Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
purny schreef:Wie van de bokkers weten allemaal wat voor duistere dingen er gebeuren in het donker op verlaten plekken? Waarom denken jullie dat er allemaal auto's in het donkere bos staan in het donker

purny schreef:Ik vraag me af hoe jullie zouden reageren als Marie van dalen dit zou hebben gedaan. zouden jullie dan nog steeds hetzelfde gereageerd hebben of meer met een lachertje.
Keet schreef:Hier in de omgeving (Zaanstreek - Waterland, waar Britt dus ook woont) zijn merries met een stalen buis oid bewerkt.
http://www.dichtbij.nl/zaanstreek/112/a ... pdate.aspx
Dus ik snap de reactie van Britt heel goed.
Wellicht dacht deze meneer dat hij er wel mee weg zou komen nadat hij aangesproken was.
Maura: je weet de functie van cockringen? Nergens staat toch beschreven dat deze voor het verwonden van het dier gebruikt worden? Vind een stalen buis in zijn fietstassen zorgwekkender
).SAKKIA schreef:sterregoud schreef:
De pony is al mishandeld ! Het laten versuffen zonder medische reden is al een misdaad.
Deze man was aantoonbaar niets goeds van plan (had zeer vreemde attributen bij zicht) èn had de pony al versufd.
Hij is strafbaar door die pony te sederen, hij heeft daar niets te zoeken en al helemaal niet een dier met een substantie buiten westen te brengen.
Ik snap niet dat de politie hem niet in hechtenis heeft genomen, voor nader onderzoek.
Echt niet te vatten.
Allemaal aannames. Het is helemaal (nog) niet bewezen dat de man de pony gesedeerd heeft. Die man mag in zijn fietstassen meenemen wat ie wil. Ja het is een beetje vreemd dat hij dat soort dingen bij zich heeft, maar hij heeft er niks mee gedaan. Een onderbroek met een extra gat in een fietstas is geen strafbaar feit.
Dat ze hem niet gefouilleerd hebben staat volgens mij ook nergens. Misschien hebben ze hem wel gevraagd om zijn zakken leeg te maken en kwam daar niks uit wat zorgwekkend was.
En het stuk metaal is ook ineens veranderd in een stalen buis.........
En daarbij.... Britt Dekker? Ik ben ze weleens geloofwaardiger tegen gekomen