Nu te koop: Bokt merchandise

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xLillith

Re: Nu te koop: Bokt merchandise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 17:58

Had graag een deken gewild, maar dan in dezelfde kleur als die van vorig jaar.. Jammer!

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 18:06

Selina schreef:
Anoniem schreef:
Maar wederom; polo's polo's polo's :D die trek ik dan weer wel aan. Is geen paard voor nodig :')

*\o/*

Ja, die mis ik ook. Een donkerblauwe polo :D

Jaa er moet een polo bij!
Ik vind het een leuk initiatief! Ik hoop dat er in de toekomst ook kleine maten komen, dan ga ik mijn pony omtoveren haha.

Wel jammer van de hoge verzendkosten

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 18:07

Erg leuk! :D .
Ik zoek juist een wat dunner en simpeler dekje dus ga zeker een bestelling plaatsen :j .
Als hij er in shet maat was dan had ik die ook meebesteld :)) .

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 18:10

Voor de volgende keer zou ik ook vooral focussen op kleding.
Denk wel dat hoodies, t-shirts, polo's, fleece en vooral softshell jasjes grote kans hebben :)
Maar dan kan je ook gaan kijken naar een ander merk om mee samen te werken.
Hoeft helemaal niet paardgerelateerd merk te zijn dan :)
Daar zullen mensen heus wel voor willen betalen!

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 18:39

_Alarm_wlkp schreef:
Voor de volgende keer zou ik ook vooral focussen op kleding.
Denk wel dat hoodies, t-shirts, polo's, fleece en vooral softshell jasjes grote kans hebben :)
Maar dan kan je ook gaan kijken naar een ander merk om mee samen te werken.
Hoeft helemaal niet paardgerelateerd merk te zijn dan :)
Daar zullen mensen heus wel voor willen betalen!

Helemaal mee eens! Ik ben z'n type wat een aantal dekjes heeft en daar allemaal verschillende shirtjes mee combineert. In een bokt polo met dun jasje/vestje heb ik zeker veel intresse!
Voor nu, vooral zo door gaan, bokt is al op het goede pad. Ik ben in iedergeval super blij dat bokt nu merchandise heeft!

maura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 18:45

antje_vip schreef:
Snap het gezeur van sommige bokkers niet zo: willen weten waar alles wordt gemaakt, wie het bedrukt, welke bedrijven er allemaal aan verdienen en hoeveel precies? Doe ff normaal, dat is toch ook niet de eerste vraag die je stelt in Divoza bijv :+

Nou niet dingen gaan omdraaien he. In de OP werd gesteld dat er geen marge op de producten zit en dat is vreemd. Het bleek dus ook net iets anders in elkaar te zetten, zoals inmiddels ook gewoon is toegelicht door Jessica en Bart. En misschien ben ik achterdochtiger dan jij, maar als Divoza beweert producten zonder marge te verkopen dan stel ik daar ook vragen over hoor. Maar goed, misschien zit jij in de luxe positie dat je niet na hoeft te denken over waar je je geld aan uitgeeft en dan zal het je vermoedelijk minder interesseren hoe prijzen tot stand komen en waar je eigenlijk voor betaalt.

Verder vraag ik inderdaad niet in elke winkel naar de herkomst van hun producten, want het gemiddelde winkelmeisje heeft daar geen idee van. Ik zoek dat dus uit op internet, want ik slaap er slecht van als ik weet dat mijn nieuwe t-shirt door een kleuter in een levensgevaarlijke fabriek in elkaar is geknutseld. Zo vind ik het ook niet nodig om mijn paard vol te hangen met spullen die zijn geproduceerd zonder aandacht voor mens en milieu. Gelukkig leven we in 2016 en komt daar ook steeds meer aandacht voor. Leuke bijkomstigheid is trouwens dat veel dingen die verantwoord zijn geproduceerd ook beter van kwaliteit zijn en ik dus minder vaak nieuwe dingen nodig heb. Maar goed, ook dat zal jou minder boeien als je niet op je centen hoeft te letten.

