listiglistje schreef:Electra63 schreef:LL, staat dat niet op de dopinglijst?
*CONFIDENCE EQ staat niet op de FEI dopinglijst.
Maar is ook niet echt te adviseren als je op dit niveau wilt presteren. Hahahah

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tendance schreef:Electra63 schreef:LL, staat dat niet op de dopinglijst?
Ben wel bang voor tactfouten en zwabberbenen met dat middel.
Dan kun je weddenschappen afsluiten bij welke wissel hij over zijn eigen benen struikelt.
Electra63 schreef:Ik ga voor bitloos in Rio met wat hulp van horsemenship![]()
ik vind het zo grappig dat mensen advies geven aan Edward en niet vergeten het hele team er omheen
kyrkelover schreef:Nou ja ik en vele met mij werken/hebben gewerkt met zeer hoog in het bloed staande paarden. En dat in omgevingen met duizenden klappende, joelende, schreeuwende mensen inclusief fanfare en de hele nondeju en eigenlijk niet echt problemen ervaren.
Maar denk dat het er veel aan ligt wat je gewend bent, in welke sport je actief bent en wat er getraind wordt etc.
Overigens twijfel ik absoluut niet aan de kwaliteiten van Edward want ik kan nog niet voor 1 tiende deel een proef rond rijden zoals hij doet.
Kendra schreef:En wat dachten jullie van Rembrandt?
Verder erg eens met Bloodymary: het belangrijkste dat ik heb geleerd van een erg nerveus paard dat een tijd bij ons op stal heeft gestaan, is dat er zulke paarden bestaan...En dat er geen simpele oplossingen zijn omdat het blijkbaar iets is dat diep verankerd zit (net als sommige paarden super bom-proof zijn). Je kunt er veel aan verbeteren (en ik ben zeker geïntrigeerd door Tristan Tucker), maar aan het karakter zelf kun je niets veranderen.
vilheide schreef:HorseTimeXL schreef:zowel uzzo Arlando en Johnson toonde ook maar geen klein beetje stress of spanning.
Ook Arlando liep zich behoorlijk druk te maken, alleen Uzzo en Johnson stonden tijdens de prijsuitreikingsceremonie gewoon rustig naast hun grooms.
Ikeje schreef:kyrkelover schreef:Nou ja ik en vele met mij werken/hebben gewerkt met zeer hoog in het bloed staande paarden. En dat in omgevingen met duizenden klappende, joelende, schreeuwende mensen inclusief fanfare en de hele nondeju en eigenlijk niet echt problemen ervaren.
Maar denk dat het er veel aan ligt wat je gewend bent, in welke sport je actief bent en wat er getraind wordt etc.
Overigens twijfel ik absoluut niet aan de kwaliteiten van Edward want ik kan nog niet voor 1 tiende deel een proef rond rijden zoals hij doet.
Weet niet of je de rensport bedoelt, want dan vind ik deze vergelijking niet opgaan.
Als ik retegestresst kan ik mijzelf ook beter ontladen met een rondje hardlopen dan met een balletles.