Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Muppett schreef:Nou, ze weet wat ze doet ja. Ik rijd mn paard niet zo hoog nee. Maar zie je het achterbeen van die paarden, dat doet helemaal niks. Ik vind het walgelijk en een schande. Ik hang de vlag uit als die manier van trainen verboden zou worden.
Crypto schreef:Muppett schreef:Nou, ze weet wat ze doet ja. Ik rijd mn paard niet zo hoog nee. Maar zie je het achterbeen van die paarden, dat doet helemaal niks. Ik vind het walgelijk en een schande. Ik hang de vlag uit als die manier van trainen verboden zou worden.
ik geef toe die fotos zien er niet fijn uit maar bedenk ook ze rijdt niet constant en dagelijks zo en daarnaast vertelt f foto mij niet of dit een standin uit film is en of wat er verder gebeurde

LBLGypsyCobs schreef:Als ik jou een tik tegen je hoofd geef, is dat ook maar een momentopname.
Maar toch zou dat niet heel aardig van me zijn.
Sterker nog als je er foto, film of getuigen bij hebt, kun je me nog aanklagen ook.
Jammer dat we van deze manier van paardrijden geen beeldmateriaal of getuigen hebben, dan konden we er met z'n allen voor zorgen dat dit nooit meer wordt toegestaan.
Oh wacht...
en aanklagen kan dan ook zelfs zonder foto etc de vraag is alleen kan t dan bewezen worden, Dat is bij rechters t lastigst 8vd 10 gaan vrij uit (ik schat alleen zo in dat je mn hoofd niet raakt
)