@marieke_irma, tot nu toe leert de ervaring dat merken die wél duurzaam inkopen hun best doen om te zorgen dat consumenten dat weten. Inmiddels zijn er verschillende sportmerken die hiermee bezig zijn, maar in de paardensport leeft het nog niet echt. Gezien sommige reacties in dit topic hebben de paardenmerken ook geen doelgroep die het iets kan schelen, maar wat niet is kan nog komen.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 20:05

Leuk! Alleen jammer dat bij het zoeken naar modellen werd aangegeven dat een western outfit niet mogelijk was, terwijl Banjer en ik ons dus wel hadden op kunnen geven... zie nl. ook een foto van een paard met alleen een deken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 20:16

Beide modellen hebben zowel met zadel en dekje als met deken geposeerd Banjer. :)

xjanxjan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 20:31

super cool jammer dat mijn beestjes te klein zijn om dat te dragen

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 20:34

Ik dacht dat het verboden was om reclame te maken op bokt voor iets wat je verkoopt?

Wel leuk voor diegene die daar geïnteresseerd in zijn, ik ben dat niet, vind het zowel niet kwa kwaliteit en uitzicht mooi.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 20:48

Jessica schreef:
Leuk idee! Ik zal het meenemen naar een volgend overleg.

En geborduurde logo's die je zelf ergens op kan naaien? Liefst ook in een paar maten?

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 20:49

@maura

even een vraagje. Gewoon uit nieuwsgierigheid, want verder ga ik mij helemaal niet in de discussie mengen. Maar weet jij welke paardenmerken duurzaam produceren? Heb je je daar in verdiept? Ik ben daar wel benieuwd naar. Ik weet het alleen van Equirex en ik geloof dat ik laatst ook een Zweeds merk tegenkwam, maar dat weet ik zo 1,2,3 niet meer.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 21:24

chanel1985 schreef:
Ik dacht dat het verboden was om reclame te maken op bokt voor iets wat je verkoopt?

Wel leuk voor diegene die daar geïnteresseerd in zijn, ik ben dat niet, vind het zowel niet kwa kwaliteit en uitzicht mooi.

:').
Ik denk dat de beheerders van bokt zelf mogen bepalen of ze hun eigen bokt merchandise op bokt willen promoten. Waar maak je je druk om? :+

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 21:28

maura schreef:
[q
Nou niet dingen gaan omdraaien he. In de OP werd gesteld dat er geen marge op de producten zit en dat is vreemd. Het bleek dus ook net iets anders in elkaar te zetten, zoals inmiddels ook gewoon is toegelicht door Jessica en Bart. En misschien ben ik achterdochtiger dan jij, maar als Divoza beweert producten zonder marge te verkopen dan stel ik daar ook vragen over hoor. Maar goed, misschien zit jij in de luxe positie dat je niet na hoeft te denken over waar je je geld aan uitgeeft en dan zal het je vermoedelijk minder interesseren hoe prijzen tot stand komen en waar je eigenlijk voor betaalt.

Verder vraag ik inderdaad niet in elke winkel naar de herkomst van hun producten, want het gemiddelde winkelmeisje heeft daar geen idee van. Ik zoek dat dus uit op internet, want ik slaap er slecht van als ik weet dat mijn nieuwe t-shirt door een kleuter in een levensgevaarlijke fabriek in elkaar is geknutseld. Zo vind ik het ook niet nodig om mijn paard vol te hangen met spullen die zijn geproduceerd zonder aandacht voor mens en milieu. Gelukkig leven we in 2016 en komt daar ook steeds meer aandacht voor. Leuke bijkomstigheid is trouwens dat veel dingen die verantwoord zijn geproduceerd ook beter van kwaliteit zijn en ik dus minder vaak nieuwe dingen nodig heb. Maar goed, ook dat zal jou minder boeien als je niet op je centen hoeft te letten.

Serieus maura, wat heeft prijsopbouw te maken met mijn portemonnee? :') Prijzen staan toch gewoon overal bij en als je het te duur vindt koop je het niet?! Of koop jij met de gedachte dat niemand daar iets aan mag verdienen, want dat is niet eerlijk voor jou? Volg je redenering niet helemaal hoor...

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 21:28

Ik maak mij daar niet druk om, ik vroeg me alleen af of dit niet op de boktmarkt thuishoort aangezien dit in de regels staat.
Als ik in een topic iets te koop aan wil bieden of promoten, wordt dat gesloten omdat dat op de boktmarkt thuishoort.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 21:49

Heeft de Haflinger een full dekje op?

