Vanaf nu verkrijgbaar: unieke Bokt.nl fleecedeken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 08:10

Wil ik een deken of jas of shirt dragen/gebruiken met een merknaam er op dan ga ik er echt niet zelf voor betalen.
Je betaald dus een deken in dit geval en maakt reclame voor Bokt en moet er ook nog voor betalen :? .
Ik doe dat met geen enkel merk. Ik begrijp dat sommige mensen graag bekende merken willen dragen en daar best nog een hoop geld voor over hebben om in een bepaald merk gezien te worden maar ik ben gekkie Henkie niet.
Als iemand wil dat ik een bepaald merk draag dan moeten ze mij betalen i.p.v. dat ik het merk ga kopen. :))
En daarbij wil ik het mijn paarden niet aandoen om ze openbaar in een Bokddeken te laten rondlopen. :n

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 08:15

Anoniem schreef:
Wil ik een deken of jas of shirt dragen/gebruiken met een merknaam er op dan ga ik er echt niet zelf voor betalen.
Je betaald dus een deken in dit geval en maakt reclame voor Bokt en moet er ook nog voor betalen :? .
Ik doe dat met geen enkel merk. Ik begrijp dat sommige mensen graag bekende merken willen dragen en daar best nog een hoop geld voor over hebben om in een bepaald merk gezien te worden maar ik ben gekkie Henkie niet.
Als iemand wil dat ik een bepaald merk draag dan moeten ze mij betalen i.p.v. dat ik het merk ga kopen. :))
En daarbij wil ik het mijn paarden niet aandoen om ze openbaar in een Bokddeken te laten rondlopen. :n

Maar het is dan toch ook niet verplicht om te kopen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 08:17

Mariett schreef:
Maar het is dan toch ook niet verplicht om te kopen?

Nee, maar mag ik daarom niet mijn mening hierover geven?

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 08:22

Maar natuurlijk. Maar er zijn ook een hele hoop mensen die het leuk vinden om te laten zien dat ze op bokt zitten. Dan gaat het voor hun echt niet om de reclame maar juist om te laten zien dat ze op bokt zitten. Ook kan het voor sommige mensen die hem wel graag willen een beetje gek/naar klinken als je ze indirect 'gekke Henkie' noemt ;)

Ik ben heel erg benieuwd hoe veel van deze dekens ik tegen kom! Een regendeken-variant zou ook leuk zijn, dan herken je de bokkers al vanuit de wei haha :)

Anoniem

Re: Vanaf nu verkrijgbaar: unieke Bokt.nl fleecedeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 08:24

Slimme commerciele zet van Bokt dus.
Veel plezier met de deken. :)F

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 13:38

Ik twijfel, doe er niet heel veel mee maar ik vind m wel heel leuk :D En bij ons is alles al blauw dus waarom ook niet nog een deken erbij :+

Zit in die 20€ al verzendkosten of komt dat er nog bij?

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 14:11

Anoniem schreef:
Ik doe dat met geen enkel merk.

De vraag is (zie ook de post van Bart) wat Bokt dan verdient met die reclame?
Dat meer mensen Bokt gaan kopen :D ?

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 15:40

Als er nou een bijpassend bokt.nl halster kwam zou het helemaal leuk zijn, dan kunnen ook de mensen die geen dekens omdoen 'iets van bokt' hebben, haha :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 16:10

Kendra schreef:
Anoniem schreef:
Ik doe dat met geen enkel merk.

De vraag is (zie ook de post van Bart) wat Bokt dan verdient met die reclame?
Dat meer mensen Bokt gaan kopen :D ?

Dat moet je aan Bart vragen.
Maar meer bekendheid betekent meer bokkkers en dan ook meer adverteerders.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 16:13

En meer Bokkers met een Ad-Blocker. :Y)

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 16:18

Ayasha schreef:
Als ie paars toont dan is er iets mis met je beeld instellingen vrees ik.
Ik zou er niet gezien mee willen worden maar fijn voor de mensen die er wel interesse in hebben. :')

Twee zielen, één gedachte :+ :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 21:30

2x in de Bokt stand geweest en niemand die mij over deze deken plus actie heeft verteld :\
:+

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 22:25

Heb geen verstand van maten (heb sinds 3 weken een eigen paard).. Heb nagevraagd naar de maat.. 125 bovenlengte en 175 onderlengte.. Welke maat moet ik dan hebben??

