Super nieuws, fijn! De fb pagina was verwijderd omdat er achter de schermen al eea speelde omtrent nieuwe huisjes voor de paarden. Ik hoop dat we ze nog eens terug zien op bokt.
Ik hoop op een volgtopic, of een fototopic waar ze lekker samen staan!Waren wel erg leuke dieren, ik ging dan voor Mandy denk ik .
Ik begrijp uit dit topic dat Alicia al verkocht is? Jammer, want ik was van plan morgen een kijkje te gaan nemen...
Super top dat er zoveel mensen zo om de manegepaarden geven, en daarom ook een goed huis kunnen bieden
Vandaag staat in de Gelderlander dat alle paarden opgekocht zijn en dat er nog voor 5 paarden een nieuwe eigenaar gezocht wordt. Weet iemand waar die nu staan en via wie dat dan gaat?
Ook even een schopje, was ook wel benieuwd maar kan via BVA niks meer vinden over de 5 overgebleven paardjes...
Ik heb gisteren een van deze paarden behandeld en van een van de oud medewerkers begreep ik dat ze allen een nieuw tehuis hadden gekregen.
_Annemiek schreef:Per April komt er een nieuwe Manege op de locatie van de Vossenberg.Waar kan men meer informatie vandaan halen?