NEE, NEE en nog eens N-E-E!!!Slecht Engels spreken maakt mijn vader boos, maar wanneer je de Italiaanse taal gaat verneuken maak je la mamma boos
Dat vind ik toch niet heel gek geld voor de 4 jarige! Worden eigenlijk alle paarden gegund of is dat niet bekend?
Ailill schreef:NEE, NEE en nog eens N-E-E!!!Slecht Engels spreken maakt mijn vader boos, maar wanneer je de Italiaanse taal gaat verneuken maak je la mamma boos Haha hier ook, t' is maar goed dat m'n (Italiaanse) pa niet mee luistert
Ailill schreef:NEE, NEE en nog eens N-E-E!!!Slecht Engels spreken maakt mijn vader boos, maar wanneer je de Italiaanse taal gaat verneuken maak je la mamma boos Worden je geluidsboxen nog niet gesloopt dan?
Butterfly schreef:Ailill schreef:NEE, NEE en nog eens N-E-E!!!Slecht Engels spreken maakt mijn vader boos, maar wanneer je de Italiaanse taal gaat verneuken maak je la mamma boos Worden je geluidsboxen nog niet gesloopt dan? Die staan op standje muis-stil, as we speak
Ailill schreef:Die staan op standje muis-stil, as we speak Versta je het nog wel dan? Dit is te mooi om te missen
Wel fijn dat ze melden dat hij een tail extension heeft... maar nu ben ik benieuwd hoe hij er uit ziet zonder...
[naam] schreef:Wel fijn dat ze melden dat hij een tail extension heeft... maar nu ben ik benieuwd hoe hij er uit ziet zonder...a gezien, het valt mee. Hij kan er mee van huis haha
Butterfly schreef:Ailill schreef:Die staan op standje muis-stil, as we speak Versta je het nog wel dan? Dit is te mooi om te missen Heb Google open en zoek de paarden gelijk op, zo veel interessants melden ze toch niet tijdens de veiling. Niet eens hoe hoog Giant daadwerkelijk is