Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:Iedereen die z'n oordeel klaar had over wat de pony gevoerd heeft moet even het bijbehorende radio fragment gaan luisteren. Kan er over zijn daadwerkelijke rantsoen gediscussieerd worden. Werd vanmiddag allemaal verteld.
gerlinda12 schreef:Wij hebben een pony van 39 op stal maar die is toch heel wat dikker.

Ayla_4Ever schreef:Wat betreft de verwarring over Groningen/Limburg, de desbetreffende pony en het baasje in dit artikel wonen al jaren in de provincie Groningen. Het kan toeval zijn dat er een soortgelijk artikel in de Limburger verschenen.
8nnemiek schreef:Ayla_4Ever schreef:Wat betreft de verwarring over Groningen/Limburg, de desbetreffende pony en het baasje in dit artikel wonen al jaren in de provincie Groningen. Het kan toeval zijn dat er een soortgelijk artikel in de Limburger verschenen.
Ik heb de oude krant gevonden, en het blijkt inderdaad toch om een andere pony te gaan, maar wel bijna hetzelfde verhaal.
Arme dier staat op bietenpulp, brood en appels en dat vind ik toch echt geen dieet voor zo'n oudje..
[ [url=m/qNRGMG.jpg]Afbeelding[/url] ]

maar dat haalde ik dan weer niet uit het audiofragmentje. 
gohya schreef:Deze is 20 jaar [stuk jonger natuurlijk] maar vel over been.En met de juiste slobber weer goed gekregen!
[ Afbeelding ]
Na 3 mnd. was ze zo.
[ Afbeelding ]
Dus hier het bewijs dat het met de juiste slobber zeker wel kan.
Hij krijgt ook slobber van hoogstaande kwaliteit, meerdere keren per dag, de tandarts is er bij geweest maar hij geeft ook aan dat hij aan zo´n oud gebit ook niet meer veel kan doen. Acapulco maakt een gelukkige indruk.