Ik blijf het ongelovelijk vinden, zo'n braaf paard en jullie zijn al zo lang een combinatie.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tiwi1969 schreef:Wat een fijne update over Tooske! Go for it![]()
Ik blijf het ongelovelijk vinden, zo'n braaf paard en jullie zijn al zo lang een combinatie.
Semmerd schreef:Ik ben 1 van de stal genoten waarbij ze dus de zorg uit handen moest geven.
Ik en haar beste vriendin waren mee op buiten rit. We waren bijna thuis (Stal Infinity Horses) toen het gebeurde.
We hebben haar continu op de hoogte gehouden en ik heb mijn uiterste best gedaan het bloeden te stoppen tot de dierenarts kwam. Wat uren leek te duren en boos was ik dat binnen 2 tellen er potten kijkers stonden van het nieuws. Terwijl de dierenarts er nog niet was geen ambulance en politie. Maar mijn eerste zorg was ergens anders.
We waren echt bang dat ze het niet zou redden. Maar ze is echt heel sterk!
) japielover schreef:Ik had dit topic al langs zien komen en via fb een en ander.
maar nu ik toos in het echt gezien heb..
Wat gaat ze met stappen voor uit.
Sam al een paar keer geholpen nu.
En stiekem elke keer als ik opstal ben breng ik haar ook een aai en een knuffel..
Ik weet zeker dat met de tijd alles goed komt!
(Ik ben je nieuwestalgenootje die de sleutel kwam halen)
webster543 schreef:Semmerd schreef:Ik ben 1 van de stal genoten waarbij ze dus de zorg uit handen moest geven.
Ik en haar beste vriendin waren mee op buiten rit. We waren bijna thuis (Stal Infinity Horses) toen het gebeurde.
We hebben haar continu op de hoogte gehouden en ik heb mijn uiterste best gedaan het bloeden te stoppen tot de dierenarts kwam. Wat uren leek te duren en boos was ik dat binnen 2 tellen er potten kijkers stonden van het nieuws. Terwijl de dierenarts er nog niet was geen ambulance en politie. Maar mijn eerste zorg was ergens anders.
We waren echt bang dat ze het niet zou redden. Maar ze is echt heel sterk!
Jullie verdienen de titel "bokker van het jaar"!!
Super gedaan!
Beterschap aan paard en ruiter!
BMHP schreef:vandaag heb ik het topic grotendeels doorgelezen.
Ik ben onder de indruk hoe snel deze dame is hersteld.
super
Ldenboer72 schreef:Ik ben tegenwoordig wel een expert in wondverzorging
Nimber schreef:Wat fijn! Ik heb haar even gezien toen ze nog boxrust had. T zag er zo akelig uit. Ben benieuwd naar hoe t nu erbij staat.