Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
UhNee schreef:Geryon, ik snap dat begrijpend lezen afentoe moeilijk kan zijn, maar hier wordt echt niks goedgepraat?
Geryon schreef:Hoe kun je het nou zielig vinden voor die jongen.
Basilicium schreef:Geryon schreef:Hoe kun je het nou zielig vinden voor die jongen.
In mijn optiek is het zielige voor deze jongen dat ook hij niet wint in dit verhaal. Niemand wint namelijk. Indien hij nooit door krijgt wat hij daadwerkelijk gedaan heeft op deze leeftijd, is dat een rauwe voorbode voor de rest van zijn leven. Indien hij later wél door zal hebben wat hier daadwerkelijk gebeurd is, is dat ook een naar vooruitzicht. Ik zal niet zeggen dat ik het zielig vind voor hem. Ik vind het eenvoudigweg zielig in zijn algemeenheid.
Basilicium schreef:Geryon schreef:Hoe kun je het nou zielig vinden voor die jongen.
In mijn optiek is het zielige voor deze jongen dat ook hij niet wint in dit verhaal. Niemand wint namelijk. Indien hij nooit door krijgt wat hij daadwerkelijk gedaan heeft op deze leeftijd, is dat een rauwe voorbode voor de rest van zijn leven. Indien hij later wél door zal hebben wat hier daadwerkelijk gebeurd is, is dat ook een naar vooruitzicht. Ik zal niet zeggen dat ik het zielig vind voor hem. Ik vind het eenvoudigweg zielig in zijn algemeenheid.
Ibbel schreef:Uhm, als de dierenarts z'n arm naar binnen steekt om een paard te insemineren gaat er wel wat meer naar binnen dan het pielemuisje van een 17-jarige knul. Die pony heeft er echt niets aan over gehouden hoor.
Neemt niet weg dat zo'n knul vermoedelijk júist vanwege het nieuws over paardenmishandelingen op het idee gekomen is. Want anders kan-ie z'n handen wel gebruiken, als-ie geen vriendin heeft. Dat doen de meeste pubers (en mannen) bij gebrek aan vrouw.
, maar wanneer gaat hij zijn toch al vage grenzen verleggen?! Kinke schreef:tjonge…dat is wel heel creatief gedacht Zoolgangster.
Ik zou ook woest zijn als iemand zoiets zou flikken met 1 van onze dieren, echter…ik ben het met een aantal anderen hier helemaal eens, deze jongen moet geholpen worden. Ik denk ook niet dat hij blij is met het feit dat hij sex met dieren wil.
Kinke schreef:waarom hij dat doet? Om dat dat zijn sexuele voorkeur is, lijkt me nogal logisch. Dat iedereen die niet die voorkeur heeft het afschuwelijk vindt, maakt nog niet dat hij daar zo maar mee kan stoppen. Die jongen moet daar hulp bij krijgen.
Geryon schreef:Kinke schreef:waarom hij dat doet? Om dat dat zijn sexuele voorkeur is, lijkt me nogal logisch. Dat iedereen die niet die voorkeur heeft het afschuwelijk vindt, maakt nog niet dat hij daar zo maar mee kan stoppen. Die jongen moet daar hulp bij krijgen.
Natuurlijk wel. Er zit een heel verschil tussen willen en ook doen hoor! Wij verkrachten toch ook geen mensen omdat dat onze seksuele voorkeur. Kom op zeg!