Adelinde Cornelissen en Parzival staan buitenspel [video]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:06

Anoniem schreef:
vur schreef:
Ik zou het realistisch noemen. Sneu is het voor Adelinde.

Misschien wel en ik denk het eerlijk gezegd ook maar dan nog vind ik niet dat je voorhand een combinatie die zoveel voor Nederland heeft gedaan kunt afserveren.
Rio is nog ver weg. En wie weet hoe het dan is.

Paard is dan nog een jaar ouder, is al een tijd min of meer uit te roulatie en tegen die tijd zijn de andere huidige combinatie's - waarschijnlijk - nog beter. Just saying.

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:08

Carl heeft volgens mij toch geen 80% paard meer? En Laura heeft een nieuw paard in de Lt? Toch? Of bedoel jij wat anders?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:09

vur schreef:
Carl heeft volgens mij toch geen 80% paard meer? En Laura heeft een nieuw paard in de Lt? Toch? Of bedoel jij wat anders?
Carl is bezig met een paard, heeft inmiddels wel al de 80 aan getikt. Laura is inmiddels ook al uit de LT, dat laatste zou ik moeten nakijken.

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:12

Ailill schreef:
vur schreef:
Carl is bezig met een paard, heeft inmiddels wel al de 80 aan getikt. Laura is inmiddels ook al uit de LT, dat laatste zou ik moeten nakijken.

Laura zit niet in het team.

Carl heeft met dit paard 1x krap 80 gehaald in de kür, maar zeker niet in de GP.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:13

Ailill schreef:
vur schreef:

Carl heeft naast Nip Tuck nu toch nog eentje die heel hard richting de 80 gaat?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:14

Bettine schreef:
Ailill schreef:

Carl heeft met dit paard 1x krap 80 gehaald in de kür, maar zeker niet in de GP.

Over welk paard heb jij het? Barney heeft wel degelijk 80 in de GP gelopen en daarnaast heeft Carl meerdere troeven. Overigens is Carl een rijder van een iets ander kaliber dan Adelinde.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:15

Janine1990 schreef:
Ailill schreef:

Carl heeft naast Nip Tuck nu toch nog eentje die heel hard richting de 80 gaat?

Klopt, daarnaast staat Uthopia ook nog op stal O:)

R12312

Re: Adelinde Cornelissen en Parzival staan buitenspel [video]

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:16

Weet iemand waarom we Uthopia nooit meer zien\?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:17

R12312 schreef:

Carl is ontzettend druk geweest met zijn nieuwe huis, het trainen van Charlotte, het schrijven van zijn boek en het uitbrengen van paarden voor anderen. Uthopia komt echt weer in de ring.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:18

R12312 schreef:

Ik meende vanwege het eigendoms gedoe? Waardoor Carl zelf niet meer met hem mag starten?

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:19

Ik zie met Nip Tuck 76% staan als hoogste, maar dat is even heel snel gezocht. Uthopia? Ik weet ook niet wat ze met hem doen behalve waarschijnlijk dekken.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:20

vur schreef:
Ik zie met Nip Tuck 76% staan als hoogste, maar dat is even heel snel gezocht. Uthopia? Ik weet ook niet wat ze met hem doen behalve waarschijnlijk dekken.

12 juli, 80,05% in Hartpury

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:21

Janine1990 schreef:
vur schreef:

Dat is knap.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:23

Denk/vrees dat GB toch meer opties tot 80% heeft dan Nederland momenteel.
Maar hoe dan ook vermoed ik dat de podiumplekken onder duitsland, Nederland en GB verdeeld gaan worden. :)de fokkerij ...

uthopia zou niet uit gebracht worden ivm een twist over eigendom waardoor hij hem niet meer mag uit brengen. Daardoor zit ie nu in de fokkerij.

https://eqwo.net/turnierkarriere-von-ca ... t-auf-eis/

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:24

Janine1990 schreef:
vur schreef:

Dat was in de kür en niet in de GP.

Als we de over-80%-in-kür ruiters gaan tellen kan ik nog wel ff doorgaan.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:26

Bettine schreef:
Dat was in de kür en niet in de GP.

Als we de over-80%-in-kür ruiters gaan tellen kan ik nog wel ff doorgaan.

