Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik las net een reactie in het topic van mirre

Olympia schreef:Nee, we hebben alleen om toestemming gebeld voor de young riders clinic, omdat deze deelnemers pas met toestemming van ouders mee mogen doen. En daar wilden we al eerder mee beginnen.
Hopelijk volgt het weekend de rest. De reden daarvan is dat de aanmeldingen naar de clinicgevers verstuurd worden en we moeten wachten tot zij een selectie hebben gemaakt.
Hopelijk kunnen we in het weekend de rest bekend maken.
Olympia schreef:Dat klopt ook. Dus diegene die een telefoontje vanmiddag hebben gehad van Murthul, die rijden mee met de clinic. Maar omdat er om toestemming van ouders gevraagd moest worden hebben wij nu al gebeld, omdat het ook zo kan zijn dat een ouder geen toestemming geeft. Omdat we daar in meerdere factoren afhankelijk zijn , hebben we dit vanmiddag al gedaan. En met bellen is het ook niet zo dat je iedereen meteen de eerste keer te pakken krijgt. Vandaar dat we daar dus nu mee begonnen zijn, zodat van het weekend echt alles in een keer online kan
NathalietjeB schreef:hier doen we mee met een clinic in de n-h cirkels van joyce en danielle...
weet iemand trouwens hoe t zit met stalling als je mee doet? en wat dat eventueel kost??
anders neem ik gewoon mijn mini mee t terrein over als ik verder wat wil zien