Janine1990 schreef:Zeepsop schreef:Lijkt alsof in de L niet heel veel gaat veranderen. Behalve dan het binnenkomen over de AC-lijn
Halsstrekken op diagonaal
Ja! Daar ben ik wel blij mee
Ik vind dat zelf een stuk fijner dat een volte Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iris965 schreef:Zeepsop schreef:Lijkt alsof in de L niet heel veel gaat veranderen. Behalve dan het binnenkomen over de AC-lijn
Nouja, je mag nu zelf bepalen of je gaat lichtrijden of doorzitten.
De grootte van de voltes mag je zelf ongeveer bepalen.
En er zijn verruimingen ipv middengangen.
Dat wordt dus goed oefenen! Iris965 schreef:Zeepsop schreef:Lijkt alsof in de L niet heel veel gaat veranderen. Behalve dan het binnenkomen over de AC-lijn
Nouja, je mag nu zelf bepalen of je gaat lichtrijden of doorzitten.
De grootte van de voltes mag je zelf ongeveer bepalen.
En er zijn verruimingen ipv middengangen.
Zeepsop schreef:Ik rij nu L2 dus ik moet sowieso middengangen doen, maar ik snap eigenlijk het verschil tussen middengang en verruimen niet helemaal. Zou iemand dat kunnen uitleggen?

Janine1990 schreef:Zeepsop schreef:Ja! Daar ben ik wel blij meeIk vind dat zelf een stuk fijner dat een volte
Nu hoop ik dat ze morgen die van het M online zetten, ben echt heel erg benieuwd!!
Janine1990 schreef:Ik zag ze, erg mooi... gebroken lijn 5m komt bij mij niet echt lekker uit de verf.
En langer SB tonen is ook wel fijn!
Jammer dat de kwartkeertwending niet in het M1 zit, zou zo'n mooie voorbereiding zijn op het M2.
Naath86 schreef:Janine1990 schreef:Ik zag ze, erg mooi... gebroken lijn 5m komt bij mij niet echt lekker uit de verf.
En langer SB tonen is ook wel fijn!
Jammer dat de kwartkeertwending niet in het M1 zit, zou zo'n mooie voorbereiding zijn op het M2.
En een gebroken 8-10 meter komt dan wel beter uit de verf?![]()
Verder kan ik me wel vinden in de wijzigingen, niet hele bijzondere ofzo..
Net als de grootte van de volte bepalen.. Je ruitergevoel en inzicht moet toch zo zijn dat je een volte precies uit kan rijden zoals jij hem wilt? In de B en L was dit makkelijker door een grotere volte te vragen en langzaam ga je naar 8 meter in het Z.. Nu gaan ze dit nog meer versoepelen door zelf te laten kiezen.
En dan mag hij ook nog eens groter worden 
truus1957 schreef:Weet iemand misschien of de F proeven ook gaan veranderen? Ik lees hier dat er tm de klasse L zelf gekozen mag worden voor doorzitten of lichtrijden, maar in de F proeven wordt tm F8 al doorzitten gevraagd ( vanaf F5 ) maar vanaf de F9 moet er al flink worden doorgezeten ( raar woord haha ) en als je F10 start is het al 'doorzitten tenzij lichtrijden wordt gevraagd ). Voor mij toch wel een struikelblok.