Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Ik leer uit deze topics van Anky niet dat western makkelijk is zoals iemand vreesde maar wel dat ik iig niet hoef over te stappen voor de leukere mentaliteit.
Djiez wat een zuur gedoe, dressuurtutten kunnen er nog wat van leren.
Ik hoop dat ze het goed doet.
Ibbel schreef:Het is wel duidelijk dat de bokt-jury z'n oordeel al rond heeft:
1) Anky rijdt bij de WRAN, dus dat stelt niets voor
2) De punten die ze toevallig rijdt, rijdt ze omdat ze een goed paard heeft gekocht. Succes kan je tenslotte kopen, kijk maar naar Totilas
3) Ze is geselecteerd vanwege vriendjes op de juiste plek hebben
4) maar hey, die FEI stelt geen drol voor, dus waar hebben we het over?
2) De punten die ze toevallig rijdt, rijdt ze omdat ze een goed paard heeft gekocht. Succes kan je tenslotte kopen, kijk maar naar Totilas
Narobi schreef:Voordat Whiz van Anky werd heeft ie bij Cira Beack goed gepresteerd en regelmatig een 72 gereden. Anky heeft er zelf nog geen 72 mee gereden. Dus ja, wat dat betreft heeft het wel wat overeenkomsten met het Totilas verhaal.
rapido schreef:Die FEI stelt juist wel een drol voor!! Daarom is het zo jammer dat de Nederlandse reining daar altijd maar uit dezelfde personen blijft bestaan die het voor het zeggen hebben ook al gaat het al jaren ruk!!
heidy_wilco schreef:![]()
Hopelijk is dit sarcastisch bedoelt? Zo niet: Dit is een heel ander verhaal dan het Totilas verhaal. Cira is een professionele westernamazone, Anky doet dit omdat ze het leuk vind, maar nog steeds is haar hoofd-discipline dressuur. Maar zelfs als "bij-discipline" doet ze volgens mij leuk mee.
PoekieX schreef:Totilas presteerd niet zo heel goed meer zonder gal hoor, die 2 hadden een mooie band, en tegenwoordig hoor je niks meer over Totilas, ik snap niet waar anky ineens vandaan komt met de western, maar ze verdient een kans, maakt niet uit hoe goed haar paard is, geef haar een kans
sallandval schreef:PoekieX schreef:Totilas presteerd niet zo heel goed meer zonder gal hoor, die 2 hadden een mooie band, en tegenwoordig hoor je niks meer over Totilas, ik snap niet waar anky ineens vandaan komt met de western, maar ze verdient een kans, maakt niet uit hoe goed haar paard is, geef haar een kans
Als iemand al 20 jaar western rijdt waarvan inmiddels 7 jaar op dit paard (dat daarvoor heeft laten zien een 72 te kunnen lopen en die ze neem ik aan zelf heeft uitgezocht tussen al die paarden die Cira heeft getraind) kun je er niet echt meer van spreken dat iemand geen kans gehad heeft, is mijn persoonlijke mening.
PoekieX schreef:Sinds wanneer doet anky van grunsven western?
Vala schreef:PoekieX schreef:Sinds wanneer doet anky van grunsven western?
Sinds allang voordat jij geboren bent.
En misschien moet je je wat beter inlezen of laten informeren voordat je domme uitspraken doet. Totalis presteert momenteel prima onder Rath en Anky rijdt dus al heel lang ook western.