CharleyT schreef:Emmaa_ schreef:Dat ligt aan de situatie. Totilas liep gewoon niet rad, en daar vallen mensen inderdaad overheen. Nou is het ook nog eens Totilas en zit er dus wel een extra lading achter, maar toch.. Paard loopt niet rad, daar krijg je commentaar op. In dit geval gaat het overduidelijk om een paard dat extreem gespannen is, al vanaf het moment dat hij binnenkwam. Als je ziet dat een paard zo volledig over de zeik is en een ruiter speelt daar zo goed op in en accepteert zijn verlies ook nog eens... Dan heb ik zeker wel begrip en medeleven ja. Het is wel het EK, niet zomaar een wedstrijd op de boer z'n land op zaterdagochtend. Ik kan me heel goed voorstellen dat Gal nu even extreem pissig is dat het zo gelopen is. Toch laat hij dat niet zien en laat hij het al helemaal niet doorschemeren in zijn rijstijl. En dat vind ik knap.
het gaat om DEZE situatie, niet het Totilas niet radverhaal.
Ja, ik leg het er ook alleen even naast om te illustreren hoe reacties van mensen kunnen verschillen afhankelijk van de situatie

Het merendeel geeft volgens mij gewoon toe dat hij hem inderdaad vrij strak hield, maar zegt daarbij dat het te begrijpen is in zo'n situatie.