Totilas niet naar Wereld Ruiterspelen in Normandië

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Love_myhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:24

Sjef.Jansen

Hij heeft uitleg over de blessure: “Waarschijnlijk heeft ‘ie met een hoef zijn dijbeen geraakt. Dat geeft zo’n pijnlijke druk op het botvlies. Het kan een paar maanden duren, maar ook weken. Het WK is echter uitgesloten. We kwamen er pas achter na de training. Goed opgewarmd loopt hij door, nu is er geen houden aan.

Bron Horses.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:25

Onali schreef:
Air schreef:
Volgens vele bokkers gaan ze voor de lol de Wereld Ruiterspelen afzeggen terwijl ze net weer goed scoren op wedstrijden.... Ik vind het toch echt geloofwaardiger dat ie een blessure heeft. Mischien moeten er een aantal mensen wat minder roddelblaadjes lezen als zijnde waarheid :(:)

En zoveel pech bestaat.... hoe sneu het ook is. Betekend niet dat het daarom leugens zijn... schaam je diep als alles waar is.

Zoveel pech is wel heel apart. In het artikel wat Cayenne liet zien staan andere links. Vorig jaar tijdens het dekken raakte Toot ook gebleseerd, paar maanden daarvoor ook enz enz.

Zoveel pech is gewoon kut voor de betrokkenen... Dan hoef je er echt geen mensen bij te hebben die er aan twijfelen en eigen waarheden gaan verzinnen hoor.

Ik ken wel meer mensen die in hun leven heel wat pech te verduren hebben.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:26

N0a schreef:
Z'n stiefmoeder krijgt wel haar zin overigens... Kan zij weer met hem gaan rondjes rijden..

_O-

Tuurlijk.... was te verwachten... Altijd hetzelfde smoesje.
Ik heb ook de documentaire gezien, ik geloof er niet meer in..

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:27

Petrichor schreef:
Ja tuurlijk paard heeft weer wat, moordlustig beest zeg....

Documentaire zat ook al vol met leugens, eerst zeggen ze van ja Totilas was geblesseerd niemand geloofde dat. Sjef zei toen iets van 'ik kan jullie garanderen dat Totilas echt kreupel was'. Daarna had Rath opeens pfeiffer wat ook niemand geloofde. Sjef zei toen iets van 'dat moeten jullie maar aan hem zelf vragen'. In mijn ogen betekende dat dat Sjef niet wilde liegen, maar ook niet wilde verraden. Alles rondom Totilas rammelt!

Dus omdat men het niet gelooft zijn het leugens? Apart.

Dus als jij je been breekt dan is dat ook een leugen als een deel van de mensen het niet gelooft? :)

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:28

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 13:16, in het totaal 2 keer bewerkt

Jolandaa_

Ik vind het nog al knap dat vele bokkers dit verwacht hebben. Hoezo kan je een kreupelheid verwachten? Alsof Rath expres tegen toot zijn been aan heeft geschopt? Helaas dikke pech, volgen de keer hopelijk beter.

bliver

Love_myhorse schreef:
Sjef.Jansen

Hij heeft uitleg over de blessure: “Waarschijnlijk heeft ‘ie met een hoef zijn dijbeen geraakt. Dat geeft zo’n pijnlijke druk op het botvlies. Het kan een paar maanden duren, maar ook weken. Het WK is echter uitgesloten. We kwamen er pas achter na de training. Goed opgewarmd loopt hij door, nu is er geen houden aan.

Bron Horses.

Zijn dijbeen?? ik neem dan maar aan dat hij de binnenkant van het been tussen sprong en knie bedoeld, maar dat is niet zijn dijbeen!

Onali

Air schreef:
Petrichor schreef:

Documentaire zat ook al vol met leugens, eerst zeggen ze van ja Totilas was geblesseerd niemand geloofde dat. Sjef zei toen iets van 'ik kan jullie garanderen dat Totilas echt kreupel was'. Daarna had Rath opeens pfeiffer wat ook niemand geloofde. Sjef zei toen iets van 'dat moeten jullie maar aan hem zelf vragen'. In mijn ogen betekende dat dat Sjef niet wilde liegen, maar ook niet wilde verraden. Alles rondom Totilas rammelt!

Dus als jij je been breekt dan is dat ook een leugen als een deel van de mensen het niet gelooft? :)

Nee, alleen als het keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer gebeurd.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:29

Cayenne schreef:

Het is natuurlijk vreselijk dat de grote wedstrijden steeds net niet haalbaar zijn. Stom paard ook dat hij het steeds verpest. Vind het echt heel sneu voor alle mensen om Totilas heen want tja het is voor hun een hele klap.

Pfff zie Rath al stampend voor zijn stiefmammie omdat hij ander paard wil want deze is stuk.

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:29

Zal ik eens iets zeggen met een héél hoog Penny gehalte...

