Vrouw voelt zich meer paard dan mens

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Caitlin_K

Re: Vrouw voelt zich meer paard dan mens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 21:19

_O- _O- _O-

Hier zijn gewoon geen woorden voor...

_O- _O- _O-

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 21:26

Uhh, apart.. Ieder zijn eigen hobby dan maar...

Hopelijk kost dit grapje niet haar baan. Als ze haar gezicht nodig zou hebben voor haar baan (als verkoopster/receptioniste/etc) dan zou ze haar baan wel kwijt zijn nu denk ik, want hoe kan je nu ooit nog serieus genomen worden?

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 22:23

Ik heb zoiets wel vaker op tv gezien... moet even heel hard denken wat voor programma dat was maar dat gewoon een nederlandse vrouw die dat ook deed als hobby...

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 11:05

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal off topic reacties verwijderd, zoals smileys en ... . Graag weer ontopic!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 11:09

Ach zo is er ook een man die een seksuele relatie heeft met mijn auto. :j :=

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 11:15

DatBenIkNou schreef:
Sheran schreef:
Wat veel veroordelende reacties... ik vind het niet aardig om een vrouw uit te lachen over iets waar zij zich gelukkig bij voelt. Ze doet er niemand kwaad mee. Ik denk dat ze een hele lieve vriendin heeft.

Sorry maar je sexuele voorkeuren hoeven zich niet op straat af te spelen hoor. Een lieve vriendin zou haar daarvoor juist behoeden.

Misschien hoef je het helemaal niet zo seksueel te interpreteren. Er zijn ook echt mensen die zoiets gebruiken om te ontsnappen aan de wereld. Zich zo kleden dat ze zich gelukkig voelen. Als je je seksuele voorkeur niet mag uiten trouwens, mogen zie de hele gay pride ook wel afschaffen.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 11:24

Wat een reacties zeg.. Ik snap niet wat hier zo ongelooflijk grappig aan is? Laat iedereen toch eens in zijn waarde.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 11:28

Ik beken, ik zou wel even hard lachen als mevrouw voorbij gedraafd is := T is niet een alledaags gezicht natuurlijk. Maar dat zou ik ook doen als een furry voorbij komt gelopen. T is niet uitlachen, maar meer van 'wat heb ik nou gezien??'.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 11:32

ik denk dat als je haar zou zien je als eerst denk: droom ik of??
tenminste ik wel :j

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 11:35

ik denk dat ik de eerste keer zal denken dat het een flauwe opdracht is van een vrijgezellenfeest :') Zie wel eens malle dingen voorbij huppelen in het kader daarvan.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 11:40

DezeNaam schreef:
Wat een reacties zeg.. Ik snap niet wat hier zo ongelooflijk grappig aan is? Laat iedereen toch eens in zijn waarde.

En ik snap er niet wat er niet grappig aan is? Als zij dat wil doen moet ze dat lekker doen, zal mij een reet roesten als zij er gelukkig van wordt met een zadel op rond te rennen, mag ik het nog wel grappig vinden.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 11:44

Ik zeg ook nergens dat je het niet grappig mag vinden, ik zeg alleen dat ik niet begrijp wat er zo grappig is en dat je er niemand uit om moet lachen. Als jij blauw haar nu toevallig überlelijk zou vinden, ga je die persoon dan ook staan uitlachen omdat ze blauw haar heeft?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 11:45

Wat betreft de fetish indruk die ontleend wordt aan de spikes op het hoofdstel, ik kan me zo voorstellen dat een hoofdstelletje voor mensen alleen te vinden is in de fetish hoek.

