Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wake_up schreef:renee16 schreef:Vraag me meer af hoe ze toen ooit het politie onderzoek af hebben kunnen sluiten?! Zoiets wordt toch altijd goed uitgezocht voor het in de doofpot raakt?
Misschien dat meneer echtgenoot daar wat vriendjes/centjes heeft zitten?
Hopelijk komt de waarheid als nog aan het licht. Beter laat dan nooit
jeetje wat een gespeculeer.. niet zo netjes om maar dit soort ideeën te opperen zonder er bij
na te denken wat voor schade dit kan opleveren voor de desbetreffende persoon.
VivaLaVida schreef:Ny lopen er 2 topics over.
Nooit geloofd dat jetalito dit gedaan heeft, het is mij een te raar verhaall wat van geen kant klopt. Wel bizar dat juist de telegraaf hier nu mee komt!
alice0cullen schreef:Ik heb meerdere moordzaken bestudeerd en ik vind dit toch wel een van de meest bizarre.
Een paard kan niet te verwondingen aanbrengen die worden beschreven.En waarom hebben ze geen swab gedaan van de nekwond om uit te sluiten dat er paarden dna in zit. Dat met de sporen en de optoming van het paard klopt gewoon niet.
Als ze gevallen was had je dat kunnen zien in de bak, dit schreeuwt opgezet van alle kanten. Een paard wordt niet ineens helemaal gek om vervolgens rustig in de bak te gaan staan wachten op iemand.
En dan is er nog de man waarmee ze ruzie had, hij had motief want alle paarden die ze hadden staan waren wel wat geld waar niet te praten over de erfenis die hij kreeg, hij had gelegenheid ze waren daar alleen op een afgesloten terrein, Hij was niet handig met paarden maar hij kende het paard dus hij had hem makkelijk uit zijn stal kunnen halen en in de bak kunnen zetten. dit had op zijn minst onderzocht moeten worden.
Ik hoop voor de na bestaande dat er snel nieuws is en de moordenaar alsnog gepakt.
Nataschax schreef:ze hebben het er ook over dat zij eerst vermoord is en toen in de bak is neer gelegd. ze had sneakers aan met daar om sporen voor t paardrijden.
allemaal zo vaag..
Caesar schreef:Nataschax schreef:ze hebben het er ook over dat zij eerst vermoord is en toen in de bak is neer gelegd. ze had sneakers aan met daar om sporen voor t paardrijden.
allemaal zo vaag..
Dat lijkt me geen optie. Zoals de verwondingen omschreven zijn moet ze enorm gebloed hebben. Als ze elders vermoord was en verplaatst had dat zeker sporen gegeven.
gekvanfleur schreef:Hoe komen jullie er in vredesnaam bij dat een hengst geen zeer ernstige verwondingen met de mond kan aanbrengen? Dat is echt lulkoek.
[***] schreef:Nessah schreef:
Dat zei die patholoog ( zie bron hier eerder) vanwege het dikke bit en neusriem die het paard droeg was het onmogelijk om zijn mond ver genoeg te openen.
plus de leeftijd van het dier op dat moment (slijting tanden) . ik geloof ook niet dat de hengst zulke ernstige verwondingen zoals beschreven toe kan brengen met 1 beet.
gekvanfleur schreef:Wie zegt dat hij een keer gebeten heeft? Bit zegt niets, eventueel neusriem kan, maar hoeft absoluut niet..patholoog kan dat soort uitspraken niet doen zonder onderzoek betreffende bit e.d.