Opnieuw beslag gelegd op dressuurpaard Vingino

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 17:39

safina schreef:
Gypsy schreef:
Neem je wel een knokploeg van 20 man mee? :+

Vanavond kan niet, jongens! De knokploeg moet vanavond plantjes toppen. En ik moet naar de zonnebank. En ik heb geen babysit voor m'n chihuahua. :')

ach neem die grote stoere waakhond van je toch mee? :')
We kunnen wel wat gissen maar het zal afwachten worden.
Wordt zo'n paard dat in beslag genomen is ook op rust gezet? (ik denk het wel maar ben niet zeker)

knollentuin

Re: Opnieuw beslag gelegd op dressuurpaard Vingino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 17:53

Volgens mij gooit Tommy geen olie op het vuur want hij heeft toch ook nog een beslag op dat paard? ik ken het hele verhaal niet maar ik vermoed maar zo dat als het paard verkocht wordt, hij recht op een x bedrag heeft van mw v Beelen.
Er staat toch ergens ook in de tekst dat het paard in overeenstemming met t visser te koop is aangeboden aan Valentijn?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 17:57

CoriienRN schreef:
klopt... Ken m van b persoonlijk...

Al ken jij MvB persoonlijk, dat wil niet zeggen dat zij gelijk heeft of krijgt. Wel dat jij waarschijnlijk daardoor bevooroordeeld bent ;)

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 18:23

CoriienRN schreef:
En uiteraard gooit Tommie weer olie op het vuur! :r

?

Hij verteld hetzelfde als wat Valentijn zegt. Dus hoezo olie op het vuur gooien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 19:27

http://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuws ... ngino.html

Citaat:
Tommie Visser voelt zich nu geroepen om te reageren. ‘Vingino lijkt opnieuw het slachtoffer te worden van de zoveelste poging van Margriet van Beelen om mij te beschadigen. Dat het paard hierin wordt meegetrokken vind ik schandalig. Laat ik duidelijk stellen dat Vingino inderdaad is verkocht. Voor de zoveelste keer komt Margriet van Beelen haar afspraken niet na door ook deze verkoop te betwisten. Vingino verdient een nieuwe eigenaar en die is gevonden in de persoon van Valentijn van Weering.’

Arme Vingino is het slachtoffer, zegt ie.....

Dat beest staat ongetwijfeld ergens in een lekker warme stal aan zijn hooi te knabbelen. Leest geen Hoefslag, Horses.nl of wat dan ook. Heeft geen flauw benul van wat er allemaal speelt. Die heeft echt geen slachtofferhulp nodig hoor! :')

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 19:59

Haha helemaal waar Safina!
Wat een idioot gedoe zeg, hopelijk wordt paardlief gauw verkocht, zijn we ook weer van die soap af.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 07:18

wat een verhaal zeg...

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 07:37

safina schreef:

Citaat:
Tommie Visser voelt zich nu geroepen om te reageren. ‘Vingino lijkt opnieuw het slachtoffer te worden van de zoveelste poging van Margriet van Beelen om mij te beschadigen. Dat het paard hierin wordt meegetrokken vind ik schandalig. Laat ik duidelijk stellen dat Vingino inderdaad is verkocht. Voor de zoveelste keer komt Margriet van Beelen haar afspraken niet na door ook deze verkoop te betwisten. Vingino verdient een nieuwe eigenaar en die is gevonden in de persoon van Valentijn van Weering.’

Dat beest staat ongetwijfeld ergens in een lekker warme stal aan zijn hooi te knabbelen. Leest geen Hoefslag, Horses.nl of wat dan ook. Heeft geen flauw benul van wat er allemaal speelt. Die heeft echt geen slachtofferhulp nodig hoor! :')

_O-

Ja en nu zie ik voor me hoe die in een luxe stoel met een kopje thee de Hoefslag leest. Ipad ernaast voor bokt, en ons maar uitlachen

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 07:55

rechtzaken zijn openbaar ik ben wel benieuwd eigenlijk. Misschien ga ik er wel even heen. Kan ik gelijk het verhaal van beide kanten horen.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 11:56

Paard staat idd gewoon op stal, en weet nergens wat van af, die denkt alleen maar me hooi en me vreten.....

JuudKaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 23:21

Heeft dat paard niet ondertussen al zn standaard spullen die meereisen als dr weer iets gebeurd vraag ik me af _O- wat een getouwtrek, hopen dat er snel uitspraak komt!

JuudKaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 23:21

Ess_Ramona schreef:

Citaat:

_O-

Ja en nu zie ik voor me hoe die in een luxe stoel met een kopje thee de Hoefslag leest. Ipad ernaast voor bokt, en ons maar uitlachen[/quote]

_/-\o_

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 11:20

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:07

Hij is idd verkocht aan de heer Weering. gefeliciteerd met dit top paard!

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:14

Nu snel naar Tommie ermee, ze wonen vlak bij elkaar, kan die hem misschien nog klaar maken voor de OS:-)

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:18

janderegelaa schreef:
Nu snel naar Tommie ermee, ze wonen vlak bij elkaar, kan die hem misschien nog klaar maken voor de OS:-)

Hahaha daar gaat ie niet naar toe :D

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:20

R12312 schreef:
janderegelaa schreef:

Zou toch wat zijn.......

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

R12312 schreef:
janderegelaa schreef:

Ik zet mijn laatste tientje er niet op. En Tommie zelf sluit het ook niet uit.

Matsje

bliver schreef:
Valentijn is gewoon een bekende ruiter en jurylid. Mensen die hem niet kennen zijn blijkbaar niet zo in de subtop thuis.

Misschien even een update: Valantijn heeft zelf namelijk al gereageerd http://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuws ... ngino.html

Als er indd al gekeurd is en aanbetaald en ook getekend dan heeft van Beelen geen poot om op te staan. of er moeten specifieke ontbindende factoren zijn.

Amen, ik sluit me aan. En voor zover ik weet een zeer redelijk en betrokken mens!

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:23

janderegelaa schreef:
Ik zet mijn laatste tientje er niet op. En Tommie zelf sluit het ook niet uit.

Ik durf mijn laatste tientje er wel op te zetten :D

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:30

Fijn voor de partijen dat deze discussie nu is opgelost. Ik kijk er naar uit om Valentijn en Vingino in de ring te zien verschijnen.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:34

Tommie zal er denk ik echt niet op gaan rijden :n Weering is zo als ik het lees zelf veel te ambitieus om er zelf GP mee te gaan rijden....

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:44

CoriienRN schreef:
Tommie zal er denk ik echt niet op gaan rijden :n Weering is zo als ik het lees zelf veel te ambitieus om er zelf GP mee te gaan rijden....

Moet hij er wel mee overweg kunnen. Tommy heeft zelf ook veel moeite moeten doen om hem rustig te krijgen. Tijd zal het leren........

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:46

Hij heeft hem al een aantal keer onder het zadel gehad, dat was juist de reden dat hij hem zo graag wilde hebben. Hij vindt het een erg fijn paard, zo blijkt uit de media.

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:48

bliver schreef:
CoriienRN schreef:

Moet hij er wel mee overweg kunnen. Tommy heeft zelf ook veel moeite moeten doen om hem rustig te krijgen. Tijd zal het leren........

De filmpjes van hem op Vingino zagen er heel veelbelovend uit.