Niniane schreef:En ik ben de paus.
Nemen die ook vrouwen aan tegenwoordig?
Netjes van ze.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
denbine schreef:Tsja de pers......weet niet altijd hoeveel ik daar van moet geloven;)
Denk dat t niet zo zeer de "klik" is , maar meer wat je smaak is kwa dressuur.
Gal vind ik een fantastische ruiter, krijgt ieder paard spectaculair door de baan. Dat is niet mijn smaak, maar hij blijft een unieke ruiter.
Als rath de klik niet had, had hij die scores toen niet kunnen rijden.
Een paard doet het niet helemaal alleen

Ollie23 schreef:
Cowgirl schreef:Ik zie Anky nog eerder in de ring verschijnen dan Rath met Totilas.
vraag me gelijk af hoe toot onder Anky zou lopen
denk dat toot te groot loopt voor Anky maar van mij mag ze terug 
Ayasha schreef:Ik meen dat Anky hem toendertijd aangeboden gekregen heeft maar geweigerd heeft? Maar ben daar niet meer 100% zeker van dus don't shoot me if I'm wrong..

Voor Gal 'm ging rijden dus. Sababber schreef:Ja Seriously, de "carriére" van Rath i.c.m. met Totilas is waardeloos. Nu geven ze weer even een teken van leven. "toevallig" nu het dekseizoen weer begonnen is natuurlijk. Ik vind dit nog geen comeback te noemen, dit was meer een eendagsvlieg. Als Edward nu weer met Toto zou starten, Ja dat is een comeback. Maar dit? Nee.
Ayasha schreef:Sababber schreef:Ja Seriously, de "carriére" van Rath i.c.m. met Totilas is waardeloos. Nu geven ze weer even een teken van leven. "toevallig" nu het dekseizoen weer begonnen is natuurlijk. Ik vind dit nog geen comeback te noemen, dit was meer een eendagsvlieg. Als Edward nu weer met Toto zou starten, Ja dat is een comeback. Maar dit? Nee.
Waardeloos zou ik die scores niet noemen, wanneer reed jij laatst +80% op dat niveau? En indien dat nooit gelukt is, vind je jezelf dan echt de juiste persoon om zo te oordelen over andermans carrière?
Ayasha schreef:Sababber schreef:Ja Seriously, de "carriére" van Rath i.c.m. met Totilas is waardeloos. Nu geven ze weer even een teken van leven. "toevallig" nu het dekseizoen weer begonnen is natuurlijk. Ik vind dit nog geen comeback te noemen, dit was meer een eendagsvlieg. Als Edward nu weer met Toto zou starten, Ja dat is een comeback. Maar dit? Nee.
Waardeloos zou ik die scores niet noemen, wanneer reed jij laatst +80% op dat niveau? En indien dat nooit gelukt is, vind je jezelf dan echt de juiste persoon om zo te oordelen over andermans carrière?