Het roept herinneringen op uit de kindertijd, waar ik ook met een teugeltje door de tuin galoppeerde, milkshakes dronk alsof ik een wormkuur kreeg, drap uit een emmer liet vallen zoals een paard poept... Een volwassen persoon die dit in extreme mate nog steeds doet valt wel onder een of andere afwijking te scharen. Meer dan een 'iemand die net buiten maatschappelijke verwachtingen' functioneert.
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 28-09-14 12:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 12:03

DezeNaam schreef:
Ik zeg ook nergens dat je het niet grappig mag vinden, ik zeg alleen dat ik niet begrijp wat er zo grappig is en dat je er niemand uit om moet lachen. Als jij blauw haar nu toevallig überlelijk zou vinden, ga je die persoon dan ook staan uitlachen omdat ze blauw haar heeft?

Jup. Verschil moet er wezen, ik ga niet normaal doen in iemands gezicht en er achter de rug lachen, zo'n schijnheil ben ik niet.
(Niet dat ik keihard ga staan lachen en wijzen haha, maar een strakke blik kan er niet vanaf hoor :+)
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 28-09-14 12:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 12:07

Poiuytrewq schreef:
Wat een gek zeg. Je zou het maar tegenkomen op het ruiterpad

Whahaha ik ben benieuwd hoe mijn paard zou reageren... zou ze zich rotschrikken... ik zou in ieder geval bijna van mijn paard rollen van het lachen! Haha van mij mag ze hoor, geen probleem, maar in mijn ogen heb je wel een steekje los.
En die politiek correcte antwoorden hier van "laat mensen in hun waarde" nou prima hoor, maar ik ga geen pokerface opzetten alsof ik het de normaalste zaak van de wereld vind. Laat mij ook lekker in mijn waarde als ik niet meer bij kom van het lachen! Is goed voor de maatschappij trouwens, mensen laten lachen :)

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 12:10

MarlindeRooz schreef:

Wat? Een seksuele relatie? Met jouw auto...?

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 12:12

Poiuytrewq schreef:
DezeNaam schreef:

Jup. Verschil moet er wezen, ik ga niet normaal doen in iemands gezicht en er achter de rug lachen, zo'n schijnheil ben ik niet :D

Ik denk niet dat dat iets met schijnheiligheid te maken heeft. Zit jij dan de hele dag commentaar te geven op vreemde als je door de straat loopt? Dan ben je waarschijnlijk ook lang bezig als je iedereen zit te beoordelen. :)
Nee, ik denk niet dat je schijnheilig kan zijn tegen iemand die je niet kent, als je vriendin nu met zo'n idee af zou komen en je zegt dat je het leuk vindt terwijl je dat niet vindt, dat is schijnheilig, maar met een vreemde heb je toch helemaal geen zaken..

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 12:21

MarlindeRooz schreef:

Foto? :)) *editje* Kuggur was me voor :')

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 13:33

:? Wat heeft commentaar op alle vreemde mensen daar mee te maken dan? Als ik vind dat iemand er als een debiel bij loopt moet ik daar gewoon om lachen en dat ga ik niet lopen inhouden omdat iemand daar misschien ongemakkelijk bij voelt. Als je zo stoer bent om je zo in het openbaar te vertonen moet je ook zo stoer zijn om rare gezichten te accepteren/negeren/er tegen kunnen/whatever.. :P

DDDara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 15:19

Nou dit is dan het eerste paard dat uit eigen wil een zadel en hoofdstel in doet en hoefschoenen aan......
VREEMD paard........... hoewel als mens is ze ZEKER net zo VREEMD of erger!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 15:32

_O- _O- _O- Ehm... whatever floats your goat?

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 15:39

Ziet er ehm... kinky uit? <<)

Nouja, ieder z'n ding natuurlijk :+

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 16:50

Niks nieuws onder de zon, Pony Girls! Ieder zijn ding en zij is echt geen uitzondering.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 19:58

Straks (half tien) op rtl5; extreem. Komen meer van dit soort types met 'bijzondere' levensstijlen langs. K zit al klaar haha :)

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 20:21

"Dit soort types" zijn gegarandeerd ook onder de buurtgenoten, familieleden, vrienden, kennissen...

Ben benieuwd of het programma een beetje openheid verschaft. Toevallig weet ik wel waar die ponydag opgenomen is, haha. Is laatst een hele ponyconferentie geweest.