Totilas' comeback komt eraan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:56

Niniane schreef:
En ik ben de paus. :O

Nemen die ook vrouwen aan tegenwoordig?
Netjes van ze.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 22:23

Ayasha schreef:
Niniane schreef:

Netjes van ze.

Pas als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen :j

Niniane

Re: Totilas' comeback komt eraan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 22:37

Net zoals de comeback van Totilas.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 00:56

denbine schreef:
Tsja de pers......weet niet altijd hoeveel ik daar van moet geloven;)

Denk dat t niet zo zeer de "klik" is , maar meer wat je smaak is kwa dressuur.
Gal vind ik een fantastische ruiter, krijgt ieder paard spectaculair door de baan. Dat is niet mijn smaak, maar hij blijft een unieke ruiter.
Als rath de klik niet had, had hij die scores toen niet kunnen rijden.
Een paard doet het niet helemaal alleen ;)

http://www.paardenlevenskunst.nl/?actio ... %20Totilas?

http://www.horses.nl/sport/dressuur-spo ... g-totilas/

en btw nee ik ben niet fan van enkel spectaculair sterker nog soms veracht ik het omdat t waar t werkelijk om zou moeten gaan overschaduwt

rath is een handige ruiter tuurlijk kan hij punten rijden dat zegt weinig over n klik

dat toot t niet alleen doet true zie hierboven, :)
maar een echt koppel of klik nee ik denk van niet :)

en dat geeft verder ook niet het is alleen zonde voor beide :)

Ollie23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 15:18

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 15:21

Wat een verrassingzeg :')

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 15:30

Ik zie Anky nog eerder in de ring verschijnen dan Rath met Totilas.

VdBA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 15:32

Ik had het ook gelezen. No surprise at all!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 15:35

De totilas soap serie :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 15:37

Ayasha schreef:
Niniane schreef:

Netjes van ze.

Ik denk dat we eerder een vrouwelijke paus kunnen verwachten dan de werkelijke comeback van Totilas en Rath. :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 15:38

We zien het wel. Pakt ie 'm nog es mee; fijn
steekt ie 'm in de worst; even goed voor mij. :+

Ik denk dat ze vooral eens op zoek moeten naar een nieuwe woordvoerder. :D

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 15:41

Haha ik las het net ook al. Dacht al daar gaan we weer :')

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 17:22

Ollie23 schreef:

tja had iemand iets anders verwacht??? zucht

Cowgirl schreef:
Ik zie Anky nog eerder in de ring verschijnen dan Rath met Totilas.

ik zie Anky graag dus van mij mag ze :) vraag me gelijk af hoe toot onder Anky zou lopen ;) denk dat toot te groot loopt voor Anky maar van mij mag ze terug :)

ben benieuwd hoe Rath rijdt op Danönchen (nog nooit van gehoord)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 17:23

Ik meen dat Anky hem toendertijd aangeboden gekregen heeft maar geweigerd heeft? Maar ben daar niet meer 100% zeker van dus don't shoot me if I'm wrong..

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 17:32

Ayasha schreef:
Ik meen dat Anky hem toendertijd aangeboden gekregen heeft maar geweigerd heeft? Maar ben daar niet meer 100% zeker van dus don't shoot me if I'm wrong..

ow ik dacht alleen isabel werth, en nog wat Duitse ruiters volgens mij anky niet, denk dat ze dan niet gelijk nee had gezegt maar wel behoudend zou zijn geweest

maar goed ik weet t eienlijk ook niet zeker meer hoe t nou zat :)

of toot wel of niet in ring komt maakt me niet veel uit, k hoop alleen dat ze goed en eerlijk zijn naar t dier :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 17:44

Niet toen hij al GP liep, als jong paard. :) Voor Gal 'm ging rijden dus.

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 18:06

Bizzybijtje schreef:
Ik denk dat we eerder een vrouwelijke paus kunnen verwachten dan de werkelijke comeback van Totilas en Rath. :+

Kun je eigenlijk wel een comeback hebben als je eigenlijk nooit echt een carrière hebt gehad? :-p

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 18:09

Seriously?

