Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KoudbloedKim schreef:Jolliegirl schreef:Maar niet om er seksueel opgewonden van te worden en je kwakje te lozen.Jij laat de hand van de veearts erin voor je eigen plezier... Je wilt immers een leuk veulentje.
Dat bedoel ik met hypocriet.
* ik typ met je en jij, maar doel op iedereen. Niet specifiek jij Tien.

KoudbloedKim schreef:Dat mag hoor.
Ieder z'n eigen mening.
Het is in principe ook hypocriet om vegetariër te zijn, maar wel op leren zadels te rijden.
Of om tegen milieuvervuiling te zijn, maar wel met auto/openbaar vervoer te reizen.
Laat mij dan maar lekker hypocriet zijn en het niet normaal vinden dat mensen seks hebben met dieren.

KoudbloedKim schreef:Jolliegirl schreef:Maar niet om er seksueel opgewonden van te worden en je kwakje te lozen.Jij laat de hand van de veearts erin voor je eigen plezier... Je wilt immers een leuk veulentje.
Dat bedoel ik met hypocriet.
* ik typ met je en jij, maar doel op iedereen. Niet specifiek jij Tien.
Lalidan schreef:Maar je kan mensen toch niet gaan veroordelen op basis van gevoelens???? Dat is waar ik me hier het meeste over verbaas, mensen worden veroordeeld op basis van iets wat zó subjectief is, in plaats van op datgene wat daadwerkelijk is.
UhNee schreef:Maar wat als het bij jullie eigen dieren zou gebeuren dan?
En is het ook niet een stukje 'voorkomen van erger'? Tenminste, ik weet niet of het ook zo werkt bij mannen die seks hebben met dieren maar bij psychopaten is het eerst dieren en daarna mensen. Misschien denkt de man wel: Het paard geeft geen reactie (nu dus wel, maar de keren daarvoor) dus het kan ook wel bij mensen.
Je blijft van mijn erf en mijn dieren als je geen toestemming hebt, al kom je alleen maar manen vlechten. UhNee schreef:Maar wat als het bij jullie eigen dieren zou gebeuren dan?
En is het ook niet een stukje 'voorkomen van erger'? Tenminste, ik weet niet of het ook zo werkt bij mannen die seks hebben met dieren maar bij psychopaten is het eerst dieren en daarna mensen. Misschien denkt de man wel: Het paard geeft geen reactie (nu dus wel, maar de keren daarvoor) dus het kan ook wel bij mensen.
Ayasha schreef:UhNee schreef:Maar wat als het bij jullie eigen dieren zou gebeuren dan?
Als er iemand bij mijn dieren komt die geen toestemming heeft van mij, heeft ie sowieso een probleem. Maar dat heeft niks te maken met of ie er seks mee wil of niet. Zou ik een penny in mijn weide vinden die geen toestemming heeft, heeft die ook een probleem.Je blijft van mijn erf en mijn dieren als je geen toestemming hebt, al kom je alleen maar manen vlechten.
De voorliefde voor dieren werkt niet zoals bij psychopaten. Het is niet omdat ze voorkeur voor dieren hebben dat dat zal uit breiden naar mensen verkrachten (het is ook geheel niet te vergelijken. Het gaat hen nl niet om de overmacht zoals bij veel verkrachters wel het geval is.)