Misvormd paard vindt na zes jaar een nieuw thuis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Misvormd paard vindt na zes jaar een nieuw thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 07:19

Ik denk het ook Cowgirl, dat je eerdere teksten anders overkomen als dat je bedoelt, ik vind er echt een groot verschil zitten qua levensvatbaarheid van het paard in dit topic en de voorbeelden die jij nu aanhaalt.
Maar goed, blij dat het niet zo crue is als dat het op mij overkwam.

Anoniem

Re: Misvormd paard vindt na zes jaar een nieuw thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 07:56

Ik vind het een beetje flauw dat het nu op het werk van Cowgirl bij de Dierenambulance gespeeld word.
Dat staat hier helemaal los van en een mening over dit onderwerp heeft niks met het functioneren op de ambu te maken.
Dat zij er niet voor zou kiezen om hem in leven te houden betekend niet dat ze alles waarvan ze denkt dat die het niet gaan redden maar meteen de nek om draait, dan zit je niet in je vrije tijd (vrijwillig) op de Dierenambulance..

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 08:21

dees_daan schreef:
Ik vind het een beetje flauw dat het nu op het werk van Cowgirl bij de Dierenambulance gespeeld word.
Dat staat hier helemaal los van en een mening over dit onderwerp heeft niks met het functioneren op de ambu te maken.
Dat zij er niet voor zou kiezen om hem in leven te houden betekend niet dat ze alles waarvan ze denkt dat die het niet gaan redden maar meteen de nek om draait, dan zit je niet in je vrije tijd (vrijwillig) op de Dierenambulance..

Precies maar dat zei ik al eerder en daar word gewoon overheen gelezen.
Gelukkig is het nu wel duidelijk :)