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 18:55

Ja Seriously, de "carriére" van Rath i.c.m. met Totilas is waardeloos. Nu geven ze weer even een teken van leven. "toevallig" nu het dekseizoen weer begonnen is natuurlijk. Ik vind dit nog geen comeback te noemen, dit was meer een eendagsvlieg. Als Edward nu weer met Toto zou starten, Ja dat is een comeback. Maar dit? Nee.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 19:03

Sababber schreef:
Ja Seriously, de "carriére" van Rath i.c.m. met Totilas is waardeloos. Nu geven ze weer even een teken van leven. "toevallig" nu het dekseizoen weer begonnen is natuurlijk. Ik vind dit nog geen comeback te noemen, dit was meer een eendagsvlieg. Als Edward nu weer met Toto zou starten, Ja dat is een comeback. Maar dit? Nee.

Waardeloos zou ik die scores niet noemen, wanneer reed jij laatst +80% op dat niveau? En indien dat nooit gelukt is, vind je jezelf dan echt de juiste persoon om zo te oordelen over andermans carrière? :D

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 19:22

Precies. De laatste keren waren zijn scores dusdanig hoog dat zelfs Charlotte niet meer zeker was van haar zaak om te winnen.

Wat ik gewoon zonde vind is dat de hengst straks de boeken in gaat als het paard dat onoverwinnelijk leek totdat die verdween en alleen maar blessures kreeg. Dat is zonde. Met wat voor ruiter dan ook. Dat verdient Totilas niet.

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 19:23

Ayasha schreef:
Sababber schreef:

Waardeloos zou ik die scores niet noemen, wanneer reed jij laatst +80% op dat niveau? En indien dat nooit gelukt is, vind je jezelf dan echt de juiste persoon om zo te oordelen over andermans carrière? :D

Ben jij dan de juiste persoon om mij op mijn vingers te tikken over mijn mening? Zo kunnen we nog wel even doorgaan. Ik hoef geen +80% te rijden op top niveau, dat is ook niet de carrière waar ik voor heb gekozen. Rath roept dat hij olympische spelen gaat starten of op de ruiterspelen, maar tot nu toe heb ik hem nog geen van die beloften waar zien maken. Dan noem ik dat niet bepaald carrière maken, en zeker geen comeback te noemen, want waar je niet bent geweest, kun je ook niet terug komen. Als je zulke uitspraken doet, weet je dat er met een kritisch oog naar gekeken wordt, niet alleen door mensen die dan zo nodig 80% moeten rijden. I.m.o een roep om aandacht om weer wat dekgeld op te kunnen strijken. En dan ben ik misschien ongelovige Thomas maar ik wil eerst zien en dan geloven of Rath Totilas de comeback gaat geven die Totilas verdiend.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 19:32

Dat je zelf op minstens hetzelfde niveau gereden moet hebben voor je wat mag zeggen vind ik altijd zo'n dooddoener.
Feit is gewoon dat hij nog niks noemenswaardig heeft gepresteerd met Totilas op een grote wedstrijd.
Ja, hij heeft Dujardin èèn keer verslagen, maar ook vier anderen deden dat. Charlotte was toen zesde en Valegro en zij hadden duidelijk een off-day. Nu is ze weer fijn bezig haar eigen records te breken en ik zie noch Rath, noch die andere ruiters die haar er toen af reden, bij haar niveau in de buurt komen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 19:40

Niks noemenswaardig?!! _O- wat zijn de prestaties van ons (ja ook ik) dan? Om je voor te schamen?
Kom op..

En gezien wij vergelijkbaar zullen zijn kan dat best. Net zoals jij je mening mag geven, mag ik die ook in twijfel trekken en jij op jou beurt ook weer de mijne. En dat heet dan een discussie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 19:41

Ayasha schreef:
Sababber schreef:

Ze noemt zijn scores niet waardeloos, ze noemt de carrière waardeloos.
En eerlijk is eerlijk, echt lang hebben ze niet in de ring gelopen. Grote wedstrijden hebben ze ook niet veel gepresteerd. Niettemin prachtige scores hoor... Maar echt een carrière was het nog niet.