Rosworld staan nu op de manege waar ik rij, op Manege t Langeveld in Noordwijk. Haflinger Blondie en kwpn Sylvester
Sylvester ken ik nog goed van toen ze nog de manege in Uitgeest hadden, in Noord-Holland. Zal zeker inmiddels wel een oud paard zijn? Ben heel benieuwd waar de rest heen is, zie in ieder geval een aantal paarden wel eens langskomen bij Les Cheveaux (Kolonel, Proud Lady).
BrittS schreef:sans6 schreef:Ikeje, wie ben jij? Ik heb ook nog een korte periode les gegeven in Uitgeest.
Ik heb les van jou gehad volgens mijSandra toch?