. Probeerde het nog uit te leggen, maar hij vond het slordig
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maartje1990 schreef:Ik heb op hun facebook-pagina een reactie gezet met, naast m'n eigen mening, een link naar dit topic dat ze hier misschien wat tips en adviezen uithalen. Daar staan héél veel reacties ook zoals deze over dat het flut was
terpentijn schreef:Ja, de paardengroep die iets wil leren, leert hier door het amateurisme en gebrek aan paardebkennis helemaal NIKS van (dat vitaminespuit-verhaal!) en de chiquere klasse met geld waar men dan op schijnt te mikken denkt: Jahoor weten we allemaal al.
Hiermee trekt SBS 6 dus absoluut geen kijkcijfers, wie heeft ze hierbij in Godesnaam geadviseerd, wat een rommel.
Gem schreef:De slipjacht was leuk om er (als volger en toeschouwer) bij te zijn en ze hebben daar wel een goed item van neergezet. Niet compleet, maar wel informatief genoeg voor de oppervlakkige tv-kijker die onder het genot van een bakkie koffie een halfuurtje over heeft voor dat het schaatsen begint.
terpentijn schreef:Wat een flut-rommel weer! Wanneer maken ze nou es een paardenprogramma geadviseerd door of gepresenteerd door PAARDENmensen die weten waar ze het over hebben.
Dit soort commerciele Koffietijd-achtige zooi is echt niks voor de doelgroep (ik vraag me eigenlijk af op WELKE doelgroep hiermee gemikt wordt, het is zo'n raar husseltje van alles door mekaar... een gemiste kans dus weer)!
Ineke2 schreef:Steeds dat gewissel van onderwerp vond ik ook maar storend... Maar het ergste is gewoon dat het oppervlakkig geneuzel is zonder inhoud.
Nibbit schreef:Osteopatsie
Maar t werd wel consequent fout gezegd.![]()
verder best leuk om te zien, al zou ik het liever per onderwerp zien dan steeds kleine stukjes van alles door elkaar