Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yenopi schreef:Überhaupt deze dame en haar dochter niet vertrouwen !!!
( ongeacht de discussie die ontstaat , echt pas op ! )
suggie schreef:Niet iedereen over 1 kam scheren! Wij hebben 4 pensioenpaarden/pony's opgevangen.
De oude eigenaren zijn bij mij meer dan welkom.
Die oudjes verdienen ook een goede oude dag.
Krijgen bij ons ook de verzorging die ze nodig hebben.
We hebben een zware excemer die zijn medicijnen en benodigde dekens krijgt.
Een zwaar bevangen pony die dampig is.
Een artrosegeval en een met chronische peesblessure.
Ze worden allemaal liefdevol verzorgd en krijgen alle medische zorg die nodig is.
Ben het wel eens met het feit, dat veel paarden te makkelijk weggedaan worden.
Ook dat er veel rotte appels tussen zitten, die zeggen een paard te willen opvangen, en ze vervolgens
in de handel te sturen.
Neemt niet weg dat de gedupeerden van deze dame, graag willen weten waar hun paarden zijn gebleven.
gohya schreef:Heel goed omschreven Sientje.
Als ik álle aangeboden paarden had genomen,had ik er nu minstens 100 staan.
Het ergste gevalletje was een hengst die stekeblind was,of ik daar plek voor had.Beestje liep overal tegen aan,kon dus niet buiten lopen,stond ook alleen maar op stal daar.Toen heb ik gezegd [wat ik anders nooit gauw zeg]:die moet je laten inslapen,dat dier heeft geen paardwaardig leven zo.Ik weet niet wat ze ermee gedaan hebben,maar het blijft me altijd bij.
yentl2010 schreef:Was ook benaderd door deze dame
Gelukkig zag ik op tijd de oproep op facebook en dacht he Ik ben benaderd door ene Ellie
Ben wel door gaan mailen met haar en haar gegevens gevraagd voor als we eventueel een contract op wilde stellen
Ze gag me haar adres en telefoonnummer
Rindin schreef:yentl2010 schreef:Was ook benaderd door deze dame
Gelukkig zag ik op tijd de oproep op facebook en dacht he Ik ben benaderd door ene Ellie
Ben wel door gaan mailen met haar en haar gegevens gevraagd voor als we eventueel een contract op wilde stellen
Ze gag me haar adres en telefoonnummer
Kijk, slim van je!
Wat bood Ellie je aan?
Happinez schreef:Ze woont sowieso niet meer op het adres in Wapserveen. Daar is ze weg.
Ik ben benieuwd of die hierboven wel degelijk van haar dochter is.
Gezien het eigen account van mevrouw permanent geband is, wel toeval dat die hierboven zo kort nog maar actief is.
farahdiba46 schreef:Als mensen nu eens lekker ZELF de verantwoording nemen om voor het hun oude paard of het paard dat ze zelf kapot hebben gereden te zorgen !
farahdiba46 schreef:Als mensen nu eens lekker ZELF de verantwoording nemen om voor het hun oude paard of het paard dat ze zelf kapot hebben gereden te zorgen !