Hier zijn gewoon geen woorden voor...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DatBenIkNou schreef:Sheran schreef:Wat veel veroordelende reacties... ik vind het niet aardig om een vrouw uit te lachen over iets waar zij zich gelukkig bij voelt. Ze doet er niemand kwaad mee. Ik denk dat ze een hele lieve vriendin heeft.
Sorry maar je sexuele voorkeuren hoeven zich niet op straat af te spelen hoor. Een lieve vriendin zou haar daarvoor juist behoeden.
T is niet een alledaags gezicht natuurlijk. Maar dat zou ik ook doen als een furry voorbij komt gelopen. T is niet uitlachen, maar meer van 'wat heb ik nou gezien??'.
Zie wel eens malle dingen voorbij huppelen in het kader daarvan. DezeNaam schreef:Wat een reacties zeg.. Ik snap niet wat hier zo ongelooflijk grappig aan is? Laat iedereen toch eens in zijn waarde.
DezeNaam schreef:Ik zeg ook nergens dat je het niet grappig mag vinden, ik zeg alleen dat ik niet begrijp wat er zo grappig is en dat je er niemand uit om moet lachen. Als jij blauw haar nu toevallig überlelijk zou vinden, ga je die persoon dan ook staan uitlachen omdat ze blauw haar heeft?
) Poiuytrewq schreef:Wat een gek zeg. Je zou het maar tegenkomen op het ruiterpad
Poiuytrewq schreef:DezeNaam schreef:Ik zeg ook nergens dat je het niet grappig mag vinden, ik zeg alleen dat ik niet begrijp wat er zo grappig is en dat je er niemand uit om moet lachen. Als jij blauw haar nu toevallig überlelijk zou vinden, ga je die persoon dan ook staan uitlachen omdat ze blauw haar heeft?
Jup. Verschil moet er wezen, ik ga niet normaal doen in iemands gezicht en er achter de rug lachen, zo'n schijnheil ben ik niet
Wat heeft commentaar op alle vreemde mensen daar mee te maken dan? Als ik vind dat iemand er als een debiel bij loopt moet ik daar gewoon om lachen en dat ga ik niet lopen inhouden omdat iemand daar misschien ongemakkelijk bij voelt. Als je zo stoer bent om je zo in het openbaar te vertonen moet je ook zo stoer zijn om rare gezichten te accepteren/negeren/er tegen kunnen/whatever..