Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Selina schreef:Anoniem schreef:Maar wederom; polo's polo's polo'sdie trek ik dan weer wel aan. Is geen paard voor nodig
![]()
Ja, die mis ik ook. Een donkerblauwe polo
_Alarm_wlkp schreef:Voor de volgende keer zou ik ook vooral focussen op kleding.
Denk wel dat hoodies, t-shirts, polo's, fleece en vooral softshell jasjes grote kans hebben
Maar dan kan je ook gaan kijken naar een ander merk om mee samen te werken.
Hoeft helemaal niet paardgerelateerd merk te zijn dan
Daar zullen mensen heus wel voor willen betalen!
antje_vip schreef:Snap het gezeur van sommige bokkers niet zo: willen weten waar alles wordt gemaakt, wie het bedrukt, welke bedrijven er allemaal aan verdienen en hoeveel precies? Doe ff normaal, dat is toch ook niet de eerste vraag die je stelt in Divoza bijv
chanel1985 schreef:Ik dacht dat het verboden was om reclame te maken op bokt voor iets wat je verkoopt?
Wel leuk voor diegene die daar geïnteresseerd in zijn, ik ben dat niet, vind het zowel niet kwa kwaliteit en uitzicht mooi.
maura schreef:[q
Nou niet dingen gaan omdraaien he. In de OP werd gesteld dat er geen marge op de producten zit en dat is vreemd. Het bleek dus ook net iets anders in elkaar te zetten, zoals inmiddels ook gewoon is toegelicht door Jessica en Bart. En misschien ben ik achterdochtiger dan jij, maar als Divoza beweert producten zonder marge te verkopen dan stel ik daar ook vragen over hoor. Maar goed, misschien zit jij in de luxe positie dat je niet na hoeft te denken over waar je je geld aan uitgeeft en dan zal het je vermoedelijk minder interesseren hoe prijzen tot stand komen en waar je eigenlijk voor betaalt.
Verder vraag ik inderdaad niet in elke winkel naar de herkomst van hun producten, want het gemiddelde winkelmeisje heeft daar geen idee van. Ik zoek dat dus uit op internet, want ik slaap er slecht van als ik weet dat mijn nieuwe t-shirt door een kleuter in een levensgevaarlijke fabriek in elkaar is geknutseld. Zo vind ik het ook niet nodig om mijn paard vol te hangen met spullen die zijn geproduceerd zonder aandacht voor mens en milieu. Gelukkig leven we in 2016 en komt daar ook steeds meer aandacht voor. Leuke bijkomstigheid is trouwens dat veel dingen die verantwoord zijn geproduceerd ook beter van kwaliteit zijn en ik dus minder vaak nieuwe dingen nodig heb. Maar goed, ook dat zal jou minder boeien als je niet op je centen hoeft te letten.
Marjoow schreef:Leuk! Merchandise!
Ik mis alleen t shirts. Hetgeen wat er nu ligt koop ik niet want ik heb het al of ik heb het niet nodig. Maar een t shirt is altijd leuk!
chanel1985 schreef:Inderdaad, maar daarom is het niet correct. Ik ben meer van het type dat regels voor iedereen tellen. Maar goed, dat zie je overal, ook buiten dit forum.