Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wodan198021 schreef:Toen mijn paard beschoten was,mocht ik ook geen info naar buiten brengen,en las ook alle kritiek zoals,een klein wondje,dat is toch niet levensbedreigend?( terwijl een kogeltje tegen een pees wel degelijk levensbedreigend is en toch een klein wondje) als je als eigenaar dat leest en niets mag zeggen is dat zeer frustrerend,dus hou je commentaar bij wat je hoort en trek pas conclusies als je iets zeker weet.
De Dierenpolitie heeft genoeg ervaring om te zien wat voor verwonding het is.
misschien kun je het hek ook onder stroom zetten?als iemand er dan overheen klimt dan schokt hij er vanaf.
Gohya,veel sterkte,en je hoeft je niet te verdedigen,diegenen met verstand begrijpen het,en de rest is niet belangrijk.
Jinks schreef:Hoi Gohya,
Ten eerste heel veel sterkte met je paardje. Verschrikkelijk wat er gebeurt is.
Dit soort mishandelingen gebeurt al jaren en ze krijgen ze maar niet te pakken.
Ik zag hierboven het stukje van Geen stijl. Inderdaad misschien een tip voor de politie.
Een andere tip zou kunnen zijn de mensen die zich bezig houden met Horse Guru fetisjen. Dit is overgewaaid uit de Aziatische landen.
Deze groepen maken bijvoorbeeld manga achtige tekeningen van paarden in tekenvorm met veelal hetzelfde type verwondingen. Ook is me opgevallen in de tekening overeenkomst met de verwondingen met bijlen in België. Misschien halen een aantal hun ideeën uit de werkelijkheid.
Iemand maakte me daarbij toeval op attent toen we het over de mishandelingen hadden. Misschien een wild idee, maar het komt zoveel voor dat ik er vrijwel zeker van ben dat het meer als een persoon is en misschien wel een groep met een bepaalde interesse.
In ieder geval heel veel sterkte.
Nu doet hij het wel.gohya schreef:Hier de foto van vandaag.Het ziet er goed uit gelukkig.
http://i60.tinypic.com/2q2mz6g.jpg
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik de lamp met bewegingsmelder niet aan had gezet.
Ik had het knopje op de verkeerde stand staan.![]()
Nu doet hij het wel.
Een wildcamera komt er ook nog te hangen.
Wodan198021 schreef:Hoe is het nu met je paardje? En Nikass,op mijn paard is gericht geschoten met de bedoeling haar levensgevaarlijk te verwonden,dat kun je verder lezen op het topic"Paard mishandeld in weiland Purmer"