Allemaal posten met de waarheid,dat kan toch niet?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Keandra schreef:En toch zal het die arabieren niets uitmaken.
Alsof ze al degelijk letten op wat de FEI wil.
De islam is zo barbaars dat het IS toe laat. (zie jij de moslims hier in europa protesteren tegen IS?)
Het laat toe dat vrouwen (welke totaal onderdrukt worden omdat de moslim mannen gewoon te 'zwak' zijn) geen degelijke medische verzorging mogen krijgen.
Laat staan dat ze een dier degelijk behandelen.
Hun dieren moeten goed 'behandeld' worden, maar niet door hun zelf.
Zij zien een dier zoals wij een gsm of tv of ander object aanzien. Als een object, eens stuk gooi je het weg en is de kous af. (met desnoods een of ander vervangstuk zoals een protese)
geerke schreef:goh...is de MOD een avondje uit?
Allemaal posten met de waarheid,dat kan toch niet?
Kozbi schreef:Met andere woorden, bijna heel het midden oosten loopt 200 jaar achter.
Keandra schreef:En toch zal het die arabieren niets uitmaken.
De islam is zo barbaars dat het IS toe laat. (zie jij de moslims hier in europa protesteren tegen IS?)
Het laat toe dat vrouwen (welke totaal onderdrukt worden omdat de moslim mannen gewoon te 'zwak' zijn) geen degelijke medische verzorging mogen krijgen.
Zij zien een dier zoals wij een gsm of tv of ander object aanzien. Als een object, eens stuk gooi je het weg en is de kous af. (met desnoods een of ander vervangstuk zoals een protese)
Hoop dat ze een startverbod krijgen om mee te mogen doen aan allerlei wedstrijden in de paardensport. maar of dat veel zal opbrengen, dat is nog maar de vraag.
.Minke_ schreef:Keandra schreef:En toch zal het die arabieren niets uitmaken.
Hoop dat ze een startverbod krijgen om mee te mogen doen aan allerlei wedstrijden in de paardensport. maar of dat veel zal opbrengen, dat is nog maar de vraag.
Goeiemorgen.
Maar natuurlijk protesteren moslims. Denk je echt dat ze achter IS staan? Je gelooft toch zeker niet dat de IS staat voor de islam en andersom?
Kozbi schreef:Nog erger hahah! Pap roept dat altijd, ook omdat ze ( met name IS dan) nog mensen verbranden en onthoofden etc.
Zijn echt blijven hangen in de middeleeuwen. Dat is ook een can de redenen waar dat volk ons dorpje niet binnenkomt.
Kozbi schreef:En toch is alles gebaseerd op de Islam en doen ze het uit naam van Allah.. Dus hrt komt er idd op neer dat de islam IS veroorzaakt. In de islam staan trouwens ook de uitspraken over de 'infidels' dus de ongelovige die IS constant spreekt
Kozbi schreef:En toch staat het echt in de islam wat ze doen![]()
Dus het heeft er degelijk wel wat mee te maken.
En 'dat' volk. Ten eerste was het misschien wen beetje grof verwoord. Maar dat volk is helemaal niet op de vlucht voor oorlag, ze zijn niet arm, ze hebben bijna allemaal werk. Dit is gewoon bewezen. Ik ben echt niet mega slim of weet alles maar 2 dingen waar ik wel veel van weet is dit en dieren. Over de 85 % zijn de zogenaamde gelukszoekers, kopen hier bij de Plus sloffen sigaretten met de 10.. En dan vluchteling zijn, nee sorry. Daarbij zijn ze elkaar aan het waarschuwen om niet naar nederland te komen want het is (ik citeer) niet goes genoeg hier.
Er zijn 4 vluchtelingen centrum hier in onze buurt. In winkels word gesloten waar normaal niks gebeurt.. Autos bekrast, zadels gesloten, aanhangers, ingebroken, noem maar op. Dit gebeurd hier normaal nooit maar ook echt NOOIT. Ik geef niemand echt de schuld maar het is toch wel heel toevallig. Daarbij lopen ze met de nieuwste van de nieuwste kleren en telefoon rond. Dit zijn helemaal gewn vluchtelingen en nee ik wil 'dat' volk wat ik hier even beschrijf NIET in mijn dorp.
Je zou eens moeten hore wat hier gezegd en vertelt word dat ben ik nog heeeeel mild..
Desiree schreef:Kozbi schreef:En toch staat het echt in de islam wat ze doen![]()
Dus het heeft er degelijk wel wat mee te maken.
En 'dat' volk. Ten eerste was het misschien wen beetje grof verwoord. Maar dat volk is helemaal niet op de vlucht voor oorlag, ze zijn niet arm, ze hebben bijna allemaal werk. Dit is gewoon bewezen. Ik ben echt niet mega slim of weet alles maar 2 dingen waar ik wel veel van weet is dit en dieren. Over de 85 % zijn de zogenaamde gelukszoekers, kopen hier bij de Plus sloffen sigaretten met de 10.. En dan vluchteling zijn, nee sorry. Daarbij zijn ze elkaar aan het waarschuwen om niet naar nederland te komen want het is (ik citeer) niet goes genoeg hier.
Er zijn 4 vluchtelingen centrum hier in onze buurt. In winkels word gesloten waar normaal niks gebeurt.. Autos bekrast, zadels gesloten, aanhangers, ingebroken, noem maar op. Dit gebeurd hier normaal nooit maar ook echt NOOIT. Ik geef niemand echt de schuld maar het is toch wel heel toevallig. Daarbij lopen ze met de nieuwste van de nieuwste kleren en telefoon rond. Dit zijn helemaal gewn vluchtelingen en nee ik wil 'dat' volk wat ik hier even beschrijf NIET in mijn dorp.
Je zou eens moeten hore wat hier gezegd en vertelt word dat ben ik nog heeeeel mild..
Ze hebben geen werk! Ze HADDEN werk! Ze hadden een huis, een goed inkomen! Een gsm! Nu hebben ze NIETS meer! Ze hebben aan al die dingen niets als ze straks geen leven meer hebben omdat ze vermoord zijn! Hoe kun je nou zoiets zeggen??????