Tja, helaas hebben we geen westernpads...ik rij ook [discipline]. Maar we zijn heel blij dat we in elk geval een aantal producten hebben kunnen regelen!
Leuk! Heb mijn paard opgegeven. Je weet maar nooit misschien worden we uitgekozen. Lijkt mij in ieder geval heel leuk om te doen en mijn paardje vind alles leuk als er maar gezellige mensen zijn en hij daarna iets lekkers krijgt van zijn baasje haha
Ik heb ook een aanmelding ingestuurd. Ik acht de kans klein dat ik word uitgekozen, maar wie weet! Ik kan zelf niet kiezen tussen welke van mijn twee paardjes als model. Dus beide ingestuurd dan kunnen ze zelf kiezen
ellenmarina
Geplaatst: 01-07-16 15:54
Onze Vemke staat graag op de foto. Zou wel leuk zijn om op haar jullie producten te showen.
Laatst bijgewerkt door ellenmarina op 01-07-16 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt
_Marinke_
Geplaatst: 01-07-16 15:54
Ik heb mij opgegeven, overigens is de locatie hier perfect en qua tuig ook erg veel mogelijk (van dressuur tot spring en keuze uit zwart of bruin). Echter is er hier op de locatie ook evt. een pony combinatie (meisje van 6 met bonte pony), beide ouders zitten niet op bokt maar mocht er van jullie kant uit belangstelling zijn kan ik altijd even vragen of zij ook mee zou mogen doen? Dan heb je gelijk 2 verschillende combinaties (paard & pony combinatie) op 1 (mooie) locatie. Moet ik hier nog apart even een mail over sturen of? Heb zo geen foto's bij de hand van die combinatie omdat ik daarvoor toestemming wil hebben van de ouders, maar ik wil eerst weten of het nut heeft omdat die betreffende combinatie of ouders dus niet op bokt zitten.