Maar Cayenne het blijft raar dat een pagina als de Hoefslag nieuwsberichten verwijderd (en ook meningen eronder verwijderd).
En dat is niet alleen mijn mening

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
listiglistje schreef:het blijft raar dat een pagina als de Hoefslag nieuwsberichten verwijderd (en ook meningen eronder verwijderd).
Sammie schreef:listiglistje schreef:het blijft raar dat een pagina als de Hoefslag nieuwsberichten verwijderd (en ook meningen eronder verwijderd).
Het is toch alleen op de FB verwijderd? Ik denk dat daar wel een duidelijk verschil tussen bestaat. De FB-pagina of de site zelf.
Jannepauli schreef:De mods zullen wel weer een dagtaak krijgen aan het verwijderen van de volstrekt off-topic reacties. Wat een volk hier zeg.. waar ging het ook alweer over: de eerste niet officiële proef van Adelinde C. - geef er je mening over en hou 's in gedachten dat opbouwende kritiek misschien wel een teken van beschaving is.
CharmingS schreef:Want jullie zijn allemaal topruiters/amazones? Deze 2 moeten nog een combinatie worden en nee het is geen perfecte proef, maar probeer het eens na te doen voor je commentaar gaat geven!! Want durf te wedden dat geen van jullie het ooit zo ver hebben geschopt!!
ElCid schreef:CharmingS schreef:Want jullie zijn allemaal topruiters/amazones? Deze 2 moeten nog een combinatie worden en nee het is geen perfecte proef, maar probeer het eens na te doen voor je commentaar gaat geven!! Want durf te wedden dat geen van jullie het ooit zo ver hebben geschopt!!
Adelinde heeft het in ieder geval niet zo ver geschopt omdat ze een zo'n talent is! Er zijn hordes ruiters die beter en op een veel hoger niveau rijden. Jammer genoeg zijn er nog steeds mensen die denken dat je talent moet hebben/ goed moet kunnen rijden om op dit "niveau" te mogen starten; niks is minder waar. Daar zijn bakken met geld, goede contacten en "kruiwagens" voor nodig, en er zijn nou eenmaal mensen die al die dingen niet hebben..............maar wel talent..........
Daarbij zijn er zat mensen die op hoog niveau wedstrijden zouden willen/ kunnen rijden maar het niet ( meer) doen, omdat wat hier getoond wordt niks met rijkunst te maken heeft, maar met een afgerichte "beer" die onder dwang kunstjes doet. Rijkunst zien we tegenwoordig niet meer in de wedstrijdring en de mensen die deze rijkunst beoefenen blijven daar dan ook verre van ...........
Ik heb Adelinde ruim 2 jaar terug ook met dit paard gezien, op een evenement in Vorden, jammer genoeg is er niks veranderd en zijn de piaffe/ passage etc. en de "samenwerking" er nog steeds niet. Paard is compleet uit balans, wat voor een piaffe/ passage zou moeten doorgaan is dat niet! Ze tonen alleen maar rare huppelpasjes die in de verte misschien een slap aftreksel van piaffe/ passage zijn.
Arm paard, die zal binnenkort wel met "pensioen" moeten...........
De nek is inderdaad gevolg van een ( luchtzuig) operatie. Hoe zou het toch komen dat een dergelijk paard gaat luchtzuigen????
miezelke schreef:Wat ik me afvraag: hoe gerààkt deze (of nou ja, "een") combinatie daar? Mag zij daar starten met eenieder welk paard omdat zij sowieso al grand prix rijdt? Is dat op basis van winstpunten? Of hoe zit dat nou?
piezze schreef:Wat is het toch in het paardenwereldje, die nooit aflatende drang om een ander de grond in te boren? Afgunst, jaloezie? Komt het doordat het vaak mensen zijn metwat meer geld? Waarom niet gewoon genieten van de sport en als je iets ziet wat je niet goed vindt met goede opbouwende kritiek beoordelen?
Sammie schreef:miezelke schreef:Wat ik me afvraag: hoe gerààkt deze (of nou ja, "een") combinatie daar? Mag zij daar starten met eenieder welk paard omdat zij sowieso al grand prix rijdt? Is dat op basis van winstpunten? Of hoe zit dat nou?
Daar zijn idd regels voor:
https://www.knhs.nl/wedstrijden/discipl ... -dressuur/
https://www.knhs.nl/wedstrijden/discipl ... dstrijden/
Adelinde heeft GP gestart dus mag dat met elk paard doen.
Adelinde startte bovendien HC, HC starten heeft een functie, geen selectiewedstrijd voor de OS. Het was dus niet voor het echie. Ik vind het dan ook ergens zwaar onterecht dat iemand roept dat zo'n persoon hier niks te zoeken heeft want hij stond niet stil, hij kan niet piafferen of noem maar op. Het kan best zijn dat dit paard thuis voor 10'en loopt maar op vreemd terrein compleet dichtklapt.
Jotoma schreef:piezze schreef:Wat is het toch in het paardenwereldje, die nooit aflatende drang om een ander de grond in te boren? Afgunst, jaloezie? Komt het doordat het vaak mensen zijn metwat meer geld? Waarom niet gewoon genieten van de sport en als je iets ziet wat je niet goed vindt met goede opbouwende kritiek beoordelen?
Denk dat dit wel voor meerdere sporten geldt en iets van internet in zn algemeen is.
Het is natuurlijk heel makkelijk om anoniem iemand de grond in te boren, misschien voelen mensen zich zelf dan beter oid.