Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Easy_Rider schreef:Alle paarden van Gal zijn van die stresskippen. Alleen Totilas was redelijk nuchter.
De druk waar Edward zijn paarden mee rijdt geven veel spanning. Het is mij te toevallig dat elk paard van hem zo gestresst is onder het zadel.
HorseTimeXL schreef:Naja ik weet niet hoor. Sister was ook wel een klasse apart wat dat betreft. Een echte merrie kon je niet treffen. En dan heb je voice die opzich moeilijk is maar wel te hanteren mits die niet zomaar een merrie ziet rijden. Die moeten we overigens ook niet vergeten.. Die deed het de laatste tijd ook niet verkeerd. Gribaldi viel ook best mee. Dus of het echt door de spanning komt waardoor ze zo stressen vraag ik het me af.
HorseTimeXL schreef:Naja ik weet niet hoor. Sister was ook wel een klasse apart wat dat betreft. Een echte merrie kon je niet treffen. En dan heb je voice die opzich moeilijk is maar wel te hanteren mits die niet zomaar een merrie ziet rijden. Die moeten we overigens ook niet vergeten.. Die deed het de laatste tijd ook niet verkeerd. Gribaldi viel ook best mee. Dus of het echt door de spanning komt waardoor ze zo stressen vraag ik het me af.
xyzutu2 schreef:Suzanne F. schreef:Sowieso belachelijk dat het nog 70% waard is. Als een onbekende ruiter/amazone dit had neergezet hadden ze met zeker 10% minder naar huis gegaan. 70% is 3 winst! 3 winstpunten! Vertel dat eens aan de ruiters in de basis en de subtop.
Ik vermoedde het al op basis van de openingspost, maar nu ik het filmpje heb gezien denk ik al helemaal: waarvoor heeft hij in vredesnaam die 70% voor gekregen? Binnenkomen in een krabbelgalopje, niet stilstaan tijdens het halthouden en vervolgens wegdraven in een steekdraf, taktfouten tijdens het omstellen van de appuyementen, galopwissels een chaos en de hele proef een onregelmatig achterbeengebruik - daar zal hij toch allemaal minstens 9ens en 10en voor gekregen moeten hebben als hij op alle dubbele onderdelen onvoldoendes en 1e gescoord heeft...
Leuk dat hij ook nog een paard onder zijn kont had, maar ik denk dat Edward deze punten vooral verdiend heeft door 'zichzelf' te zijn...
Ayasha schreef:Ik denk dat je even beter moet gaan lezen want ik zie voor het eerst volgens mij wel degelijk een aantal mensen reageren die dit geen correct of mooi beeld vinden
Horseware schreef:Ik vind het een aanfluiting. Kom op, die uitgestrekte draf, het ziet er gewoon komisch uit. Daar is werkelijk niets corrects aan. Niets van het Skala is terug te vinden in deze proef. En dan toch dik 70% scoren. Schiet mij maar lek, maar ik vind het nergens meer over gaan tegenwoordig.
Horseware schreef:Ik vind het een aanfluiting. Kom op, die uitgestrekte draf, het ziet er gewoon komisch uit. Daar is werkelijk niets corrects aan. Niets van het Skala is terug te vinden in deze proef. En dan toch dik 70% scoren. Schiet mij maar lek, maar ik vind het nergens meer over gaan tegenwoordig.
Citaat:Vijfsterren jurylid Ghislain Fouarge is door de FEI vrijgesproken van alle beschuldigingen in een aanklacht omtrent de jurering van Inessa Merkulova. Frank Kemperman, voorzitter van het FEI-dressuurcomité, had vanochtend contact met Fouarge om mee te delen dat zijn naam van alle blaam is gezuiverd.
FriesWytske schreef:Dit artikel zouden veel poster hier en in andere topics eens ter harte moeten nemen.
http://www.horses.nl/opinie/column-achter-de-rug/
FriesWytske schreef:Dit artikel zouden veel poster hier en in andere topics eens ter harte moeten nemen.
http://www.horses.nl/opinie/column-achter-de-rug/