Vrouw van paard getrokken en aangerand *update*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Electra63

Re: Vrouw van paard getrokken en aangerand *update*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 16:13

Ik vraag me af, in welke kuddes jullie paarden lopen :D ;)
Mijn paarden hebben altijd in kuddes gelopen, mijn paard heeft mij nog nooit hoeven te verdedigen. Ik zorg zelf, dat andere paarden niet in mijn ruimte komen. ;)

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 17:25

kleiduiker schreef:
En waar in het verhaal lezen jullie dat de man bovenop de vrouw lag / zit? Volgens mij probeerde hij haar van het paard te trekken maar is dit niet gelukt.

Okay dus het volgende zou gebeurd moeten zijn: hij trekt het meisje van het paard, trekt hij t-shirt kapot(weleens geprobeerd? lukt haast niet...) en zij weet zeker dat hij haar wil aanranden...op welk punt het het paard getrapt dan? Staat toch in het eerste bericht dat ze van haar paard af is getrokken?...

Ik heb een nare smaak van dit bericht, het rammelt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 18:05

Er staat dat hij haar kleding kapot trok, niet dat het een t shirt was, een blouse trek je gemakkelijk kapot. En dat valt onder aanranding, om gelijk maar even de vraag van pouytrewq te beantwoorden. Bovendien staat in andere nieuwsberichten dat hij haar mogelijk wilde beroven. Maar hoezo rammelt het verhaal volgens jou Woogy? Het feit dat het paard hem getrapt heeft? Kan me zo voorstellen dat dat paard dat in paniek inderdaad heeft gedaan.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 07:58

nee dat niet, meer het feit dat er 100 versies van het verhaal zijn. Het eerste bericht wat ik erover las was namelijk een t-shirt wat kapot werd getrokken.
Ene verhaal is ze van het paard afgetrokken(ze wist immers te ontsnappen na de trap, te paard? of te voet?) Andere verhaal trok hij aan haar shirt? Ander verhaal trok hij haar niet van het paard
Als zij niet van het paard getrokken is maar aan haar shirt getrokken, hoe kan het paard hem dan slaan? Dat zou betekenen dat hij naast het paard zou staan namelijk...

...Ik weet het niet...misschien zit ik ernaast.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 08:20

Kan me zo voorstellen dat het paard van de man wegdraait op het moment dat hij de vrouw van het paard probeert te trekken. Maar hoe het ook gebeurt is, het is erg genoeg dat het gebeurt is. Voor die vrouw dan.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 08:27

Hij wilde haar miss. wel beroven van haar mobieltje? ruiters hebben verder nooit iets van waarde bij zich tijdens een rit,maar een mobiel meestal wel.Mobieltjes zijn erg in trek.

Hier op de heide stond een man in de bosjes 'zichzelf te helpen' we zijn niet gevlucht maar er heen gegaan in volle galop.Ik heb nog nooit iemand zó snel zijn broek zien ophijsen en zien weg rennen.We hebben hem daarna nooit meer gezien op de heide.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 08:48

In het Amsterdamse bos stonden ze regelmatig. Op gegeven moment was het zo gewoon dat we stopten en ze heel hard gingen uitlachen. Dan holden ze vaak met de broek nog op de knieën weg. Maar ook daar is het wel een gebeurt dat er een achter op het paard probeerde te springen om de amazone eraf te trekken. Gelukkig niet gelukt, maar schrikken is het wel. Potloodventers zijn over het algemeen onschuldig, kicken alleen op de reactie. Maar er zitten ook andere mafkezen tussen met minder goede bedoelingen.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 08:55

Gohya :') die zou ik toch echt uitlachen ( een paar m. verderop) haha. Met een paard ben je toch zo weg als het moet :))

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 09:08

Poiuytrewq schreef:
Gohya :') die zou ik toch echt uitlachen ( een paar m. verderop) haha. Met een paard ben je toch zo weg als het moet :))

We vonden dit leuker hahaha.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 09:27

Ohhh ik las verkeerd en te snel denk ik. Ik dacht dat jullie weg gegalopeerd waren.