Totilas wil gewoon niet dat Edward Gal de pijn moet doorstaan om van zijn eigen paard te verliezen.. :D

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:30

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 02-03-24 10:29, in het totaal 1 keer bewerkt

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:31

bliver schreef:
Love_myhorse schreef:
Sjef.Jansen

Bron Horses.

Zijn dijbeen?? ik neem dan maar aan dat hij de binnenkant van het been tussen sprong en knie bedoeld, maar dat is niet zijn dijbeen!

Hoe kan hij zich daar dan in vredesnaam aantikken?

Thomas

easygoing schreef:
Cayenne schreef:

Het is natuurlijk vreselijk dat de grote wedstrijden steeds net niet haalbaar zijn. Stom paard ook dat hij het steeds verpest. Vind het echt heel sneu voor alle mensen om Totilas heen want tja het is voor hun een hele klap.

Pfff zie Rath al stampend voor zijn stiefmammie omdat hij ander paard wil want deze is stuk.

Denk als Bretton Woods straks klaar is voor GP, Ann-Katrin de enige is die nog op Totilas de rondjes zal rijden. *D

_KiMbErLeY_

manubres schreef:
Zal ik eens iets zeggen met een héél hoog Penny gehalte...

Totilas wil gewoon niet dat Edward Gal de pijn moet doorstaan om van zijn eigen paard te verliezen.. :D

_/-\o_
PENNY OP EN TOP :j :P

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:32

Zo wordt Toto eigenlijk gewoon een soort recreatie paard voor die stiefmoeder, die haar misplaatste ambitie op zo n paard probeert te projecteren triest om te zien.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:33

Onali schreef:
Air schreef:

Nee, alleen als het keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer gebeurd.

Want dan is het opeens geen waarheid meer? Verklaar u nader zou ik zeggen....
"Oh oeps, je hebt al 3 keer eerder wat gebroken, nee nu krijg je geen gips, want je liegt!"

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:34

Ik had Rath na zijn vorige concours serieus het goud al gegeven.. Jammer!

Aranel

Dan zou nu het doel rio 2016 zijn? Na 2012 & 2014..

Ik geloof er niet meer in, heb het de Rath-Linsenhoffjes nooit gegund en vind het nu wel tijd dat hij terug gaat naar Gal.. :Y)

Petrichor

Air schreef:
Petrichor schreef:

Nee dan is het geen leugen want ik breek geen 10 keer mijn been in een korte tijd. Bovendien zou ik mij best willen bewijzen als ik wat zou hebben en het word niet geloofd. :D

Er gebeurd zo vaak iets, dit kan GEEN toeval zijn!
Laatst bijgewerkt door Petrichor op 20-08-14 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:35

Zo, wat een reacties. Hiermee is alleen maar bewezen dat een paard iets is wat vandaag miljoenen en morgen niets meer waard kan zijn. Iemand die zo gereden heeft de laatste tijd en een paard wat zeker goed uit de verf was gekomen op de weg op zo'n manier wegzetten is not done.
Er is zeker niemand meer die zich het geval Lingh met Edward herinnerd. Op de laadklep onderweg naar de Olympische spelen, misstapje en klaar, ze gingen niet.
Ik vind het ontzettend treurig dat Toot en Mar niet kunnen deelnemen, het was de uitgelezen kans geweest om alle azijnpissers voor eens en altijd de mond te snoeren, gun toch iemand zijn succes eens een keer.

Love_myhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:35

A. van trigt kan zich opmaken voor een vervolg van haar docu. Nemen we Alberto mee met undercover om de zaak is nader te bekijken :+

Ontopic

Misschien is de druk nog te groot voor rath om zich echt te bewijzen met de wereldtop.

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:36

Heel jammer.... arme totilas...

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:36

easygoing schreef:
Bron Horses.

Zijn dijbeen?? ik neem dan maar aan dat hij de binnenkant van het been tussen sprong en knie bedoeld, maar dat is niet zijn dijbeen![/quote]

Hoe kan hij zich daar dan in vredesnaam aantikken?[/quote]

Tja ik gok ook maar want het dijbeen is niet mogelijk

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:37

bigone schreef:
Zo, wat een reacties. Hiermee is alleen maar bewezen dat een paard iets is wat vandaag miljoenen en morgen niets meer waard kan zijn. Iemand die zo gereden heeft de laatste tijd en een paard wat zeker goed uit de verf was gekomen op de weg op zo'n manier wegzetten is not done.
Er is zeker niemand meer die zich het geval Lingh met Edward herinnerd. Op de laadklep onderweg naar de Olympische spelen, misstapje en klaar, ze gingen niet.
Ik vind het ontzettend treurig dat Toot en Mar niet kunnen deelnemen, het was de uitgelezen kans geweest om alle azijnpissers voor eens en altijd de mond te snoeren, gun toch iemand zijn succes eens een keer.

_/-\o_
Ik walg ook van een groot aantal reacties in dit topic, wat een afgunst, bah :n

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:37

easygoing schreef:
Cayenne schreef:

In de docu kwam toch ook al naar voren dat Rath meer plezier uit Breton Woods haalde, of had ik dat verkeerd?