Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liezel1 schreef:Ik moet dan elke keer weer denken aan die veterinaire rapporten van de Eurocommerce paarden.
Als je die las, leek het alsof het nog een wonder was dat die dieren nog op hun benen konden staan, maar ze sprongen wel met 2 vingers in de neus een GP parcours.
Amandavd schreef:Wat een speculaties allemaal. Dus omdat die nou kreupel is zal die van te voren ook wel niet goed zijn geweest? Mensen die commentaar op Rath hebben zijn mensen die afzeiken, maar iemand beschuldigen van het verkopen van een 'ongezond' paard kan wel door de beugel.
Ayasha schreef:Amandavd schreef:Wat een speculaties allemaal. Dus omdat die nou kreupel is zal die van te voren ook wel niet goed zijn geweest? Mensen die commentaar op Rath hebben zijn mensen die afzeiken, maar iemand beschuldigen van het verkopen van een 'ongezond' paard kan wel door de beugel.
Ik uit slechts mijn bedenkingen. Hij was klinisch goed. Dus ongezond was ie op dat moment niet. En als daar eerlijk over geweest is (wat ik wel denk) zie ik de beschuldiging niet. Dan is het gewoon een eerlijke deal geweest. Maar imo zitten er wel veel op een erg roze wolk wb topsport paarden.maar he, als het helpt... Ga je gang.
Amandavd schreef:Ben je met je verkeerde been uit bed gestapt ofzo?Poeh poeh, je stekels staan wel uit zeg. En ik vind de speculaties waar jij mee komt wel heel erg op het randje. Eigenlijk zeg je gewoon dat Gal en Visser een kreupele slechte en beperkte bok hebben verkocht. Wat grappig dat je zo fel bent op alle mensen die volgens jou commentaar hebben op Paul en Rath, maar vervolgens precies hetzelfde doet over Gal. Iets met de pot verwijt de ketel?
Ayasha schreef:Och kom JP. Het enige verlies dat Gal geleden heeft is Totilas en zijn populariteit is vertienvoudigd en nee ik geloof niet dat ie niks gekregen heeft nee. Maar asjeblieft, ga je gang, werk vooral je frustraties op mij uit ipv met tegen-argumenten te komen.
Keep your panty's on. Als ik een paard heb dat een gebrek heeft (let op de ALS) en ik verkoop m en zeg 'jonge je mag 'm hebben maar denk er aan dat ie dat gebrek heeft' en de koper neemt 'm. Dan ben ik toch niet ineens een slecht mens?waarom wordt het als een beschuldiging gezien als ik elke keer zeg dat ik denk dat het een eerlijke deal geweest is?
easygoing schreef:Blijkt Paultje toch niet zo'n enorm paardenmens als vele hier steeds beweerden.
bigone schreef:easygoing schreef:Blijkt Paultje toch niet zo'n enorm paardenmens als vele hier steeds beweerden.
En dat word door één miskoop geconcludeerd? Dan kunnen we Bokt beter opheffen want hier regent het verhalen over miskopen dus zijn er geen paardenmensen meer![]()
Eerlijk gezegd denk ik dat het een combinatie van heel veel dekken, te weinig gereden worden want de eerste periode stond hij niet bij Rath thuis en een compleet andere rijwijze. Kom op nou, er zijn vele paarden die deze combi niet trekken en daardoor kleine blessures ontwikkelen. En dan moet je als ruiter van hele goede huize komen om weer naar het vorige niveau te komen. Paul en Rath hebben allang toegegeven dat het niet goed ging toen ze bij Sjef gingen trainen. Dacht dat iedereen dat wel door had maar blijkbaar niet.