Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
piezze schreef:En dus moet een ander het ook niet mogen of met de grond gelijk gemaakt worden als die een andere keus maakt? Ik wordt persoonlijk eerder misselijk vsn types die altijd met de opgeheven vinger klaar staan over de keuzes vsn anderen. Ook met slechte weersomstandigheden kun je met de juiste veiligheidsmaatregels de weg wel op en om dan maar gelijk te stellen dat dat gevaarlijke gekken zijn die minder dan jij van hun dier houden. Het is toch geen wedstrijd wie het meest van zijn dier houdt?
ikke schreef:Maar concours gaan? Sorry, maar dan spoor je in mijn ogen niet. Dat je je eigen auto en paard naar de kl*te helpt, is jouw probleem, maar er zullen anderen bij betrokken raken omdat jij zo nodig ergens moet gaan laten zien hoe geweldig je wel (niet) kunt rijden........
_Zeppelin schreef:ikke schreef:Maar concours gaan? Sorry, maar dan spoor je in mijn ogen niet. Dat je je eigen auto en paard naar de kl*te helpt, is jouw probleem, maar er zullen anderen bij betrokken raken omdat jij zo nodig ergens moet gaan laten zien hoe geweldig je wel (niet) kunt rijden........
Dan kan iedereen maar beter thuis blijven met dit weer. Als ik met mijn auto naar het werk rijd en ik raak in de slip kunnen er ook anderen bij betrokken raken..

demug schreef:Waarom mag iemand zelf niet bepalen of hij/zij wel of niet de weg opgaat?
Waarom moet alles met de toestemming van de bokt veiligheidsdienst?
Ik zal ook niet onnodig de weg opgaan met dit weer, voor een leukritje over het zou ik thuis blijven maar als het om een NK zou gaan was ik ook de weg op gegaan. Onderweg gewoon opletten en vertouw ik het niet, stop ik en draai ik om.
Het is gewoon tegek voor woorden dat een bokt veiligheidsdienst hier mensen voor rotte vis uit maakt.
Ik heb er echt geen probleem mee als iemand zegt, nee ik vind het niet veilig ik blijf thuis, alle respect zelfs, maar veroordeel niet een ander die zich gewoon aan de nederlandse wet houd.
ikke schreef:Wat had je gezegd als ze een andere auto overhoop hadden gereden er er drie doden gevallen waren en een klein kind wees achterbleef....??
demug schreef:Ik heb nergens gezegt dat daar een NK was.
Iedere dode is er natuurlijk 1 teveel ikke maar helaas vallen er met de regelmaat van de klok slachtoffers, dat is gewoon het risico van deelnemen aan het verkeer. Wil je dat voorkomen moeten we gewoon allemaal gaan wandelen. Niks auto en al helemaal geen aanhangers en vrachtwagens meer. Dat wil denk ik niemand meer.