:') :') :') dit soort dingen zijn dan weer grappig haha :)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 10:20

Wat naar dat je dit moet meemaken, maar gelukkig goed afgelopen.

Of ze eraf lag of net niet, of een kledingstuk gescheurd was of alleen wat knoopjes eraf (is dus ook kapot..). Maakt dat veel uit? Of haar paard heeft getrapt uit schrik reactie of uit bescherming, maakt dat veel uit?

Ik geloof zeker wel dat een paard je makkelijk tegen de borst kan raken als je ernaast staat (paard is zo een kwartslag gedraaid natuurlijk. Of wanneer je boven iemand hangt. Als een paard doelbewust aanvalt raakt ie je echt wel. En als een paard plotseling ervandoor schiet en nabokt, heb je ook een redelijk grote kans dat je geraakt wordt..

Wel erg vervelend dat sommige nieuwsbrengers het doen overkomen alsof iets op een bepaalde manier gebeurd is. Je leest nog maar weinig echt feiten, berichten zonder toegevoegde 'sensatie' scenario's

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 10:25

gohya schreef:
Hij wilde haar miss. wel beroven van haar mobieltje? ruiters hebben verder nooit iets van waarde bij zich tijdens een rit,maar een mobiel meestal wel.Mobieltjes zijn erg in trek.

Hier op de heide stond een man in de bosjes 'zichzelf te helpen' we zijn niet gevlucht maar er heen gegaan in volle galop.Ik heb nog nooit iemand zó snel zijn broek zien ophijsen en zien weg rennen.We hebben hem daarna nooit meer gezien op de heide.

_/-\o_ _/-\o_

Brilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 10:32

Electra63 schreef:
Mijn paarden hebben altijd in kuddes gelopen, mijn paard heeft mij nog nooit hoeven te verdedigen. Ik zorg zelf, dat andere paarden niet in mijn ruimte komen. ;)

Nou een gemengde kudde. Wat fijn dat jij nog nooit een paard op je hebt zien afstormen die het voorzien had op een ander paard, maar waar je toch tussen staat. En wat goed van je dat je altijd zelf zorgt dat paarden je ruimte respecteren _/-\o_

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 11:01

Brilletje schreef:
Electra63 schreef:

Nou een gemengde kudde. Wat fijn dat jij nog nooit een paard op je hebt zien afstormen die het voorzien had op een ander paard, maar waar je toch tussen staat. En wat goed van je dat je altijd zelf zorgt dat paarden je ruimte respecteren _/-\o_

Het klinkt allemaal heel leuk hoor, 'mijn paard komt voor mij op in de wei of waar dan ook'. Maar ik zou er toch echt niet van gediend zijn als mijn paard andere paarden aan gaat vallen of weg lopen trappen. Ook hartstikke gevaarlijk hoor 8)7

Maar goed, dit is offtopic en ik vind het verder niet toepasselijk om te gaan speculeren over de situatie.

Brilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 11:55

Het klinkt allemaal heel leuk hoor, 'mijn paard komt voor mij op in de wei of waar dan ook'. Maar ik zou er toch echt niet van gediend zijn als mijn paard andere paarden aan gaat vallen of weg lopen trappen. Ook hartstikke gevaarlijk hoor 8)7

Maar goed, dit is offtopic en ik vind het verder niet toepasselijk om te gaan speculeren over de situatie.[/quote]

Wie heeft het over trappen, in de topic heeft men het over trappen, en ook dat is niet zeker

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 12:04

gohya schreef:

Hier heeft ook een poos zo'n potloodverkoper gelopen. Had altijd mijn mobiel voor het grijpen, want een foto van de viespeuk leek me erg bruikbaar voor de politie. Helaas: ik heb hem nooit ontmoet. -O-

Maarja....zal je net zien: trek je je mobiel tevoorschijn, blijkt het geen potloodventer, maar een straatrover. :+ :+ :+