Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daar is dit topic toch wel een duidelijk voorbeeld van. BMHP schreef:essie_blue schreef:
Hier ben ik het toch ook wel grandioos mee eensin de subtop zie je nog zat ruiters/amazones die echt niet goed in conditie zijn, en dan bedoel ik: echt veel te zwaar zijn.
In krachtsporten zijn de "dikkere" types over vertegenwoordigd, kogelstoten, discus werpen, speerwerpen, gewichtheffen, rodelen. In het schaatsen is de techniek dermate belangrijk dat de sterkste qua kracht waarschijnlijk niet eens op het podium staat. fysiek is een maar niet overal het antwoord.
Een kogelstoter heeft dat gewicht nodig, idem voor het rodelen, daarbij moet je je niet vergissen hoe gespierd die mensen zijn. Overgewicht van de ruiter is niet nodig, nee, het is een belemmering. Dus snap echt niet waar je die vergelijking vandaan haalt.. essie_blue schreef:Misschien begrijp ik je verkeerd.. maar het (over)gewicht van de kogelstoter is toch in geen enkel opzicht met eventueel (over)gewicht van de ruiter te maken?
Lante schreef:Ik vind het ronduit onsportief om je teleurstelling zo openlijk tentoon te spreiden. Nominatie was op zich toch al prima? Wat een gezeur.
Danique_G schreef:Nikas je zegt net dat paardrijden wel even een stukje moeilijk is dan sprinten. Beetje vreemde uitspraak vind je niet? In een aantal opzichten, en een aantal wel overigens, is het niet te vergelijken. Het raakt dus echt kant noch wal.
Paardrijden fysiek inspannender dan voetbal? Verklaart zeker alle blessures bij voetballersen dan reken ik valpartijen niet mee, maar blessures qua overbelasting. En nu geen gemekker dat jij een oom of tante hebt met de dochter van een achterbuurvrouw die wel een blessure heeft door overbelasting veroorzaakt door paardrijden. Ja het za best voorkomen maar gok dat het bij voetbal wel even wat vaker voor komt.
Nikass schreef:Danique_G schreef:Nikas je zegt net dat paardrijden wel even een stukje moeilijk is dan sprinten. Beetje vreemde uitspraak vind je niet? In een aantal opzichten, en een aantal wel overigens, is het niet te vergelijken. Het raakt dus echt kant noch wal.
Paardrijden fysiek inspannender dan voetbal? Verklaart zeker alle blessures bij voetballersen dan reken ik valpartijen niet mee, maar blessures qua overbelasting. En nu geen gemekker dat jij een oom of tante hebt met de dochter van een achterbuurvrouw die wel een blessure heeft door overbelasting veroorzaakt door paardrijden. Ja het za best voorkomen maar gok dat het bij voetbal wel even wat vaker voor komt.
Is het tweede gedeelte van je post ook aan mij gericht? Ik heb dat nu niet gezegd
Welshfan ik denk niet dat je iemand met astma als maatstaf moet nemen.
Hahaha inderdaad Nikass schreef:Hey ik vond je stuk op de vorige pagina heel goed, maar nu ben je toch zelf bevooroordeeld hoor! Ik zeg dat je een astma patiënt niet als maatstaf moet nemen voor een vergelijking tussen een ruiter en een hardloper. That's it. Dat jij daar blijkbaar uit concludeert dat ik van mening zou zijn dat een astma patiënt geen topsport kan bedrijven is wel heel veel eigen fantasie toevoegen
BMHP schreef:Nikass schreef:Hey ik vond je stuk op de vorige pagina heel goed, maar nu ben je toch zelf bevooroordeeld hoor! Ik zeg dat je een astma patiënt niet als maatstaf moet nemen voor een vergelijking tussen een ruiter en een hardloper. That's it. Dat jij daar blijkbaar uit concludeert dat ik van mening zou zijn dat een astma patiënt geen topsport kan bedrijven is wel heel veel eigen fantasie toevoegen
sorry had het inderdaad verkeerd,
maar hey ik ben ook astma patient en het ligt nog altijd gevoelig, zijn heel lange tenen voor mij.
dankje voor je hulp en compliment.
Nikass schreef:Danique_G schreef:Nikas je zegt net dat paardrijden wel even een stukje moeilijk is dan sprinten. Beetje vreemde uitspraak vind je niet? In een aantal opzichten, en een aantal wel overigens, is het niet te vergelijken. Het raakt dus echt kant noch wal.
Is het tweede gedeelte van je post ook aan mij gericht? Ik heb dat nu niet gezegd
Welshfan ik denk niet dat je iemand met astma als maatstaf moet nemen.
Dees schreef:kamsel schreef:Na het lezen van de ids weet ik niet zo zeker of het hem in de mond is gelegd..
Dat is inderdaad het meest objectieve vakblad ooit![]()
![]()