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 22:28

rainbow8 schreef:
Heb geen verstand van maten (heb sinds 3 weken een eigen paard).. Heb nagevraagd naar de maat.. 125 bovenlengte en 175 onderlengte.. Welke maat moet ik dan hebben??

175 moet je dan aangeven.

Djilna, heb je de deken ook niet zien hangen?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 22:28

Anoniem schreef:
Slimme commerciele zet van Bokt dus.
Veel plezier met de deken. :)F

Er wordt al jaren geroepen dat er merchandise moet komen en Bart kwam voorheen niet echt verder dan een drinkfles met het Boktlogo. Dus zo commercieel is ie nou ook weer niet. :+

On topic: leuke fleece. Nu nog een bijpassende jas voor de ruiter.

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 22:29

Dankjewel voor je hulp Dyonne

Babbelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 22:40

Leuke actie! Niet helemaal mijn smaak, maar wel tof dat dit blijkbaar inspeelt op een vraag die er was.

Ik snap eerlijk gezegd het probleem niet zo. Er is toch niks mis met reclame maken? Degenen die deze deken willen hebben kopen 'm en zijn daar blij mee, en Bokt wint er bekendheid mee. So what? Dat is toch hoe het werkt in deze economie, of ze er nou wel of niet aan verdienen? Vanwaar alle fuss??????

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 22:43

Ik zag hem op HE ook al hangen, hij heeft een mooie kleur blauw. :j
Het is dat we zowat geen fleecedeken gebruiken en ik het dan zonde vind om hem te kopen maar ik vind hem wel erg leuk. :D

Ben benieuwd naar alle foto's van Boktpaarden met de deken op. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 22:48

Och jee, leven en laten leven. Mensen die hem willen kopen, koop hem. Wil je hem niet, koop hem dan niet.
Ik snap ook niet dat mensen helemaal gek zijn van Eskadron of Kingsland, maar daar hoor je mij ook niet over.
Ik koop de bokt deken ook niet, maar vind wel mooi dat er veel bokkers zijn die hem wel willen kopen :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 09:32

Dyonne schreef:
Djilna, heb je de deken ook niet zien hangen?

Nope ;) Heb clinicgevers en bokkers gezien, maar verder niets wat in de stand hing of stond.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 10:08

En tel er nog maar 2 bij op. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 10:23

Voor wie wil, de deken is vandaag nog te bestellen via het formulier uit de beginpost. :)

Op de deken zit nauwelijks marge, Bokt verdient er dus niets aan. Maar omdat er de afgelopen jaren heel vaak gevraagd werd naar merchandise, wilden we het dit jaar een keer proberen om te voldoen aan die vraag. Bij veel interesse gaan we, zoals Bart al aangaf, ook eens kijken of kleinere maten mogelijk zijn en wellicht op termijn ook andere producten.

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 11:46

Ook al verdienen jullie wel, dat mag jullie werken zo hard om dit forum goed draaiende te houden!!!

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 11:51

Deken, dekje , halster :D

Heb al een fleece deken en vindt het zonde van het geld om er nog 1 te kopen. Als er nou een dekje te koop was zou ik er over nadenken

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 11:56

Ik vind het een super leuke deken, en ik hoop dat ze snel in het mini formaat komen!
Het maakt toch niet uit als ze er wel of niet aan zouden verdienen?!?! Iedereen verdient aan alles wat we kopen. Zoals _Annemiek al zei, ze werken er heel hard aan om dit forum draaiende te houden! En sommige bokkers zoals ik vinden het hartstikke leuk om zo'n deken te hebben, ik vind het vooral leuk omdat je elkaar kan herkennen! En natuurlijk laten zien dat je een bokker bent! :)) <<)

Meer spulletjes met het Bokt logo is een super idee! Ik zou dat heel leuk vinden!