Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En zijn persoonlijke Facebook staat op grijs
Zwerte schreef:ayhno schreef:Ik schrik hier van.
Hij heeft 2 maand geleden mijn paard 2x behandeld met dry needeling en mijn paard los halen.
Moet er echter wel bijzeggen dat mijn merrie wel stukken beter was na zijn behandelingen.
Dus jij dacht wel dat hij da was? En hij heeft niet duidelijk gezegd dat hij dit niet is?
Ik vraag dit even aangezien er hier mensen beweren dat hij dit altijd nadrukkelijk vermeld en dus niemand bedriegt...
maralyn schreef:Ik ben inderdaad een bokker die hem heeft aangeprezen. Hij leek veel paarden te helpen en mijn omgeving was zeer over hen te spreken.
Mijn mond valt er van open...
Als ik dit wist had ik hem nooit aan iemand aangeprezen.
Sinds een kleine maand weet ik via via wat er ongeveer speelde.
Maar nu het op papier staat schrik ik nogmaals.
Bah wat naar voor de patiënten en klanten zeg!
Zwerte schreef:ayhno schreef:Dus jij dacht wel dat hij da was? En hij heeft niet duidelijk gezegd dat hij dit niet is?
Ik vraag dit even aangezien er hier mensen beweren dat hij dit altijd nadrukkelijk vermeld en dus niemand bedriegt...
Ik was hem niet nodig als DA.
Hij vertelde dat hij voor dryneedeling wel een studie had gevolgd. Hij vertelde nog dat niet iedereen dat zo maar kan doen
Zwerte schreef:ayhno schreef:Ik schrik hier van.
Hij heeft 2 maand geleden mijn paard 2x behandeld met dry needeling en mijn paard los halen.
Moet er echter wel bijzeggen dat mijn merrie wel stukken beter was na zijn behandelingen.
Dus jij dacht wel dat hij da was? En hij heeft niet duidelijk gezegd dat hij dit niet is?

ayhno schreef:Relaxed schreef:Ligt het nu aan mij of is de Facebookpagina verwijderd? Vanmorgen was ie er nog en nu zie ik hem nergens meer..
Nee hoor, Kan nog gewoon kijken op zijn pagina
Nina_love schreef:Jammer dat iedereen altijd reageert zonder het hele verhaal te kennen. Dit soort artikelen brengen niks anders dan negativiteit. Ik heb gezien hoe Emiliano binnen kwam bij Dhr. van Dokkum. Hij was al lang opgegeven door de reguliere dierenartsen en het woord in de openingspost 'ondanks' moet dan ook echt 'dankzij' zijn. Het is een wonder dat dat paard in de sport loopt. En dat is voor de volle 100% te danken aan de Hondsrug.
Ook mijn destijds eigen merrie, Aberdeen Ds, had zonder deze man niet meer geleefd.
Hij is ontzettend goed in wat hij doet, op bepaalde gebieden zeker beter dan de meeste reguliere dierenartsen. Voor zover ik weet heeft hij nooit een foute diagnose gesteld en nog belangrijker hij heeft zich nooit als dierenarts uitgegeven. Ongelooflijk dat niemand hier denkt aan het welzijn van het paard en dat er alleen maar oog is voor de wet.
Relaxed schreef:Nina_love schreef:Jammer dat iedereen altijd reageert zonder het hele verhaal te kennen. Dit soort artikelen brengen niks anders dan negativiteit. Ik heb gezien hoe Emiliano binnen kwam bij Dhr. van Dokkum. Hij was al lang opgegeven door de reguliere dierenartsen en het woord in de openingspost 'ondanks' moet dan ook echt 'dankzij' zijn. Het is een wonder dat dat paard in de sport loopt. En dat is voor de volle 100% te danken aan de Hondsrug.
Ook mijn destijds eigen merrie, Aberdeen Ds, had zonder deze man niet meer geleefd.
Hij is ontzettend goed in wat hij doet, op bepaalde gebieden zeker beter dan de meeste reguliere dierenartsen. Voor zover ik weet heeft hij nooit een foute diagnose gesteld en nog belangrijker hij heeft zich nooit als dierenarts uitgegeven. Ongelooflijk dat niemand hier denkt aan het welzijn van het paard en dat er alleen maar oog is voor de wet.
Serieus? Dus bij jou mag iedereen doen wat ie wil zonder er de juiste papieren voor te hebben? Jij hebt toevallig goede ervaringen en daarmee praat je het goed, maar je kunt je toch niet zomaar voor dierenarts uitgeven zonder het te zijn?
Nina_love schreef:Relaxed schreef:Serieus? Dus bij jou mag iedereen doen wat ie wil zonder er de juiste papieren voor te hebben? Jij hebt toevallig goede ervaringen en daarmee praat je het goed, maar je kunt je toch niet zomaar voor dierenarts uitgeven zonder het te zijn?
Hij heeft zich nooit als dierenarts uitgegeven. Ik heb 10tallen paarden die opgegeven waren in de reguliere circuit zien genezen door deze man. Hij hielt zich ook enkel bezig met pezen en spieren en vroeg indien nodig advies en ondersteuning van een dierenarts.
Zn variant op ibuprofen is discutabel, dat weet ik. Maar het werkt!!
Edit: ik vind de titel 'kwakzalver' echt schandalig. Ik heb diep respect voor deze man en zn behandelingen.
maralyn schreef:Ik ben inderdaad een bokker die hem heeft aangeprezen. Hij leek veel paarden te helpen en mijn omgeving was zeer over hen te spreken.
Mijn mond valt er van open...
Als ik dit wist had ik hem nooit aan iemand aangeprezen.
Sinds een kleine maand weet ik via via wat er ongeveer speelde.
Maar nu het op papier staat schrik ik nogmaals.
Bah wat naar voor de patiënten en klanten zeg!
Tazzey schreef:Wendy schreef:Wat een schandalig subjectief artikel zeg... nee, ik heb geen ervaring met deze man, zelfs nog nooit van hem gehoord, maar als ik hem was zou ik bokt aanklagen voor laster.
Op basis waarvan?