Mijn paarden hebben altijd in kuddes gelopen, mijn paard heeft mij nog nooit hoeven te verdedigen. Ik zorg zelf, dat andere paarden niet in mijn ruimte komen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kleiduiker schreef:En waar in het verhaal lezen jullie dat de man bovenop de vrouw lag / zit? Volgens mij probeerde hij haar van het paard te trekken maar is dit niet gelukt.
die zou ik toch echt uitlachen ( een paar m. verderop) haha. Met een paard ben je toch zo weg als het moet
gohya schreef:Hij wilde haar miss. wel beroven van haar mobieltje? ruiters hebben verder nooit iets van waarde bij zich tijdens een rit,maar een mobiel meestal wel.Mobieltjes zijn erg in trek.
Hier op de heide stond een man in de bosjes 'zichzelf te helpen' we zijn niet gevlucht maar er heen gegaan in volle galop.Ik heb nog nooit iemand zó snel zijn broek zien ophijsen en zien weg rennen.We hebben hem daarna nooit meer gezien op de heide.
Electra63 schreef:Ik vraag me af, in welke kuddes jullie paarden lopen![]()
![]()
Mijn paarden hebben altijd in kuddes gelopen, mijn paard heeft mij nog nooit hoeven te verdedigen. Ik zorg zelf, dat andere paarden niet in mijn ruimte komen.
Brilletje schreef:Electra63 schreef:Ik vraag me af, in welke kuddes jullie paarden lopen![]()
![]()
Nou een gemengde kudde. Wat fijn dat jij nog nooit een paard op je hebt zien afstormen die het voorzien had op een ander paard, maar waar je toch tussen staat. En wat goed van je dat je altijd zelf zorgt dat paarden je ruimte respecteren
gohya schreef:Hij wilde haar miss. wel beroven van haar mobieltje? ruiters hebben verder nooit iets van waarde bij zich tijdens een rit,maar een mobiel meestal wel.Mobieltjes zijn erg in trek.
Hier op de heide stond een man in de bosjes 'zichzelf te helpen' we zijn niet gevlucht maar er heen gegaan in volle galop.Ik heb nog nooit iemand zó snel zijn broek zien ophijsen en zien weg rennen.We hebben hem daarna nooit meer gezien op de heide.