ISES: Hyperflexie hoort niet thuis in de paardensport

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 22:58

Nee joh dat zijn momentopnames en slechte foto's... :+

LBLGypsyCobs

Re: ISES: Hyperflexie hoort niet thuis in de paardensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 23:02

Ja ze is een professional, ze weet wat ze doet, het gevaar zit hem in de amateurs die het na doen :)

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 00:42

Nou, ze weet wat ze doet ja. Ik rijd mn paard niet zo hoog nee. Maar zie je het achterbeen van die paarden, dat doet helemaal niks. Ik vind het walgelijk en een schande. Ik hang de vlag uit als die manier van trainen verboden zou worden.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 02:04

Muppett schreef:
Nou, ze weet wat ze doet ja. Ik rijd mn paard niet zo hoog nee. Maar zie je het achterbeen van die paarden, dat doet helemaal niks. Ik vind het walgelijk en een schande. Ik hang de vlag uit als die manier van trainen verboden zou worden.

ik geef toe die fotos zien er niet fijn uit maar bedenk ook ze rijdt niet constant en dagelijks zo en daarnaast vertelt f foto mij niet of dit een standin uit film is en of wat er verder gebeurde

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 06:36

Crypto schreef:
Muppett schreef:

ik geef toe die fotos zien er niet fijn uit maar bedenk ook ze rijdt niet constant en dagelijks zo en daarnaast vertelt f foto mij niet of dit een standin uit film is en of wat er verder gebeurde

Als ik jou een tik tegen je hoofd geef, is dat ook maar een momentopname.
Maar toch zou dat niet heel aardig van me zijn.

Sterker nog als je er foto, film of getuigen bij hebt, kun je me nog aanklagen ook.

Jammer dat we van deze manier van paardrijden geen beeldmateriaal of getuigen hebben, dan konden we er met z'n allen voor zorgen dat dit nooit meer wordt toegestaan. :)

Oh wacht... -O-

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 00:45

LBLGypsyCobs schreef:
Als ik jou een tik tegen je hoofd geef, is dat ook maar een momentopname.
Maar toch zou dat niet heel aardig van me zijn.

Sterker nog als je er foto, film of getuigen bij hebt, kun je me nog aanklagen ook.

Jammer dat we van deze manier van paardrijden geen beeldmateriaal of getuigen hebben, dan konden we er met z'n allen voor zorgen dat dit nooit meer wordt toegestaan. :)

Oh wacht... -O-

dat is ook heel wat anders he ;) en aanklagen kan dan ook zelfs zonder foto etc de vraag is alleen kan t dan bewezen worden, Dat is bij rechters t lastigst 8vd 10 gaan vrij uit (ik schat alleen zo in dat je mn hoofd niet raakt ;) )

over bewijslast,, Er is nog NOOIT echt aangetoond dat wat anky doet slecht is, Wel wat copycats doen die doen ook veel te lang en overvragen het dier wellicht is dat n verschil.. turners moeten ook steeds verder om lenig te blijven is ook niet altyd fijn echter wel op tijd stoppen niet door gaan, en opletten of t lichaam er aan toe is

/naar mijn mening is Anky goed voor dr paarden en blijkt het dat ik t mis heb (bewezen) zal ik de eerste zijn die dat toegeeft

Wat ik in t springen zie dat vind ik echt rukken plukken en zagen

ik vind de fotos echtheel lelijk hoor maar nogmaals wat gebeurde er is t film of echt fotos ?

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 07:22

Wat maakt het nu uit of het film of foto is?
Is het 1 erger dan het ander?

De enige redenen om zo aan een paard te hangen is als je op de rand van een afgrond staat of als er een trein vlak voor je neus langs raast.
Beiden zul je in de dressuurring weinig tegen komen.