Ahahahaha... ooooh my bad...
Ik las niet verder dan m'n neus lang was... :+

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:29

Ayasha schreef:
Anky jankte ook elke keer maar da's toch ook best een prima zakenvrouw.

Oh maar een prima zakenvrouw mag wel janken, dat hoor je mij niet zeggen. Maar als er daadwerkelijk zaken besproken worden met de bondscoach, dan is ze echt geen emotioneel "wrak" en heeft ze haar kop er wel bij hoor.
Tenslotte gaat het dan ook om haar werk.
Een overwinning is iets anders, dan hoef je even niet hard en "erbij" te zijn.

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:29

Ayasha schreef:
Denk/vrees dat GB toch meer opties tot 80% heeft dan Nederland momenteel.
Maar hoe dan ook vermoed ik dat de podiumplekken onder duitsland, Nederland en GB verdeeld gaan worden. :)de fokkerij ...

uthopia zou niet uit gebracht worden ivm een twist over eigendom waardoor hij hem niet meer mag uit brengen. Daardoor zit ie nu in de fokkerij.

https://eqwo.net/turnierkarriere-von-ca ... t-auf-eis/

Had verwacht dat dat inmiddels wel opgelost was, maar niet dus. Zonde van dat paard.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:35

Tendance schreef:
Ayasha schreef:
Anky jankte ook elke keer maar da's toch ook best een prima zakenvrouw.

Oh maar een prima zakenvrouw mag wel janken, dat hoor je mij niet zeggen. Maar als er daadwerkelijk zaken besproken worden met de bondscoach, dan is ze echt geen emotioneel "wrak" en heeft ze haar kop er wel bij hoor.
Tenslotte gaat het dan ook om haar werk.
Een overwinning is iets anders, dan hoef je even niet hard en "erbij" te zijn.

Tis dat wat ik bedoel. :) Dat ze huilt bij een overwinning zegt niets over haar professionaliteit bij dergelijke gesprekken. :) Als ze een emo-chick was dan zou haar bericht ook niet zo realistisch zijn.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:38

Ohhhhh dan was je het dus gewoon met me eens zeg maar. Ik dacht juist, dat je iets anders bedoelde.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:41

Hihi nee, heb Adelinde wel eens kort gesproken (alweer een paar jaar geleden inmiddels, tjee de tijd vliegt.)
Sympathiek mens en gewoon lekker realistisch. :)

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:47

Een en een is twee toch?
Parzival is op leeftijd, heeft geen vormbehoud getoond en gaat niet mee naar het EK.
lijkt mij vrij logisch dat je de OS dan ook niet mee doet.

Jammer voor haar? Absoluut!

Natuurlijk kunnen we niet in de toekomst kijken, maar nuchter gezien gaat de combi AC met Parzival niet beter worden dan ze zijn, en is het logisch dat de bondscoach een wat jongere generatie mee wil nemen waarbij de kans groter is dat ze heel blijven/beter scoren/vul maar in.

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:55

Ailill schreef:
Bettine schreef:

Over welk paard heb jij het? Barney heeft wel degelijk 80 in de GP gelopen en daarnaast heeft Carl meerdere troeven. Overigens is Carl een rijder van een iets ander kaliber dan Adelinde.

Gewoon puur uit interesse, zou je deze zin even willen toelichten? :o

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 22:03

Free2 schreef:
Ailill schreef:

Gewoon puur uit interesse, zou je deze zin even willen toelichten? :o

Carl rijdt al heel wat jaren mee, was in 92 de jongste ruiter die ooit deelnam aan de Olympische spelen, heeft enorm veel paarden naar de GP gereden en is de kracht achter Charlotte (een goede trainer zorgt ervoor dat zijn pupillen beter worden dan zichzelf). Daarnaast is Carl een enorm vriendelijke ruiter, je zal hem nooit zien trekken, plukken of schoppen.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 22:13

In zo'n geval moet je enkel met feiten komen. Dat laatste weet je namelijk niet. Niemand heeft enig idee wat er achter de schermen gebeurt.

Dat hij in de sport al meer bereikt heeft, dat is een feit wat genoemd kan en mag worden.