Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
In plaats van een zwarte pony zit ik op een iets kleinere bonte pony! 
WiskyBokjes schreef:Veel plezier en succes voor de mensen die vandaag mogen!
Gister trof ik mijn pony in de wei aan met een schaafwond op haar achterbeen. Helaas loopt ze ook kreupel. Ik baal er echt enorm van aangezien ze in die 7 jaar dat ze bij mij is nooit iets heeft gehad of kreupel heeft gelopen. En nu net deze week wel.. Gelukkig mag ik een jongere pony van mijn stalgenootje meenemen!In plaats van een zwarte pony zit ik op een iets kleinere bonte pony!
Atent schreef:Yess. Vanmiddag gereden. Geen last van m'n arm wel iets van m'n kuit maar dat voel ik ook met lopen. Dus zondag gewoon van de partij..
goldenarrow schreef:lovecortana schreef:Polocrosse clinic was echt superleuk en gezellig!!! Super organisatie! En het parkeren was ook super, veel ruimte en vooral rustig wegrijden aan het einde van de dag
Wij reden jullie nog voorbij op de snelwegHerkende wederom je paard
altijd leuk om te horen hoe herkenbaar ze is haha
Daarna moest ik voor jullie goalie spelen en mijn hoofd op het spel zetten (die trekt ballen aan
). Mijn hoofd is nog heel trouwens!
maar snap die aantrekkingskracht op ballen wel ja haha. Atent schreef:Wat trekken jullie aan zondag tijdens de clinic het gymnasticeren van je paard? Ik denk witte rijbroek met een polo.
m'n paard wel in de witte bandages met springschoenen en wit dekje.