Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Onali schreef:Air schreef:Volgens vele bokkers gaan ze voor de lol de Wereld Ruiterspelen afzeggen terwijl ze net weer goed scoren op wedstrijden.... Ik vind het toch echt geloofwaardiger dat ie een blessure heeft. Mischien moeten er een aantal mensen wat minder roddelblaadjes lezen als zijnde waarheid
En zoveel pech bestaat.... hoe sneu het ook is. Betekend niet dat het daarom leugens zijn... schaam je diep als alles waar is.
Zoveel pech is wel heel apart. In het artikel wat Cayenne liet zien staan andere links. Vorig jaar tijdens het dekken raakte Toot ook gebleseerd, paar maanden daarvoor ook enz enz.
Petrichor schreef:Ja tuurlijk paard heeft weer wat, moordlustig beest zeg....
Documentaire zat ook al vol met leugens, eerst zeggen ze van ja Totilas was geblesseerd niemand geloofde dat. Sjef zei toen iets van 'ik kan jullie garanderen dat Totilas echt kreupel was'. Daarna had Rath opeens pfeiffer wat ook niemand geloofde. Sjef zei toen iets van 'dat moeten jullie maar aan hem zelf vragen'. In mijn ogen betekende dat dat Sjef niet wilde liegen, maar ook niet wilde verraden. Alles rondom Totilas rammelt!
Love_myhorse schreef:Sjef.Jansen
Hij heeft uitleg over de blessure: “Waarschijnlijk heeft ‘ie met een hoef zijn dijbeen geraakt. Dat geeft zo’n pijnlijke druk op het botvlies. Het kan een paar maanden duren, maar ook weken. Het WK is echter uitgesloten. We kwamen er pas achter na de training. Goed opgewarmd loopt hij door, nu is er geen houden aan.
Bron Horses.
Air schreef:Petrichor schreef:Ja tuurlijk paard heeft weer wat, moordlustig beest zeg....
Documentaire zat ook al vol met leugens, eerst zeggen ze van ja Totilas was geblesseerd niemand geloofde dat. Sjef zei toen iets van 'ik kan jullie garanderen dat Totilas echt kreupel was'. Daarna had Rath opeens pfeiffer wat ook niemand geloofde. Sjef zei toen iets van 'dat moeten jullie maar aan hem zelf vragen'. In mijn ogen betekende dat dat Sjef niet wilde liegen, maar ook niet wilde verraden. Alles rondom Totilas rammelt!
Dus omdat men het niet gelooft zijn het leugens? Apart.
Dus als jij je been breekt dan is dat ook een leugen als een deel van de mensen het niet gelooft?
Cayenne schreef:De reactie van Sjef: http://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuws ... -heen.html
bliver schreef:Love_myhorse schreef:Sjef.Jansen
Hij heeft uitleg over de blessure: “Waarschijnlijk heeft ‘ie met een hoef zijn dijbeen geraakt. Dat geeft zo’n pijnlijke druk op het botvlies. Het kan een paar maanden duren, maar ook weken. Het WK is echter uitgesloten. We kwamen er pas achter na de training. Goed opgewarmd loopt hij door, nu is er geen houden aan.
Bron Horses.
Zijn dijbeen?? ik neem dan maar aan dat hij de binnenkant van het been tussen sprong en knie bedoeld, maar dat is niet zijn dijbeen!
easygoing schreef:Cayenne schreef:De reactie van Sjef: http://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuws ... -heen.html
Het is natuurlijk vreselijk dat de grote wedstrijden steeds net niet haalbaar zijn. Stom paard ook dat hij het steeds verpest. Vind het echt heel sneu voor alle mensen om Totilas heen want tja het is voor hun een hele klap.
Pfff zie Rath al stampend voor zijn stiefmammie omdat hij ander paard wil want deze is stuk.
Onali schreef:Air schreef:
Dus als jij je been breekt dan is dat ook een leugen als een deel van de mensen het niet gelooft?
Nee, alleen als het keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer gebeurd.
Air schreef:Petrichor schreef:Ja tuurlijk paard heeft weer wat, moordlustig beest zeg....
bigone schreef:Zo, wat een reacties. Hiermee is alleen maar bewezen dat een paard iets is wat vandaag miljoenen en morgen niets meer waard kan zijn. Iemand die zo gereden heeft de laatste tijd en een paard wat zeker goed uit de verf was gekomen op de weg op zo'n manier wegzetten is not done.
Er is zeker niemand meer die zich het geval Lingh met Edward herinnerd. Op de laadklep onderweg naar de Olympische spelen, misstapje en klaar, ze gingen niet.
Ik vind het ontzettend treurig dat Toot en Mar niet kunnen deelnemen, het was de uitgelezen kans geweest om alle azijnpissers voor eens en altijd de mond te snoeren, gun toch iemand zijn succes eens een keer.
easygoing schreef:Cayenne schreef:De reactie van Sjef: http://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuws ... -heen.html
Het is natuurlijk vreselijk dat de grote wedstrijden steeds net niet haalbaar zijn. Stom paard ook dat hij het steeds verpest. Vind het echt heel sneu voor alle mensen om Totilas heen want tja het is voor hun een hele klap.
Pfff zie Rath al stampend voor zijn stiefmammie omdat hij ander paard wil want deze is stuk.