Echt leuk dat er nu echt merchandise is. Stiekem vind ik de donkere deken nog wat mooier dan die ik heb van vorig jaar. Maar we houden het daar maar bij.
In de toekomst wil ik alleen nog eens een halsdeken, haha.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 21:52

Maar jij bent jij en jij bent gast op deze site, en dus heb je je te schikken naar de regels die voor gasten gelden. Het beheer heeft uiteraard zeggenschap over hetgeen waar men eigenaar van is. Is nogal logisch.

Polo's lijken me ook héél interessant. Dekens ook, maar helaas past HH totaal niet op mijn Arabieren...

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 21:55

chanel1985 schreef:
Ik maak mij daar niet druk om, ik vroeg me alleen af of dit niet op de boktmarkt thuishoort aangezien dit in de regels staat.
Als ik in een topic iets te koop aan wil bieden of promoten, wordt dat gesloten omdat dat op de boktmarkt thuishoort.

:') :')

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 22:00

Inderdaad, maar daarom is het niet correct. Ik ben meer van het type dat regels voor iedereen tellen. Maar goed, dat zie je overal, ook buiten dit forum.

Misschien kunnen bokkers die dichtbij elkaar wonen, een groepsaankoop doen. Kunnen ze de hoge verzendkosten ook drukken. Want 10 euro voor een petje is wel een heel duur petje, als je dat mee kan laten komen met een bestelling van iemand anders scheelt dat toch een pak. En ook beter voor het millieu, 2 vliegen in 1 klap.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 22:14

Leuk! Merchandise!

Ik mis alleen t shirts. Hetgeen wat er nu ligt koop ik niet want ik heb het al of ik heb het niet nodig. Maar een t shirt is altijd leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 22:15

Dyonne schreef:

Ja, hij draagt een Full :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 22:26

Marjoow schreef:
Leuk! Merchandise!

Ik mis alleen t shirts. Hetgeen wat er nu ligt koop ik niet want ik heb het al of ik heb het niet nodig. Maar een t shirt is altijd leuk!

Ja daarom hoop ik dat ze weer girlie shirtjes gaan maken. :D Maar wel van een ander materiaal want die van de de laatste lichting kruipen ontzettend omhoog...daar zat de S te strak van terwijl ik er jaren terug ook eentje had die heerlijk zat en prima paste en dat was ook een S. Dat was katoen geloof ik en zat perfect. Maar ze zijn te afgedragen om nog te dragen waar mensen zijn dus ik draag die lekker thuis. :+

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 22:33

chanel1985 schreef:
Inderdaad, maar daarom is het niet correct. Ik ben meer van het type dat regels voor iedereen tellen. Maar goed, dat zie je overal, ook buiten dit forum.

Zo werkt het nergens in de samenleving.
Mijn werkgever/manager mag ook meer dan ik.
En ik mag weer meer dan mijn kinderen.

Mods mogen berichten verwijderen en kunnen achter de schermen van Bokt... dat mogen/kunnen gewone gebruikers niet.
Beheerders/eigenaren mogen nu eenmaal meer.

Zal wat zijn dat iemand denkt in mijn huis te mogen komen wonen, omdat ik er ook eenmaal woon en dat het dan voor iedereen zou moeten gelden :+

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 22:37

Ashleydk schreef:
Dyonne schreef:

Ja, hij draagt een Full :)

Bedankt. Dan is dat denk ook de maat voor mijn pony.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 22:39

Bokkers op hun best; wat een ge-mierenn**k.... Je bent niet verplicht iets te kopen.
Reken de verzendkosten erbij op en de prijzen zijn alsnog zeer goed te doen, en dat is het; niet iedereen heeft een grote beurs en zo is het voor een ieder leuk te doen.
Of ga ze lekker afhalen, geen verzendkosten en kan je gelijk ff snuffelen in een van de Powerhorse shops.

Een leuke aanwinst voor bokt. +:)+

Had ' vroegah' altijd een petje met Bokt-logo erop, was altijd erg leuk op de eventing wedstrijden; zo spraken ze je makkelijker aan :))

Chanel, dit is een bericht vanuit Bokt zelf; over Bokt-Merchandise. Logisch dat zij ff wat meer recht hebben dan een gewone bokker. :D