Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Getup schreef:Hopelijk loopt t goed af met de kleine. En wat n aannames zeg. Enkele mensen letten écht niet op, n gedeelte weet/ziet t gevaar niet in, en soms is het dikke pech..kun je opletten wat je wilt...
manie schreef:Ik ook!!
Kinderen en paarden = ongeschikt!!!
manie schreef:geerke schreef:
Ik heb liever nog kleintjes op stal dan pubers. Die zijn vaak pas echt levensgevaarlijk bezig in een poging zich te bewijzen.
ben ik even blij dat ik geen van beiden op stal heb
manie schreef:Aan huis, is niet boeiend...
Kinderen en paarden werken gewoon NIET.
Iedereen kan 1000 'excuses' verzinnen, voor mij geen probleem, maar dan vooral niet roepen 'ach wat sneu'.... Ieder weldenkend mensch kan dit bedenken.
(=is blij niks met kinderen te hebben!)
Percy schreef:Juist omdat jij niets met kinderen hebt denk je zeer bekrompen en niet realistisch. Jouw mening is daardoor ook totaal gekleurd en heeft niets met het werkelijke leven te maken.
Prima dat je niets met kinderen hebt maar hou je dan ook buiten een topic waarin gemeld wordt dat een kindje gewond is geraakt. Zal jou dus duidelijk een zorg zijn maar mensen die wel iets met kinderen hebben leven wel mee en aangezien dat ook mensen met paarden zijn weten ze hoe het er aan toe gaat.
Anoeska27 schreef:manie schreef:Aan huis, is niet boeiend...
Kinderen en paarden werken gewoon NIET.
Iedereen kan 1000 'excuses' verzinnen, voor mij geen probleem, maar dan vooral niet roepen 'ach wat sneu'.... Ieder weldenkend mensch kan dit bedenken.
(=is blij niks met kinderen te hebben!)
Gezien jouw complete gebrek aan gevoel en inlevingsvermogen ben ik ook erg blij dat jij niets met kinderen te maken hebt...
en dat terwijl het complete verhaal niet eens bekend is. Het enige dat er bekend is gemaakt, is dat er een klein meisje ernstig gewond is.
manie schreef:Percy schreef:Juist omdat jij niets met kinderen hebt denk je zeer bekrompen en niet realistisch. Jouw mening is daardoor ook totaal gekleurd en heeft niets met het werkelijke leven te maken.
Prima dat je niets met kinderen hebt maar hou je dan ook buiten een topic waarin gemeld wordt dat een kindje gewond is geraakt. Zal jou dus duidelijk een zorg zijn maar mensen die wel iets met kinderen hebben leven wel mee en aangezien dat ook mensen met paarden zijn weten ze hoe het er aan toe gaat.
Tuurlijk een realistische blik wordt weggewuifd, ben het gewend...
Blijf lekker 'ach-en-wee' roepen!