Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Christiene schreef:wij hebben der ook een die ligt niet zo als deze gewoon op der zei.. maar die slaapt zo diep dat je der eerst op der hoofd kan aanraken of kont voor ze eens reageert.. eerste keer dacht ik dat ze dood was.. als veulen.. als 2 jarige nu nog steeds mensen die dat denken![]()
die dingen die ze gooit.. gaat die echt niet dood van. om lopen het land in kan ook.. maar dit ook.
ik gooi ook wel eens een zand klontje na een die niet door loopt zodat ik der niet in de blubber achter aan hoef met na binnen drijven.
smurffie schreef:Als hij regelmatig zo ligt zou ik toch naar lichamelijke klachten kijken. Ik heb alleen paarden met koliek zo zien blijven liggen. Vind hem ook na het opstaan inderdaad niet gezond tonen. Nee ik vind het niet grappig.
magda_90 schreef:MirandaFuego schreef:Paarden die zo liggen hebben meestal pijn aan hun benen/hoeven, zo ontlasten ze dat..
Ik ken er een die voor de zekerheid door de complete medische molen is gehaald hier door... Conclusie: dit is gewoon zijn favoriete stand.
magda_90 schreef:Wat zijn jullie toch belachelijk snel conclusies aan het trekken.magda_90 schreef:
Ik ken er een die voor de zekerheid door de complete medische molen is gehaald hier door... Conclusie: dit is gewoon zijn favoriete stand.
magda_90 schreef:Knap dat jij kunt beoordelen welke onderzoeken er destijds allemaal zijn uitgevoerd.
Allerhande zaken zijn gecontroleerd, van hoefbevangen tot een scopie tot echo's tot rontgenfoto's, van ostheopaat tot fysiotherapeut. Uitgebreid bloedonderzoek op allerhande zaken die bedacht konden worden. Beestje is gewoon gezond bevonden en ligt graag zo. Dus wat zou er gemist moeten zijn?
magda_90 schreef:Mijn punt: de paniek is niet altijd nodig.
magda_90 schreef:Want jij kunt natuurlijk via jou beeldscherm veel beter beoordelen wat ze allemaal onderzocht hebben.
Shirley schreef:Oh nee...als readers al niks kunnen vinden...wat moeten dierenartsen dan nog
Maar hoe komt het dat jij deze pony zo goed kent en waar zie je een filmpje dat hij vlot wegloopt?
magda_90 schreef:Shirley schreef:Oh nee...als readers al niks kunnen vinden...wat moeten dierenartsen dan nog
Maar hoe komt het dat jij deze pony zo goed kent en waar zie je een filmpje dat hij vlot wegloopt?
Eerste, lees mijn berichten met een leesbril door.
Tweede, lees mijn berichten met een leesbril door.
Dit bericht suggereert duidelijk dat je dat niet gedaan hebt, want dan had je jouw aannames niet gemaakt.
magda_90 schreef:Jennyj01 schreef:@marga_90 dit gaat toch niet over jou pony? Of ben ik het spoor nou een beetje bijster in dit topic?
Het gaat ook niet over mijn pony net zo goed als ik dit beestje ken, Shirly legt echter een link verkeerd waar ik haar op wijs.
magda_90 schreef:MirandaFuego schreef:Paarden die zo liggen hebben meestal pijn aan hun benen/hoeven, zo ontlasten ze dat..